Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הונדה אקורד אמרו כבר האופציה נלקחת בחשבון עם כי האיבזור הדל גורם לאט לאט לרדת מהרכב.

 

פשוט אני וחבר שלי מאמינים שיש רכב שיש קצת מהכול סופורטיבי קצת פאר צריכת דלק סבירה וכו.

פורסם

נראה לי שנגמרו לי האצבעות שספרתי את ההמלצות על אלפא 156.

אז מה שנשאר לי, זה לחזק את כולם.:mm_yeah:

 

בתור אחד שישב בצד הנוסע, יש לי רק מילים טובות.

גם מפנק, מרווח, ריפודי עור, סאן רוף {דגם ה- 2.5 ידני}.

ושמתחילים לנסוע בכלל, רק צריך לתת לה לטפס קצת במעלה הסל"ד ואתה יכול להרגיש כמו באנפילד עם 50 אלף איש שרים

you'll never walk alone liverpool.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
אכן שטויות.

גיר ידני זה לא בהכרח הגדרה לרכב ספורטיבי. ישנן שלל דוגמאות כגון אודי R8, פורשה למיניהן, מרצדס SL 63 AMG וSLK AMG וכו' וכו' - אלו הם רכבים ספורטיביים בעלי(לפחות אפשרות ל) גיר אוטומט.

ואכן אין הן נפוצות במחוזותנו, או שבו נגיד את זה לרובנו כנראה לא יהיה אף אחד מהרכבים הללו כך שזה לא רלוונטי

VW גולף GTI MK5 לדוגמא, גם כן הוטהאצ' עם גיר עדיף על גיר ידני(DSG).

 

 

אם כל הכבוד לDSG מצויין ככל שיהיה ונהגתי עליו, הוא לא ישתווה לתיבה ידנית,תנסה ותיווכח, לפחות לא במבחן הכיף

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מבחינת הנאה מנהיגה לא האקורד ה-b4 ולא הסיויק יתנו לך ביצועים כמו האלפא(אני מדבר על דגם ה-2.5 ידני)

מבפנים הרכב מפואר ומפנק הסלון מעור יש סאן רוף והגה מעץ.

לדוד שלי יש אחת כזאת והוא רק נהנה ממנה!בכלל זה אחד מהרכבים היותר מהנים לנהיגה שהיתי בהם! שאני נוסע איתו אפילו בשיוט אני נהנה וכשקצת רוצים להוציא את החיה

המנוע עונה לך בשאגה והחיוך מאוזן לאוזן :lol:.

נכון שעלות הטיפולים והאחזקה יקרה וגם צריכת הדלק לא משהו אבל הוא אומר שזה שווה את זה!

פורסם
אם כל הכבוד לDSG מצויין ככל שיהיה ונהגתי עליו, הוא לא ישתווה לתיבה ידנית,תנסה ותיווכח, לפחות לא במבחן הכיף

בן

 

כיף זה עניין של טעם אישי. מבחינת ביצועים, אין יותר טוב מ-DSG.

התיבה מחליפה יותר מהר מתיבה ידנית, מורידה הילוך (אחד או יותר) באופן מושלם (גז ביניים) וקל לביצוע, וכמובן מהר יותר מתיבה ידנית. אפשר להוריד הילוך בקלות תוך כדי בלימה חזקה, בלי שצריך להרים את הרגל המייצבת לתפעל את הקלאץ'. אפשר להעלות הילוך בלי לעזוב גז.

ועוד.

 

מבחינת ביצועים אין יותר טוב מזה וכשרוצים... היא אוטומט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אלפלא זהו לא רכב יקר יחסית לאחזקה?

לפי מה ששמעתי וקראתי גם פה, הוא אולי מספק את התמורה לטווח הקצר

חווית נהיגה, מהירות, איבזור

אבל דורש קצת יותר תשומת לב וביקורים במוסך מרכבים אחרים, או שאני טועה ואלו שמועות ודעות קדומות?

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם
אלפלא זהו לא רכב יקר יחסית לאחזקה?

לפי מה ששמעתי וקראתי גם פה, הוא אולי מספק את התמורה לטווח הקצר

חווית נהיגה, מהירות, איבזור

אבל דורש קצת יותר תשומת לב וביקורים במוסך מרכבים אחרים, או שאני טועה ואלו שמועות ודעות קדומות?

 

מגיע להרצאה באיחור ושואל שאלות... עדיף שתיקח מחברת ממישהו שהקשיב ורשם הכל :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

passat v6 4motion

 

רכב חזק מאוד,מפנק ונכנס לך לתקציב עד 2004 -5 בערך.

 

opel vectra 2.2

ממודל 2003 ומעלה,רכב מאוד מתקדם עם אבזור מפנק ומנוע חזק (יחסית)

ay-ahzakot.co.il

פורסם

טוב כניראה אני יקבל על הראש מחברי הפורום אבל...

חלה תפנית, לאחר "קבלת אישור מאישה" הוחלט לרדת מרכב מנהלים ספורטיבי לאחר ואין כזה.:roll:

 

וההפתעה ללכת על רכבים בסגנון של:

איבזה קופרה

רנו טורבו

וכו.(אני בור ברכבים כאלה רק את שתי אלה אני מכיר!)

 

אשמח לשמוע ביקורות על הרכבים הנל + עוד כאלה שאתם מכירים רכבים גודשים.

 

הדרישות מהרכב שיהיה טוב ולא רק בקו ישר, שנתון גבוה, בטוח,צריכת דלק בגבול הנורמלי,מאבוזר

 

מנהלים עם אפשר לפצל את הפוסט בשביל שאנשים שמבינים ברכבים הנל יעזרו לי גם תודה.

 

תודה מראש אתם לא מבינים כמה אתם עוזרים להגשים חלום:oops:

פורסם

רכוש לך רנו קליאו ספורט ,היא תקלע בול לדרישותך.

מאוד מהנה,מהירה וגם בסיבובים.

היא לא טורבו ותצרוכת הדלק שלה בממוצע 1:12 ק''מ.

חפש לך אחת ממודל 2003 שמורה ויישאר לך גם עודף מתקציבך.

אחזקה זולה ביחס לספורטיביות.

פורסם

לפי הדרישות החדשות ,רכב ספורטיבי מתאים - האם הבחור מתאים לרכב :idea:

 

חלום נתקל גם במציאות - בן כמה החבר , זה יהיה רכב ראשון או שני במשפחה , מה היה הרכב הקודם :?:

( אצלי החלום נגמר אחרי שעה - ואני מבקש יפה לעבור לרכב יותר עדין ומתנדנד , לזרוק רגליים קדימה ולהשתחרר :lol: )

 

מעבר לכייף נטו - צריך לחיות עם רכב די קשה ביום יום .

 

לדעתי לעשות שוב חושבים - ורצוי מאוד נסיעת מבחן ארוכה , לראות איך החיים עם רכב כזה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם כל הכבוד לDSG מצויין ככל שיהיה ונהגתי עליו, הוא לא ישתווה לתיבה ידנית,תנסה ותיווכח, לפחות לא במבחן הכיף

 

בן

 

כיף זה עניין של טעם אישי. מבחינת ביצועים, אין יותר טוב מ-DSG.

התיבה מחליפה יותר מהר מתיבה ידנית, מורידה הילוך (אחד או יותר) באופן מושלם (גז ביניים) וקל לביצוע, וכמובן מהר יותר מתיבה ידנית. אפשר להוריד הילוך בקלות תוך כדי בלימה חזקה, בלי שצריך להרים את הרגל המייצבת לתפעל את הקלאץ'. אפשר להעלות הילוך בלי לעזוב גז.

ועוד.

 

מבחינת ביצועים אין יותר טוב מזה וכשרוצים... היא אוטומט.

 

אכן רכב ידני זה יותר כיף אך אני חושב שהייתי מוכן לוותר על זה לטובת ביצועים טובים יותר. אני לא מבלה את כל הנהיגה שלי במסלול או בנהיגה ספורטיבית וליום יום רכב אוטומטי יותר נוח. מסיבה זו - הDSG היא הפתרון המושלם.(גם נוחות וגם ביצועים)

פורסם

בונגע לרנו היה לי בעיה עם תת תדגמים זה מצאה רכבים רק של שנת 2002

 

ואיביזה ניראת יותר טוב אשמח לפצל את הפוסט:lol:

פורסם
אכן רכב ידני זה יותר כיף אך אני חושב שהייתי מוכן לוותר על זה לטובת ביצועים טובים יותר. אני לא מבלה את כל הנהיגה שלי במסלול או בנהיגה ספורטיבית וליום יום רכב אוטומטי יותר נוח. מסיבה זו - הDSG היא הפתרון המושלם.(גם נוחות וגם ביצועים)

 

ה DSG הוא באמת שיפור עצום לעומת גיר אוטומטי רגיל, אבל הוא פשוט לא שווה את תוספת המחיר. אני נוהג לא מעט בפקקים עם גיר ידני ואני לא רואה מה הבעיה בזה. אפשר לזחול יפה מאוד גם עם ידני.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...