Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוטים.

 

אם אתה רוצה רק פוזה אז זה בסדר (ולדעתי גם אז יש מצב להשיג יותר בזול)

אם אתה רוצה משקל נמוך + חוזק - אז לא. וגם לא תמצא בסכומים הללו.

פורסם

אני מחפש רק לפוזה לא למשהו אחר הם יהיו בסדר בשביל זה?

אני כמובן לא רוצה שהם ישברו לי מכול דבר הכי קטן איך הם ביחס לזה?

ונגיד כמה סט אחר לא סינים של 14 אמור לעלות?

פורסם

ברשותך אתייחס למחיר ולא לאיכות:

כל ג'אנט שעולה באוטודיפו נניח אלף ש"ח, אתה יכול להשיג ב-500 אם טיפה תחפש.

הם יקרנים מאוד, אני קונה שם רק כשאני חייב.

 

יש היום הרבה מבחר חפש קצת ותמצא מה שאתה אוהב.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

בחיים לא שמעתי על סט גאנטים ב500 שקל או גם700 שקל זה הכי זול שראיתי אבל אני רוצה לדעת עם זה שווה את זה איך האיכות שלהם שווה ביחס למחיר?

פורסם

זה קורה כמעט בכל ג'אנט בכל רכב וזה לא אמור להעיד על טיבו של הג'אנט... בד"כ זה נובע משילוב של מים ואבק מהבלמים שמתייבש ביניהם.. לרוב ניתן לשחרר את הג'אנט במכה קלה על הגלגל, לעיתים דרושה קצת יותר הפעלת כוח... שום דבר קריטי באמת.

 

אבי.

פורסם

תודה רבה לכולם אני ילך עליהם כי אני מחפש רק פוזה ותאמת שהם גם מאוד קלים הרמתי אותם והם לא שוקלים כמעט כלום

רק דבר אחרון מה זה טבעות מירכוז?

זה הדבר הזה ששמים כשעושים כיוון גלגלים?

פורסם

הג'אנט קל? יופי

חזק? גם אם תכנס במדרכה עם BBS תקבל את אותה תוצאה

קירור בלמים??? נו די...

ג'אנטים\רפליקות של חברות ידועות מתיימרים קודם לקרוץ לעיין מאשר לייעל את תיעול האוויר לבלמים

לא משהו שאתה תרגיש באופן מיוחד

אהבת - תקנה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מחזק את הבחור מעלי- אם היעוד הוא רק מבחינת מראה, אין איתם שום בעיה וגם מחיר המבצע הוא סביר.

מה עוד שתוכל למכור את ג'אנט הברזל שנשאר לך ולהוזיל את העסקה בכמה זוזים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...