Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני לוקח בשבוע הבא רכב לבדיקה. הרכב הוא מסוכנות שמתחייבת לתקן את כל הליקויים ברכב, ולכן חשוב לי שזה יהיה מכון מחמיר, וכזה שלא נמצא באזור פתח תקווה- קריית אריה (מקטין את הסיכוי של הכרות הסוכנות עם בעלי המכון).

 

חוצמזה, יש דרך לבדוק במכון אם הליקויים תוקנו?

 

תודה על הרעיונות

פורסם

הניסיון שלי עם מבדק בהרצליה פיתוח טוב. אבל על כל מכון בדיקה תשמע דעות בעד ונגד.

 

לגבי תיקון הליקויים - אם אתה לא סומך על הסוכנות, בקש לראות עותק של כרטיס עבודה/חשבונית מהמוסך המטפל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין יותר גרוע מ-מ.מ.מ. באזה"ת בני ברק. הם פשוט מצויינים לקונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מה לגבי קומפיוטסט ביד אליהו - שמעתי עליהם דברים טובים.

לגבי מ.מ.מ.. אם הם מעבירים את הרכב שלי טסט, אז הם בטח לא מחמירים :-)

 

מדובר על טרייד אין מיבואן רכב, ולא טרייד מוביל, או כל סוכנות אחרת. מהבחינה הזאת אני דווקא מרגיש נוח.

פורסם
אין יותר גרוע מ-מ.מ.מ. באזה"ת בני ברק. הם פשוט מצויינים לקונה.

 

בזמנו שאבא שלי עשה טרייד אין אצל אוטו-דיל, הם לקחו את הרכב לבדיקה, אבא שלי אמר מראש שהייתה תאונה באיזור של הכנף הימנית ובמוסך אמרו לו שיש פגיעה בשילדה. במ.מ.מ. בני בני ברק אפילו לא מצאו שהייתה תאונה באותו איזור של הרכב.

 

אז להחמיר קשה לי להאמין.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

×
×
  • תוכן חדש...