Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1:6 בקלות?! אולי כשאתה נוהג.

בן אדם רגיל יצליח להשיג 1:6.5 בקלות.

עדין שווה את זה. יש לזכור כי גם באקורד אם תנהג כמו שאתה נוהג באלפא בתוך העיר תשיג משהו כמו 1:7.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידן, 1:6 בעיר כמו שאני נוהג זה עם גיר ידני (ואלה גם, אגב, נתוני היצרן במדויק - 16.5 ל'/100 ק"מ). עם הגי האוטומטי, איך שלא תסובב את זה, לא תגיע להרבה יותר טוב מזה.

 

האקורד אצל אבא שלי בנסיעה משולבת (בינעירונית ברובה) מגיעה לכדי 1:11.5בממוצע. ברור שבעיר זה יהיה פחות מזה, יותר לכיוון 1:8.5, אבל זה עדיין בהכרח יהיה יותר טוב מהאלפא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חוץ מאלפא 156, ב.מ.וו סדרה 5 והונדה אקורד יש גם הונדה לג'נד ,פחות "ספורטיבית" מהאקורד אבל יותר נדירה ויותר מנהלים .

ואפשר בהרבה פחות מ 80K למצוא לנצ'יה קאפה מגודלת חזקה מפוארת ואמינה.

פורסם
זהו שהוא כן מחפש רכב ספורטיבי! ולא רק כזה סוחב קצת.

 

אבל הוא מחפש רכב שלא יהיה סופרטיבי 100% כי לו אישה וילד בדרך (לא שאלה של מקום)

והוא צריך נוחות +ביצועים ושיהיה גם כסף למטרנה!..

 

זהו

ו פורד מונדאו

מאזדה 6

סאב טורבו

וולו טורבו

זה לא בדיוק רכבים סופרטיבים אלה רק רכבים עם כוח.

לעומת זאת אלפא 156 זאת הגשמת חלום אבל מבחינת הוצאות טיפולים דלק ביטוח וכו. היא יורד מהפרק.

הונדה אקורד לא מובן לי גם למה הציעו אותה בתור רכב ספורטיבי?

מהנה לנהיגה הוא כן. אבל יותר מזה?

 

נתחיל מזה שרכב ספורטיבי = גיר ידני.

נקודה נוספת, בהתאם לדרישות מובן לך שפשרות יצטרכו להיעשות כאן.

לכן אני מציע שתתחיל בנק' מבט חלקה,בלי סטיגמות ושמועות,ותבדוק את הדגמים לעומק לפני שתזרוק משפט כמו שכתבת לגבי האלפא. כל רכב,ואני מדגיש,כל רכב,שטופל בזמן ובאהבה יאריך ימים ללא בעיות מיוחדות. גם אלפא.

ולמה ההתעקשות? כי בהתאם לדרישות זה הרכב הכי קרוב לספורטיבי ומהנה לנהיגה שחבר שלך יכול לקבל.

כמובן שאם כבר הונדה אקורד,אז TYPE R שנת 2002 תהיה הבחירה האידיאלית. הבעיה היא שיש משהו כמו 5 כאלו בארץ,ואחת מהן בבעלותי :-),אז ההמלצה לאחת תהיה לא ריאלית,וגם כאן הוא יצטרך להתפשר לגיר ידני.

תנסה לראות איפה הבחור מוכן להתפשר ואיפה לא,ולפי זה תוכלו למיין את שלל הדגמים שהועלו כאן בהתאם לדרישות עד שתגיעו לאחת שתספק את מירב הדרישות החשובות ביותר.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
חוץ כאמור מבעלי ה-156 :wink:

 

או אחד ספיציפי שתוקף בשישי את הסופרלנד....

 

:-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אישית, בתקציב הנ"ל (80K) לא הייתי רץ על רכישת אלפא/BMW ושות'.

נטל יחסי נמצא ברכבים האלה בזמן אחזקה ולא בזמן רכישה.

הייתי יורד סגמנט ומכוון לכיוונה של ה-6 פרימיום כמו שהציעו כאן (עדר לא עדר.. רכב מצויין!).

על אותו משקל של ה-6, גם המונדיאו יכולה לבוא בחשבון אם כי לא באותה רמת אבזור של הפירמיום.

לא יודע איפה גולשים בשרשור הזה מצאו ב-407 התנהגות כביש טובה, אני לא מצאתי כזה דבר אחרי שעות רבות על 407 חדשה לגמרי.

פורסם

אלפא יקרה יותר להחזקה וזאת לא סטיגמה וזה מה שבעצם עוצר אותו מלקנות אחת.

משום מה הסובארו מושכת אותו יותר

כרגע הרכבים שקורצים לו הם:

 

סובארו b4

הונדה אקורד

מאזדה 6

 

בדקתי במחירון יד 2 הונדה אקורד עולה 75 אלף לשנת 04 לדגם קומפורט הכי בסיסי.!

 

אני בעד האלפא אבל מפחיד אותו ירד ערך וכו.

פורסם
נתחיל מזה שרכב ספורטיבי = גיר ידני.

.

 

שטויות, אז גם פרארי ולמבורגיני שהם אוטומטיות\טיפטרוניק (פדאלים) או בשפת הטופ גיר FLAPPY PEDAL GEAR BOX.

אז הם לא ספורטיביות.

אין שום קשר בין אם אוטו ספורטיבי או לא לסוג תיבת ההילוכים שלו.

פורסם
אלפא יקרה יותר להחזקה וזאת לא סטיגמה וזה מה שבעצם עוצר אותו מלקנות אחת.

משום מה הסובארו מושכת אותו יותר

כרגע הרכבים שקורצים לו הם:

 

סובארו b4-

הונדה אקורד

מאזדה 6

 

בדקתי במחירון יד 2 הונדה אקורד עולה 75 אלף לשנת 04 לדגם קומפורט הכי בסיסי.!

 

אני בעד האלפא אבל מפחיד אותו ירד ערך וכו.

 

לא אוכל לעזור עם האקורד או ה6, אבל לגבי הB4, רד מזה , היא לא ספורטיבית בשיט, הכח מגיע מאוחר מידי והרכב מרגיש כבד מידי, אין לה שום יכולת ספורטיבית כזו או אחרת לטעמי ועל סמך נסיעת מבחן שערכנו בה אני מוצא אותה הכי פחות אטרקטיבית

 

לגבי מה שרשמת, וחידדת גם בפוסט שרשמת במהלך השירשור, כדאי שתידע, רכב ספורטיבי(ורשמת שאתה ממש מתכוון לכזה) לא אמור להיות בהכרח חסכוני והוא מאבד דיי מהר מערכו בשוק הקיים ולכן רוב הפעמים קונים עם הלב ולא עם הראש, אתה מנסה לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה וזה פשוט לא ילך , צריך לראות מה חשוב יותר ועם זה ללכת.

 

מכל המכוניות שעלו פה הכי מתאימה כספורטיבית היא ה156 ולאו דווקא כי היא ממש ספורטיבית אלה כי היא עוף מוזר ביחס לשאר ומציגה יומרות ספורטיביות בהרבה מהאחרות שעלו כאן, וכן היא הכי יקרה לאחזקה והכי קשה לטפל בה(לא צריך לפחד, זה לא בשמיים) אבל היא תעניק לטעמי מקסימום הנאה, כל השאר ישארו כל השאר, מגניבות, נותנות ערך מוסף אבל ספורטיבית בחווה, האלפא תישאר אלפא, שכשאני נתקל באחת שמורה אני תמיד יגיד וואו

 

ולמען הסר ספק אני לא נוהג באלפא

 

בהצלחה

 

בן

 

נ.ב- בא לי עכשיו ממש סיבוב על אלפא

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
שטויות, אז גם פרארי ולמבורגיני שהם אוטומטיות\טיפטרוניק (פדאלים) או בשפת הטופ גיר FLAPPY PEDAL GEAR BOX.

אז הם לא ספורטיביות.

אין שום קשר בין אם אוטו ספורטיבי או לא לסוג תיבת ההילוכים שלו.

 

אכן שטויות.

גיר ידני זה לא בהכרח הגדרה לרכב ספורטיבי. ישנן שלל דוגמאות כגון אודי R8, פורשה למיניהן, מרצדס SL 63 AMG וSLK AMG וכו' וכו' - אלו הם רכבים ספורטיביים בעלי(לפחות אפשרות ל) גיר אוטומט.

VW גולף GTI MK5 לדוגמא, גם כן הוטהאצ' עם גיר עדיף על גיר ידני(DSG).

פורסם

B4 הבסיסית באמת לא בסטנדרט, אני מכיר חבר מועדון שעבר מ-156 ל-B4 ליסינג, בזמנו, ותמיד כשהייתי נתקל בו ברמזור היה נראה מאוכזב. לפני כשנה עבר לאקורד והיום הוא נראה הרבה יותר מרוצה.

 

B4 נזכרה בכתבות כאופציה ספורטיבית רק בהקשר של גרסת ה-3 ליטר (שלה יש גם תת-גרסאות ספורטיביות במיוחד). ה-2 ליטר לא נחשבת בשום מקום כספורטיבית.

 

היתרון של האקורד הבסיסית הוא גם החסרון שלה כרכב מנהלים, היא מגיעה מאוד לא מאובזרת (אבל בהחלט נעימה לשהייה בזכות עיצוב פנים טוב), באיזשהו אופן זה גם אומר שיש הרבה פחות קשקושים אלקטרוניים וגדג'טים שמפריעים. צריך להבין, רכב בבסיסו הוא דבר מהנה! מה שמפריע זה התוספות המיותרות שמוסיפות משקל... תיבות אוטומטיות "חכמות" שחושבות שהן יודעות מה אתה רוצה, הגאים עם משקל משתנה מלאכותי וכו'. באקורד הכל פשוט, עובד טוב, נותן לנהג להנות ולא מתערב יותר מדי בנהיגה. (אני מניח שבאקורד החדשה זה כבר לא כך)

 

בכל זאת לגבי האלפא, גרסת 2.5 אוטומטית נחשבת אמינה מאוד, על מכלוליה השונים. מנועי ה-JTS (דגמי ה-2 ליטר המאוחרים) החזירו קצת את הילת חוסר-האמינות של פעם בגלל רגישות קיצונית לאיכות דלק וחוסר שמן. מצד שני גם ה-JTS יתפקד כראוי במשך שנים ארוכות אם יתוחזק כראוי (לבדוק שמן ואת רשימת תחנות הדלק המוהלות זה לא תחזוקה יקרה כל כך...).

 

בנאדם צריך עם היד על הלב לדעת, אם הוא אחד שמקפיד לבדוק ולתחזק, או אחד שמזניח. למזניחים, באמת עדיף להתרחק מאלפא, ולמצוא איזו יפנית שתמשיך לקרטע גם תחת התעללות (אמנם תוציא מאחור עשן בצבעי הקשת, ותפיק רבע מההספק שהיה לה ביציאה מהמפעל, אבל תמשיך לנסוע). מי שמקפיד, יכול להנות מאלפא 156, מאוד (גם בדרך לעבודה, וגם בסופרלנד).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
אכן שטויות.

גיר ידני זה לא בהכרח הגדרה לרכב ספורטיבי. ישנן שלל דוגמאות כגון אודי R8, פורשה למיניהן, מרצדס SL 63 AMG וSLK AMG וכו' וכו' - אלו הם רכבים ספורטיביים בעלי(לפחות אפשרות ל) גיר אוטומט.

VW גולף GTI MK5 לדוגמא, גם כן הוטהאצ' עם גיר עדיף על גיר ידני(DSG).

 

עדיף מאיזו בחינה? לא מבחינת הכיף שבנהיגה.

emotion of motion

פורסם
עדיף מאיזו בחינה? לא מבחינת הכיף שבנהיגה.

מי אמר? אם כיף לך להעביר הילוכים לא אומר שלכולם זה ככה וזה מה שעושה את הכיף בנהיגה.

את הכיף בנהיגה עושה ההתנהגות של האוטו או כוח שלו אחד מאלה (או במכוניות יקרות ממש שניהם ביחד). לסיכום לא הטיבה קובעת אם הרכב כיף לנהגיה או לא, יכול להיות שאתה נהנה מזה, בן אדם אחר לא רוצה ידני, ככה שידני או לא - זה לא קובע את הכיף הנהיגה ברכב.


×
×
  • תוכן חדש...