צהריים טובים..
קניתי לפני מספר ימים מגבר של mac-audio zx4500 שמצויין על האריזה שהוא נותן 4X125 ב 4 אום
או 150X4 ב 2 אום.
חיברתי לו בנתיים 2 רמקולים 9*6 אחרויים של פיוניר 80 RMS שהוא מעיף אותם לאויר בקלילות וסאב של פולק האודיו (מומלץ בחום,מעיף) שמצויין שנותן 360 RMS על 2 אום שגם אותו הוא סוחב בקלילות.
השאלה שלי היא אם אני יוכל להוסיף עוד 2 רמקולים קומפוננט קדמיים של מורל שיתנו לי סראונד יותר טוב ולעשות גישור מהיציאה של ה 2 האוחריים.
שאלה שניה אם אני צריך לשים את ה LEVEL של המגבר על MAX ביציאה של הסאב?