Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

שמתי לב למגבר SOUNDSTREAM EGA4220

הנתונים שלו:

OUTPUT(Watts) : RMS @ 4-ohms : 110 x 4

RMS @ 2-ohms : 220 x 4

RMS @ 4-ohm Mono : 440 x 2

THD: 0.02 %

FREQ. RESPONSE(Hz) : 10 - 30 k

S/N RATIO : > 97dB

DAMPING FACTOR : > 200

INPUT SENSITIVITY : 200mV

CROSSOVER SLOPES : 12dB

CROSSOVER FREQS : High-Pass (Hz) : 50 - 600

Low-Pass (Hz) :

50 - 150

SUBWOOFER EQ : 0 - 18dB

SUBWOOFER EQ FREQ. (Hz) : 40 - 120

 

מה אתם חושבים על המגבר הזה?? לפי מה שהבנתי החברה הזו ברמות הגבוהות, זה נכון?

תודה על העזרה

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

סאונדסטרים נקנתה ע"י חברה שבין היתר בבעלותה נמצאת גם POWER ACOUSTIK. המגבר שאתה מציין הוא מהליין הנמוך (EDGE) ולפחות ממה שאני קראתי עליהם (אין לי ניסיון מעשי איתם) הוא כמו המגברים של פאוור אקוסטיק ככה שלפחות את הליין הזה הייתי משווה ללנזר VIBE למשל.

פורסם

ומה דעתך על הדגם: RUB600-4

 

הנתונים שלו:

OUTPUT (watts):RMS @ 4 Ohms 80x4

RMS @ 2 Ohm 150x4

RMS Bridged @ 4 Ohms 300x2

T.H.D.: >0.05%

SIGNAL TO NOISE RATIO: 10 - 30k

DAMPING FACTOR: >100dB

FREQUENCY RESPONSE: >200

INPUT SENSITVITY (VOLTS):: 0.3 - 5.0

CROSOVER SLOPES:

High-Pass 12dB

Low-Pass: 24dB

CROSSOVER FREQUENCY: High-Pass(Hz) 70 - 160

Low-Pass(Hz) 55 - 220

[/u]

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אין את הרוביקון ביבוא סדיר לארץ כפי שאני יודע..

 

לאייל.. השאלה היא אם זה יותר טוב מחברות כמו רוקפורד,פוניקס גולד וקיקר

כי ראיתי באיזה תגובה שלך - רשמת שסאונדסטרים יותר טובים מהם

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לא יודע איזו תגובה רשמתי, יכול להיות שזה היה לפני שהחברה נקנתה. בכל מקרה פניקס גולד חברה טובה יותר לטעמי (תלוי בדגמים) וכמו שאמרתי הרוביקון הוא פחות או יותר אותה רמה של הקיקר והרוקפורד.

×
×
  • תוכן חדש...