Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי קומפונט 6.5 אינצ שאני רוצה לשים מקדימה.

 

הבעיה היא שאמרו לי שזה לא אפשרי ב106 לשים רמקול כזה.

 

 

מה הבעיה אי אפשר לעשות התאמה לרמקול כזה אני לא מבין :roll:

פורסם

אין מספיק מקום... אני גם לא בטוח אם 5.25 יכנס...

 

אבל אם אתה ממש רוצה להשקיע אתה יכול לבנות מפיבר כמו בוקסה מיוחדת לקומפוננט.... תפנה לקראזי סטריאו בצומת ירקונים הוא עושה דברים מדהימים...

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

אביאד השאלה היא כמה עולה התאמה לרמקול כזה :?:

 

אם זה יקר אני ישאיר את הקומפונט שלי מאחורה ויקנה קומפונט מתאמים לקדימה.

 

הקטע הוא מה כדאי לעשות אם אפשר להשיג התאמה בזול אני יעשה את זה.

 

אבל אם זה מסובך מידי אני כבר יחשוב על איזה קומפונט מתאים לדלת של ה106.

 

יש למישהו עצה מה לעשות בעניין הזה כי אני מבולבל :?

פורסם

עצה שלי תקפוץ לקראזי סטריאו לבנאדם שם קוראים ניר הוא אחלה גבר... תספר לו את הבעיה שלך והוא כבר יציע לך מה לעשות ויתן לך מחירים.

 

רק שתדע שהוא עושה התקנות מדהימות אתה בטוח מכיר את הMX3 הלבנה עם השתי סאבים 15' מאחורה... היא שלו.

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

אתה יכול להכניס כל מידה של רמקול כל עוד לא איכפת לך לחתוך בפח (או פלסטיק?) של הדלתות...

 

אפשר לעשות הכל - השאלה היא עד איפה אתה מוכן ללכת.

פורסם
אתה יכול להכניס כל מידה של רמקול כל עוד לא איכפת לך לחתוך בפח (או פלסטיק?) של הדלתות...

 

אפשר לעשות הכל - השאלה היא עד איפה אתה מוכן ללכת.

 

בלי לגעת בכלום הגודל המקורי הוא?

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...