Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

לפני כמה ימים הגיע בן אדם ורצה לקנות את הרכב של אמא שלי.

הוא נתן הצעת מחיר ורצה שנחשוב עליה עד אחרי ליל הסדר

ציינתי בפני הקונה את כל הבעיות של הרכב. נתתי לו להניע את הרכב בבוקר ושיראה

את מצב העישון ובנוסף אמרתי לו על התאונה שהרכב עבר שבה הוחלף מכסה מנוע רדיאטור ופנס

עכשיו השאלה שלי האם כדאי לעשות איתו חוזה שבו כל הבעיות ברכב רשומות שלא יוכל לתבוע אותנו אחר כך

ויאמר שלא אמרנו לו על הבעיה

או שבגלל המחיר הנמוך(כ10 אלף מתחת למחירון) שאנחנו מוכרים לו את הרכב אין צורך בחוזה?

מדובר במאזדה לאנטיס שנת 96

תמיר.

פורסם

לדעתי,ובאם הרכב לא נלקח לבדיקה במכון, עדיף לערוך זכרון דברים, שבו יפורטו הליקויים שציינת (למיטב ידיעתך),

 

והקונה יציין בחתימתו שהליקויים הנ"ל ידועים לו, והרכב נקנה על ידו ומרצונו החופשי עם הליקויים הנ"ל (או ניסוח דומה

 

אחר. אני מקווה שהבנת למה הכוונה).

 

דוגמאות ל"זכרון דברים לקניית רכב", תוכל למצוא אם תקיש הנ"ל בגוגל.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...