Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה הכי ספורטיבי אולי- במציאות הוא מרגיש כבד ומגושם (לפחות מבחנתי).

המוגדשות זריזות בהרבה וגם מרגישות "מכובדות" יותר בשל עיצוב פנים "מפואר" יותר מהסובארו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידן

שמעתי שהוא לא מרגיש כבד במיוחד לאחר 05 שהכוח סוס עלה ל 165 במקום 150

ויחס כוח למשקל טוב מאוד לפי מה שקראתי

הוא לא שוקל כלום יחסית למנוע

וולו s80 טורבו זה רכב הכי לא ספורטיבי שיש הקשר היחד שיש לו למילה זה הטורבו.

פורסם

לא הצעתי אותו בגלל שהוא טורבו .

ואמרתי שהוא לא ממש ספורטיבי . אבל הוא יציב ונוח .מהיר וזריז .

ויענה על הדרישות של מנהלים!!

 

מנהלים ספורטיבי אין !!!

פורסם

מה עם פג'ו 407 3.0 V6? אומנם היא לא ספורטיבית, אבל לפי מה שאני מבין שחבר שלך לא מחפש רכב ספורטיבי אלה רכב זריז, שיאיץ מהר וזהו, כי אף אחד לא תוקף סיבובים עם רכב מנהלים נכון?

או כמו שאמרו גם מאזדה 6 פרימיום.

פורסם
אף אחד לא תוקף סיבובים עם רכב מנהלים נכון?

 

חוץ כאמור מבעלי ה-156 :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

רכבי מנהלים עם התנהגות כביש הטובה ביותר זה ה156 ה407 והאקורד.הפאסאט והb4 למרות ההנעה הכפולה לא ממש מתנהגות או מהנות.

פורסם

לבנתיים אף אחד למסביר לי למה ה b4 לא טובה

אוו מה החיסרונות שלה מול רכבים אחרים,אוו בכלל איזה רכבים יש יותר טובים ברמה שלה?!

 

בנוגע לפיג'ו זה לא "הלוק המבוקש"

 

למרות שחבר שלי מעניין רכב מהיר בקו ישר והוא רוצה גם לתקוף בסיבובים וכול

זה בתקציב של 80000 ש"ח משהו שיאזין בין מחירי ביטוח יקרים וחלקים ודלק.

הקיצר רכב ליוםיום אבל שהוא ירצה קרחנה הרכב ידע גם להביא לו את זה.

 

דרך אגב

הוא לקח כמה קורסי נהיגה מתקדמת.

פורסם

אה, הזכירו את האקורד. למרות שאני עדיין מצפה לתיקון הכותרת ("הוא לא מחפש באמת רכב ספורטיבי, רק כזה שסוחב קצת") ניתן לפותח השרשור להנות מהספק... באמת, האקורד - מבין הרכבים שהוזכרו - היא היחידה שבאמת נהניתי לנהוג עליה ברמה שמתקרבת לאלפא. היא גם הרכב האוטומטי היחיד שבאמת נהניתי לנהוג עליו (אני מוציא מכלל זה מיני בהמות בעלות מנוע מגודל שהצליח להשכיח ממני את הגיר), בזכות מצב טיפטרוניק מאוד נעים שלא מתנגד בכלל להגיע לקו האדום.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ביצעתי נסיעת מבחן בזמנו על הB4 165 כ"ס והתאכזבתי.

היא לא זריזה ומרגישה כבדה.

וויתרנו למרות שהיא היתה אמורה להיות קניה בטוחה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זהו שהוא כן מחפש רכב ספורטיבי! ולא רק כזה סוחב קצת.

 

אבל הוא מחפש רכב שלא יהיה סופרטיבי 100% כי לו אישה וילד בדרך (לא שאלה של מקום)

והוא צריך נוחות +ביצועים ושיהיה גם כסף למטרנה!..

 

זהו

ו פורד מונדאו

מאזדה 6

סאב טורבו

וולו טורבו

זה לא בדיוק רכבים סופרטיבים אלה רק רכבים עם כוח.

לעומת זאת אלפא 156 זאת הגשמת חלום אבל מבחינת הוצאות טיפולים דלק ביטוח וכו. היא יורד מהפרק.

הונדה אקורד לא מובן לי גם למה הציעו אותה בתור רכב ספורטיבי?

מהנה לנהיגה הוא כן. אבל יותר מזה?

פורסם

האלפא 156 לא כבדה יותר לאחזקה מהרכבים האחרים ברשימה.

הטסט אותו דבר, הביטוח לא יותר גבוה ואם כן אז במעט.

בנוגע לטיפולים, זה מאוד תלוי במצב האקזמפלר שנמצא ובאיזה שלב הוא.

הרכב דורש טיפול נכון ובזמן אך יתרה מזאת לא "עולה יותר".

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מנהלים ספורטיבית?

יש לו שתי ברירות, אלפא או BMW. כלומר או שישלם יותר (באלפא לא בהכרח, רק אם משהו רציני משתבש) או שיירד במודל או שלא ספורטיבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למרות שאני משוחד מאד לכיוון ה-156, הייתי ממליץ לאותו חבר אלמוני לרכוש אקורד דווקא. כמו שאמר ערן, הרכב בהחלט מהנה לנהיגה (בניכוי המישלן אנרג'י :?). הגיר, לדעתי, לא פחות ממעולה, גם במצב האוטומטי, וצריכת הדלק תהיה סבירה. 156 אוטומטית היא רק ה-2.5 ואז מקבלים גיר 4 הילוכים (לא רע לכשעצמו ואמין בטירוף, אך עדיין 4 הילוכים) וצריכת דלק המגיעה ל-1:6 בעיר בקלות. ה-2.0 הלא ידנית היא רובוטית (סלספיד).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...