Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים..

קניתי לפני מספר ימים מגבר של mac-audio zx4500 שמצויין על האריזה שהוא נותן 4X125 ב 4 אום

או 150X4 ב 2 אום.

חיברתי לו בנתיים 2 רמקולים 9*6 אחרויים של פיוניר 80 RMS שהוא מעיף אותם לאויר בקלילות וסאב של פולק האודיו (מומלץ בחום,מעיף) שמצויין שנותן 360 RMS על 2 אום שגם אותו הוא סוחב בקלילות.

 

השאלה שלי היא אם אני יוכל להוסיף עוד 2 רמקולים קומפוננט קדמיים של מורל שיתנו לי סראונד יותר טוב ולעשות גישור מהיציאה של ה 2 האוחריים.

 

שאלה שניה אם אני צריך לשים את ה LEVEL של המגבר על MAX ביציאה של הסאב?

פורסם
שאלה שניה אם אני צריך לשים את ה LEVEL של המגבר על MAX ביציאה של הסאב?

 

לא, לעולם אבל לעולם לא פותחים Gain\Level למקסימום, זה לא ווליום, אם אתה עושה זאת אתה עושה רק נזק.

 

השאלה שלי היא אם אני יוכל להוסיף עוד 2 רמקולים קומפוננט קדמיים של מורל שיתנו לי סראונד יותר טוב ולעשות גישור מהיציאה של ה 2 האוחריים.

 

פשוט מאוד, לא.

 

דני.

פורסם

תנתק מהר את הסאב !

 

גישור על 2 אוהם המגבר יינזק.

1.תן דגם של הסאב.

2.לגבי הוספת רמקולים,ברעיון,ניתן לחבר,שני זוגות רמקולים ליציאה ,כל זוג יחובר בהתנגדות סופית של 2 אוהם ליציאה.

(150 RMS ב2 אוהם .אל תשכח ב14.4 וולט) לא הכי כדאי,לדעתי מיותר.

3.לא מומלץ לחבר את אופצייה 2 ,וגם גישור לסאב - מתכון לעומס על המגבר.

 

אל תנסה לאכול את כל העוגה וגם את הפירורים.

 

אבל קודם כל אל תחבר את הסאב בגישור על 2 אוהם,הוא לא בנוי לזה.

 

עדכן!

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אוקיי הבנתי בכללי.. זאת אומרת שעדיף לי לקנות רמקולים קטנים של 35 עד 40 RMS ולחבר אותם למגבר של הרדיודיסק?

 

דבר שני הסאב בנוי לעבוד על 2 אום.. יש לו 100DB על 360 RMS

המגבר שלי (כמו שהבנתי מהמתקין) יודע לזהות לבד אם הוא אמור לעבוד על 2 אום או על 4.

 

והינה הסאב המטורף

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=db1212&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172&aff=Zap&lang=HE

פורסם

מגבר 4 ערוצים יכול להיות יציב ב2 אוהם. אבל לא בגישור של 2 אוהם.

והסאב מחובר בגישור של 2 אוהם וזאת אחלה דרך להרוס או את הסאב או את המגבר.

מגבר 4 ערוצים חייב סאב של 4 אוהם.

ועדיף לחבר את ה6X9 האחוריים על הרדיודיסק ולקנות קומפוננט חזק שיחובר למגבר.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

אכן התרשמתי מהסאב.

 

אך המגבר אינו יציב עם 2 אוהם בגישור !!! (הסתכל בתמונה) 300RMS בגישור ב 4 אוהם!!

 

כרגע אתה מזיק למגבר.

 

 

 

nero.jpg

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

עכשיו הבנתי יותר לעומק,אבל אצלי המגבר מחובר ב 2 אום ללא גישור.. כבל ימין לימין כבל שמאל לשמאל..

אם הייתי עושה גישור הוא היה יורד לי ל 1 אום וזה היה אולי מסוכן ... לא..?

×
×
  • תוכן חדש...