Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה הדגם לגשם כמו שהם אומרים וכבר יצאתי לי להחליק קצת באיזה מגרש אתמול על רטוב והצמיגים לא רעים בכלל,

 

רק שתדע, בחינת הצמיג ברטוב ובמצב ציפה זה שני דברים שונים לגמרי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

כשרכשתי את הרכב שלי (פיג'ו 106 96 XS) לפני כשלושה חודשים הוא נעל צמיגים של חברות עלומות שם , בסרן האחורי צמיד אחד של אלינאס והשני חברה אחרת.

לא הרגשתי בטוח בנסיעה עם הרכב, בכלל.

שמעתי לעצת האנשים בפורום וקניתי צמיגים של קונטיננטל, היה לי קשה למצוא במידה שלי צמיג איכותי כי כולם בדרך כלל במידה הזו רוכשים זבל סיני. 165/65/R13.

אין לי כסף מיותר, אבל אני כן יכול להעיד על ההנאה שבנסיעה עם צמיגים של קונטיננטל טריים ( 08 ) ולא סיני זבל.

 

האמרה שאומרת שהצמיגים הם החיבור שלך לכביש היא לא קלישאה! ובשביל עוד 200-300 שקל שווה את ההשקעה!

בנוסף , הייתי בצמיגי עידן בראשון לציון, עשה לי הנחת חייל, הזמין לי את הצמיגים במיוחד ובכלל יצאתי מרוצה.

 

לסיכום,

פעם אחת בגשם כשתלחץ על הברקס בחוזקה על כביש רטוב כשהרכב מלא, ינעלו לך הגלגלים במהרה ותחליק, אז תבין למה לא לחסוך 300 שקל על צמיגים, לתקן טמבון (במקרה הטוב!) עולה יותר...

 

חג שמח,

טל

×
×
  • תוכן חדש...