Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

חברי הטוב מעניין לקנות רכב ושאל את דעתי,מכיוון שיש אנשים שמבינים יותר ממני

אני פונה אליכם.

 

הוא מעניין ברכב "מנהלים" אוטמוט נוח ועם כמה שיותר אבזור מפנק,ושנתון גבוה בתקציב של עד 80000 ש"ח

 

להלן הדירשות לי סדר:

 

אמינות + ביצועים

בטיחות + תצרוכת דלק שפויה

סחירות

טיפולים במחיר שפוי

איבזור עשיר..

 

חשבתי ללכת בכיון

הונדה סוויק 4 דלתות, יונדאי סונטה, אלפא רומיאו 156,סובארו b4

איזה עוד רכבים עומדים על הפרק? (רכבים לא של העדר בבקשה)

תודה.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיביק וסונטה הם לא רכבי "מנהלים ספורטיביים", אלא רכבי "זוטרים עצלנים ומגושמים".

 

ל-156 טיפולים לא זולים במיוחד (טיימינג + פלאגים).

נשארת רק עם B4.

 

אם תוריד את ה"סחירות", אפשר בקלות לשקול סאאב טורבו ידנית. ביצועים + חיסכון.

אפשר ב.מ.וו סדרה 3 או 5 (תלוי בשנתון).

 

באופן כללי, הדרישות שציינת לא ממש מסתדרות עם רכב מנהלים ספורטיבי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שלום רב.

חברי הטוב מעניין לקנות רכב ושאל את דעתי,מכיוון שיש אנשים שמבינים יותר ממני

אני פונה אליכם.

 

הוא מעניין ברכב "מנהלים" אוטמוט נוח ועם כמה שיותר אבזור מפנק,ושנתון גבוה בתקציב של עד 80000 ש"ח

 

להלן הדירשות לי סדר:

 

אמינות + ביצועים

בטיחות + תצרוכת דלק שפויה

סחירות

טיפולים במחיר שפוי

איבזור עשיר..

 

חשבתי ללכת בכיון

הונדה סוויק 4 דלתות, יונדאי סונטה, אלפא רומיאו 156,סובארו b4

איזה עוד רכבים עומדים על הפרק? (רכבים לא של העדר בבקשה)

תודה.

 

תראה כמו שאמרו פה, אתה רוצה את כל הדברים המנוגדים. ביצועים חזקים= מנוע גדול= צירכת דלק גבוהה.

אתנ מדבר על רכב 2 ליטר טיפוסי, תלחץ אותו - ישתה, תהיה עדין איתו - ישתה פחות. בכל מקרה מעצם ההגדרה שלך לרכב מנהלים עם ביצועים גבוהים, הוא לא יהיה חסכוני כמו 1.6 ברוב המקרים. הונדה סיויק רכב מנהלים? יותר מזה , מלבד האלפא,

כל השאר הן לא מכוניות עדר? מה הן מכוניות נדירות? האבא והאמא של העדר. אתה רוצה סחירות טובה, במה נמדדת לדעתך סחירות טובה אם לא ב"עדר" כמו שאתה מציין? הרי בגלל הביקוש יש להן סחירות גבוהה יותר ,לא?

עזוב, אתה זורק פה יותר מידי דברים מנוגדים ולא ממוקדים.

אם בסופו של דבר אתה רוצה רכב אמין, בעל ביצועים טובים, ועם "ניחוח" יוקרתי וספורטיבי תחפש לך הונדה אקורד, או אולי מאזדה 6 בגימור פרימיום, מנוע 2.3 ל' עם כל הפינוקים שיש. אלו לדעתי שתי האופציות המעט יותר "ספורטיביות" כהגדרתך,

ממכוניות מנהלים 2 ל' סטנדרתיות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

כמו שאמרתי אני פונה לאנשים שמבינים יותר ממני.

 

בנוגע לצרוכת דלק צריך משהו שפוי לא אמרתי שיהיה חיסכוני כמו פיאט אונו

bmw לא בא בחשבון, הסאב חיצונית לא מושכת את חבר שלי

 

בנוגע למכניות עדר

ההגדרה שלי:

מכניות עם איכות הרכבה זולה,נסיעה משעממת, ריבוי רכבים על כבשים(ולא בגלל שזה רכב טוב) לדוגמא יונדאי גטס.

 

חברי מחפש

רכב ספורטיבי,בטוח,תצרוכת דלק שפויה,סחירות,ונחות נסיעה ואבזור פנים,מהנה לנהיגה רגילה לאילת

וגם רכב שהוא יוכל לסוע "מהר" ולא רק בקו ישר

בשביל לחדד את הדרישות

דרוש רכב שמאזן את כול הדירשות ברמה מסויומת שיתן קצת מזה יותר מזה וכו.

ולא רכב עם תצרוכות דלק של 1400 עם מנוע 3330 או הגה מזהב במחיר נמוך:?

פורסם

מה דעתך על ניסאן מקסימה? שנתון 2002 יכנס לתקציב יפה (מנוע 3 ליטר V6). לא נפוצה מאוד, נראית טוב, מנוע חזק.

פורסם

חברי לא אוהב ניסאן

 

חברות שבאות בחשבון:

סובארו,הונדה,vw,אודי,יונדאי,מאזדה, וכמעט כול שאר תוצרת אירופאית

פורסם

פאסט 1.8T

אאודי A4 עם אותו המנוע 1.8T

אלפא 156 2.0 או 2.5.

בתקציב הנ"ל ניתן למצוא את השלוש ממודל מתקדם (03-04).

משפחתיות גדולות עם פילפל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בנוגע לאודי

הוא כרגע נוסע בכזאת רק עם מנוע 2000

אז זה יורד המפרק, בנוגע לפאסט אשמח לשמוע עוד פרטים..

 

אלפא היא קצת מפחידה בגלל ההוצאות ביטוחים חלקים וכו.

 

ומבחינת שנתון עדיף 04 ומעלה.

תודה רבה .

פורסם

המלצה חמה - מאזדה 6 פרימיום 2.3 ליטר

כל התוספות האפשריות- גג נפתח,גלגלי מגנזיום, כסא נהג חשמלי, כסאות עור, פנסי קסנון וכל השאר כמובן.

בטיחות - 6 כריות אויר, ESP, ABS וכו'

אמינות מדהימה

אחיזת כביש מעולה

בקיצור עונה על כל הדרישות

לי יש אחת כזאת שנת 2003 עם 170,000 ק"מ בלי שום בעיות

 

חסרונות - קצת נוקשה על הכביש ובעיה קשה עם הצמיגים בחתך נמוך 215/45/17 שכל מכה מצריכה החלפה (צריך לעשות מנוי בפנצ'ריה).

 

בהצלחה

פורסם
בנוגע לאודי

הוא כרגע נוסע בכזאת רק עם מנוע 2000

אז זה יורד המפרק, בנוגע לפאסט אשמח לשמוע עוד פרטים..

 

אלפא היא קצת מפחידה בגלל ההוצאות ביטוחים חלקים וכו.

 

ומבחינת שנתון עדיף 04 ומעלה.

תודה רבה .

 

מדוע לרדת מההאודי אל הפאסאט כשאפשר להשתדרג למנעו חזק יותר ולהישאר באותה הרמה?

בכל מקרה הייתי ממליץ על BMW סדרה 3. על יונדאי לא הייתי חושב בככל והסיוויק זה לא רכב מנהלים.(וגם לא ספורטיבי)

B4 תתאים בהחלט מבחינת הדרישות אם כי אני לא בטוח לגבי התקציב.

פורסם

bmw סדרה 3 הוא יכול לקנות משנתון נמוך

אז זה לא כדאי בנוגע לאודי הוא מעניין להחליף רכב לא מנוע.

 

סובארו b4 נכנסת בדיוק בתקציב לשנת 06 אבל שמעתי שזה רכב מיושן

שיש בקטגוריה שלו רכבים יותר טובים.

בנוגע למאזדה 6 אני צריך לשאול אותו בגלל שנכנס דגם שונה

אבל זאת אופציה מעניין מאוד. השאלה היא עם אין עוד רכב מושך ממנה.

 

תודה רבה רבה

על עזרה אחלה פורום תמשיכו כך.

פורסם

מה דעתו של חברך על פורד מונדיאו (שנים 2005-2007).

נראית טוב, מחיר יחסית נמוך לשנתון ולסגמנט, מנוע 2.0 145 כ"ס ונותנת תמורה מצויינת למחיר.

 

גם הסיטרואן C5 (שנים 2005-2006) בגרסת הPK המפוארת היא אופציה מעולה.

פורסם

לצערו של חברך,"רכב מנהלים ספורטיבי" הוא מוצר נדיר בארצנו. לכן יהיה עליו להתפשר לכאן או לכאן.

כל האופציות שהועלו הם רכבים נחמדים אך בינם לבין הגדרת ספורטיבי מרחק רב.

הדבר הכי קרוב להרגשה ספורטיבית שתמצא יהיה באלפא 156,אבל לא בטוח שזה באמת מה שחבר שלך מחפש.

שיהיה בהצלחה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

פורד מונדאו מרגיש לו כבד באופן רע לא היתי אומר עגלה אבל כזה רכב של "סבא"

ושלא נדבר על זה שהוא שתיין.

 

סיטרואן c5 -חסר לה יופי ושלא נדבר על ביצועים מנימלים.

 

לבנתיים הרכב שעומד הכי בצפיות זה b4 השאלה עם אין רכב אחר ברמה שלו?

תמיד חברי הפורום אומרים שיש רכבים יותר טובים ממנו במחיר שלו וכו.

אז איזה לבנתיים הוא ניראה הכי ספורטיבי הנעה 4wd

165 כוח סוס

 

תודה:oops:


×
×
  • תוכן חדש...