Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השבוע מגבר כאן בארה"ב אשר איתו אני רוצה להגביר את הקומפוננט והסאב הרשומים אצלי בחתימה...

 

עכשיו כמובן שאני אגשר 2 ערוצים בשביל הסאב... ואת הסאב אני מתכוון להוריד ל2 אום...

 

עכשיו אם אני מגשר אני מקבל 220 וואט... האם כאשר אני מוריד ל2 אום אני אקבל עוד 220 וואט? (ז"א אני אקבל 440 אר אם אס לסאב?)

 

הסבר יתקבל בשמחה :)

 

תודה,

גיא.

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
לפי מה שהבנתי קנית מגבר 4 ערוצים סביר להניח כמעט במאת האחוזים שלא תוכל להוריד אותו ל2OHM. (לא מיועד לכך)

הכוונה של FAST GT היא שלא תוכל להוריד אותו ל2 אוהם בגישור .

 

ברמה העקרונית אם ב 4אוהם המגבר מוציא X

ב2אוהם הוא יוציא 2X ובגישור 4X.(אבל זה מאוד אופטימי)

פורסם

רגע אז בעצם זו ההחלטה שלי אם אני מגשר או מוריד ל2 אום?

 

כי בעצם אם אני גם אגשר וגם אוריד ל2 אום בעצם המגבר עדיין ייתן רק 220 וואט?

 

לא עדיף להוריד ב2 אום ולהשאיר עוד ערוץ אחד בשביל עוד סאב?

 

נתוני המגבר:

 

High Speed, High Voltage Output Devices

New 20th Anniversary HiFonics Heat Sink

PWM Mosfet Power Supply

Dual Variable High-Pass / Low-Pass Crossovers

Variable Bass Boost at 40 Hz

2 / 4 Channel Input Selector

Full-Range Line Output

Gold-Plated Terminal Block Power and Speaker Connectors

3-Way On-Board Diagnostic

Amplifier Type: Multi-Channel

RMS Power: 100W x 4 @ 4 Ohms

RMS Power: 200W x 4 @ 2 Ohms

Bridged RMS Power: 400W x 2 @ 4 Ohms

THD at Rated RMS Power:

Speaker Level Inputs: No

Preamp Outputs: Yes

Built-In Crossovers: HP/LP

Bass Boost: 0 - 18 dB

Frequency Response: 10-30,000 Hz

Channel Separation: >70 dB

Signal to Noise Ratio: >95 dB

 

החלק המסומן לא מובן לי... אני יכול או לא יכול לגשר + להוריד את הסאב ל2 אום?

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

רגע רגע רגע

מגבר של היי פוניקס 100X4...

 

nx880

 

אני ממש אשמח לחוות דעת על המגבר הזה, פשוט חשבתי בעצמי לקנות אחד.

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם
רגע רגע רגע

מגבר של היי פוניקס 100X4...

 

nx880

 

אני ממש אשמח לחוות דעת על המגבר הזה, פשוט חשבתי בעצמי לקנות אחד.

 

 

en li musag ej ju ki benataim rak kaniti oto... laatkin ani atkin oto baaretz...

 

eyal:

agav ani kvar be new york :)

davar sheni... lama i efshar gam legasher ve gam leorid le 2 ohm??

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
תכתוב באנגלית, זה משגע לקרוא ככה :?

 

אי אפשר כי הוא לא בנוי לכך, פשוט מאוד.

 

 

ok ok ok :)

 

well... whats the best way to do it? force the 2ohms way or the bridging??

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

יש לך סאב שלו שני סלילים של 4 אוהם? אם כן אז אתה בבעיה ואתה צריך אחד כזה עם שני סלילים של 2 אוהם (או לחילופין סליל אחד של 4 אוהם). אתה צריך לגשר שני ערוצים לסאב, המגבר לא יכול עמוד בגישור בהתנגדות נמוכה מ4 אוהם.

×
×
  • תוכן חדש...