Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעת גלישתי באחד הפורומים הרוסיים מצאתי כתבה מעניינת ,בא הכותב מביאה ביקורת על עולם הרכב המודרני.

שמעתי לא מעט ש"פעם המהנדסים היו בונים את המכוניות היום עושים זאת מומחי שיווק".אומנם נכון העולם צועד בצעדים ענקיים קדימה ואיתו עולם הרכב אך אנו רואים מכוניות כגון חיפושית,מרצדס W123 שנוסעות עד היום קשה לי להאמין שמרצדס E קלאס של ימינו תסע ככה עוד 20-30 שנה.הקהל של מועדון האספנות יחזק אותי אבל כיום העיצוב הוא מעט יבש,רוב המכוניות דומות אחת לשניה כבר אין את היחיודיות שהייתה למכוניות בעבר.כן חלקן של המכוניות היום יפות בלי ספק אך אין בהם את אותו ה"ניצוץ" שיש במכוניות ישנות.

עיצוב של מכוניות כמו מרצדס W126,סיטרואן XM ועוד רבים כמוה הוא הרבה יותר מושך ויחודי מאשר העיצוב המודרני.

היום אנו קונים מכוניות על מנת להתפתר מהן בעוד כ10 שנים.

יוצא המצב שמייצרים מכוניות כפחיות זהות למטרה משותפת על מנת להתפתר מהן בעתיד,ולא יצירות אומנות.

אני מודה שהניסוח שלי הוא לא מדהים בכלל והוא לא מעביר אפילו רבע מאותה תחושה של הזדהות עם הכותב כש קראתי את המאמר הזה לכן אודה אם דוברי רוסית בפורום יוכלו להציג טוב יותר את הנימוקים מאותו המאמר.

אז מה דעתכם מה עדיף המכוניות של "פעם" או את מה שמיוצר כיום.

קישור למאמר:http://www.bmwclub.ru/vb/showthread.php?t=148221

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראה, לדוד שלי יש לו מרדצס שנת 86

ועדיין חיי...זה תלוי בטיפולים של מנוע, אם מנקים אותם טוב מאוד אז לא יהיו לזה בעיות...

פורסם

את המאמר ברוסית אני לא יכול לקרוא, מכיון שאיני דובר את השפה.

לגבי הנושא שהעלת.

מבחינת אמינות רכב, אני חושב שהרכבים של פעם הרבה יותר אמינים וקלים לתחזוקה. שהרי לא היה בהם הרבה רכיבים אלקטרונים כפי שיש ברכבים מדורנים של היום.

מבחינת נוחות נהיגה, תפעול וכיו"ב הרכבים של היום הרבה יותר קלים, וסלחנים לנהיגה.

מבחינת בטיחות הנהג והנוסעים, כמובן שהרכבים המודרנים הרבה יותר בטוחים.

 

נכון שלרכבים של היום אין שום ייחוד, בהרבה מקרים כשרואים רכב מרחוק קשה לדעת איזה הוא, עד שלא מתקרבים.

מגמה זו נמשכת לאורך כל השנים ולא מאפיינת דווקא את העשור או שני העשורים האחרונים. פעם לרכבים היא אופי, ותענוג היה להסתכל לדוגמא על רכבים אמריקאים ישנים שיוצרו אי שם באיזור שנות השישים.

אך אני לא חושב שחוסר הייחוד בה כדי ש"נזרוק" את הרכב כל עשר שנים, הרכבים נראים דומים בגלל שהמטרות של המעצבים דומות: חסכון בדלק, יציבות וכיו"ב בעוד שבעבר המטרה הייתה למשוך את עיין הלקוח.

ובעידן של היום שהרבה יצרני חברה התאחדו גורם לכך שאותם מעצבים, מעצבים מספר רכבים תחת שמות מותג שונים.

 

אני לא חושב שהמכוניות של היום גרועות מאלה של העבר, לגבי שרכבים ישנים (אספנות) עדיין נוסעים, אתה מוזמן לבקר בפורום אספנות ולהיווכח לדעת בכמה דם יזע ודמעות (וכסף לתחזוקה.חלפים) זה עולה.

פורסם

חחח זה מה שאני אומר מרצדסים עד תחילת אמצע שנות 90 ובמיוחד המודלים הישנים W123,W124 W126 W140 W201,הם אלה שנתנו למרצדס את השם שלה,בשנת 1985 נהגי מוניות בגרמניה עשו שביתה כמחאה על החלפת הדגם,המרצדסים של פעם זה מכוניות אמינות פשוטות ונוחות.

לצערי הרב מרצדס של היום מאוד יפים אך אין להם אפילו חצי מהאמינות והפוטנציאל שתמון במנוע של אחיהם הבכורים.

נ.ב

יש שאומרים שמרצדס אמיתית האחרונה הייתה הW140,(קלאסS לפני שני דורות)

w140_91-98_1.jpg

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

קודם כל, עיצוב הוא עניין של טעם. בעוד יש כמה עיצובי עבר מדהימים ביופיים, וכאלו שיישארו כך לשנים רבות, אפשרויות העיצוב כיום הן רבות משמעותית מבעבר, בעיקר עבור דגמי מיינסטרים (מכוניות על תמיד עוצבו באופן רדיקלי), וזאת תודות להתקדמות הטכנולוגיה. התוצאה היא דווקא הפוכה ממה שכתבת - שהיום דווקא ניתן "להתפרע" הרבה יותר מבחינה עיצובית ולייצר עיצובים משכנעים גם עבור מכוניות זולות יחסית. אני חושב שהרבה מהמשיכה שיש לעיצובי העבר עבור רבים נובעת מהחיבה להיסטוריה, זכרונות מהילדות, רצון לשמר דברים שפסו מן העולם ומשיכה לרכבי אספנות.

היום גם ניתן טוב מבעבר לרתום את הטכנולוגיה לצרכי העיצוב. קל יותר למקם רכיבים מכניים באופן שיתאים לעיצוב ונוח יותר לשנות קונפיגורציה של שלדה ומרכב בשביל לספק עיצוב חיצוני שונה לחלוטין.

 

בנוגע לעניין השני שציינת (היום זורקים מכוניות לפח אחרי 10-15 שנה) - שוב יש כאן אלמנט טכנולוגי חזק. קודם כל אפשר להקביל את זה לאביזרי חשמל, למשל מכונות כביסה. מכונת כביסה שנקנתה לפני 30 שנה יכולה להחזיק עד היום כי היא הייתה פשוטה למדי מכנית וחשמלית ונבנתה מחומרים עמידים למדי. היא גם הייתה יקרה יחסית. מכונה שנקנית היום היא זולה ומשוכללת, אבל קרוב לוודאי תחזיק כ-10 שנים בממוצע ולא יותר. גם במכוניות יש תהליך דומה. מכוניות של לפני 30-40-50 שנה היו מאוד עמידות כי הן היו מאוד פשוטות. מכוניות של היום מלאות בטכנולוגיה ודורשות טיפול מקצועי. הן גם הרבה יותר נגישות וזולות מבעבר לרוב האוכלוסיה (טוב, אולי לא בארץ) ולכן קל יותר לזרוק ולעבור הלאה. אבל אם תשאל אותי - קח מכונית חדשה כזו ותשמור עליה היטב, והיא תחזיק מעמד גם 30 שנה. נכון, תחליף לה מנוע באמצע כנראה, ועוד לא מעט מערכות, אבל היא תשרוד.

 

וכל זה לא קשור לגרוע או לא גרוע. אבסולוטית, ברור לחלוטין שהמכוניות של היום טובות משמעותית מהמכוניות של פעם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חושב שזאת בכלל מגמה שהעולם הולך אליה לדברים שהם יותר פרקטיים ועם הרבה פחות נשמה קרי זה שמייצרים כמעט הכל היום בסין כולל המחשב שממנו אני כותב כרגע .

 

אני מוסיקאי ובתור שכזה יש לי גיטרות שיוצרו בשנות השמונים.

יש לגיטרות האלו את " הבאגים " שלהם אבל הרבה הרבה נשמה גם .

בכלים של היום וגם במכוניות של היום יש אפקטיביות הם עושים את העבודה אבל חסרי יחוד כמעט לגמרי .

וככל שהעולם מתקדם הדבר הזה הולך ומחמיר אז כל שנותר לאלו ששמים לב לשינוי זה להאחז בשנים האלו .

ובקשר אליי אין לי ספק שאני אקנה איזה רכב עם נשמה כמו קורבט סטינג ריי ואשפץ אותה וזאת תהיה המכונית שלי והעולם שירוץ לו קדימה ואני אני אשאר עם הדברים שלי הגיטרות משנות ה80 ו ה 70 והמכוניות שהם גורמות לי להרגיש . ובאשר לדור של היום כל מה שאוכל לומר זה שליבי איתם .... ומצד שני מה שאתה לא יודע אתה לא יציק לך ...

פורסם

למכוניות שלי חגגו כבר יומולדת 20 ואני לא רואה מוסך.

מצד שני אנשים שאני מכיר עם רכבים בגילאים של גן חובה מבלים במוסך די הרבה...

אז לדעתי כן, המכוניות של פעם היו יותר טובות, אני מעדיף קרבורטור על הזרקה, מעדיף מנועים עם ראשים תחתונים, 2 שסתומים בצילינדר וקאמשאפט בודד, מעדיף שיהיה כמה שפחות חשמל ברכב, לא אוהב חיישנים ולא אוהב תיבות הילוכים "ממוחשבות".

אבל זו שאלה של העדפה אישית לדעתי...

פורסם

אני לא חושב שאתה צודק. קודם כל, לדברים אין נשמה. לאנשים יש משיכה לדברים ישנים ולו רק מפאת העובדה שהם מייצגים נקודת זמן בהיסטוריה. כשקורבט סטינג ריי יצאה לאוויר העולם לא הייתה לה נשמה והיא לא הייתה יותר מיוחדת מהרבה מכוניות אחרות של אותה התקופה. עם חלוף הזמן היא זכתה למעמד כזה או אחר בקרב חובבי היסטוריה, רכבי אספנות ועיצוב, אבל באותה המידה יש המון מכוניות של תקופתנו שיקבלו מעמד כזה בעוד 20, 30 ו-40 שנה, אני מבטיח לך. ואז אנשים כמוך יכתבו עליהן שיש להן נשמה...

 

וכן, כמו שלא לכל מוצר ישן יש "נשמה" כהגדרתך (למכונת הכביסה בת ה-30 שיש לי בבית בפירוש אין נשמה, אני מבטיח לך) גם לא לכל מכונית חדשה יש ייחוד. אבל לרבות מהן יש. אגב, גם מכוניות רבות "עם נשמה" שנוצרו לפני עשרות שנים יועדו לצרכים פרקטיים בעיקר - חיפושית, מיני, מגוון סיטרואנים ועוד.

 

ובקשר לייצור בסין - זה חסר משמעות. מוצרים רבים שמיוצרים בסין, עוצבו במקומות אחרים בעולם ובהשראה שנשאבת ממוצרים שבינם לבין סין אין שום קשר. זה פשוט זול לייצר בסין, זה הכל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ועל זה אני אומר שכל אחד והתפיסה שלו וכל אחד באמונתו יחיה

אני מאמין שלדברים יש נשמה ויש אנרגיות

ועל זה אי אפשר להתווכח כי לכל אחד יש את הדרך שבה הוא רואה את העולם

פורסם

מה היה כל כך טוב פעם?

מכונית שלא מניעה בחורף היתה תופעה נפוצה, הבטיחות הפסיבית היתה על הפנים , וברוב המכוניות גם הבטיחות האקטיבית היתה ירודה, לא היה מיזוג וקצת קודם גם לא היה חימום בחורף במכוניות העממיות, מבחר המכוניות האמינות היה הרבה יותר קטן, הרעש בנסיעה היה מתיש, חלודה היתה בעיה נפוצה, אורך החיים של מנוע היה יותר קטן ועוד.

 

יש לנו נוסטלגיה למכוניות של פעם אבל עובדתית מכוניות היום הם הרבה יותר טובות.

 

יהודה

פורסם

המכוניות של היום מוגבלות מאוד על ידי דרישות שונות מגופים שונים כמו משרדי תחבורה, משווקים ויבואנים, ארגונים סביבתיים ואחרים.

 

זה גורם למעצבים להיות פחות יצירתיים ויותר מקובעים לנוסחאות שעובדות טוב בשביל למכור ולא בשביל לעשות את הרכב הכי טוב שאפשר עם הטכנולוגיה הקיימת.

 

רוב המכוניות כיום נראות כמעט אותו דבר.

 

קחו למשל את מאזדה 3, קורולה וכל האחרות בקבוצה.

אין לאף אחת מהן ייחוד אמיתי וכולן דומות מאוד, ולא ממש כיף לנהוג בהן. הרבה יותר כיף לנהוג על מכוניות משנות ה70 באותה קטגוריה.

 

 

אז נכון, לרכבים אין באמת נשמה, אבל רואים במכוניות מסוימות שמי שעיצב את הרכב נתן את הנשמה בשביל לעשות את זה.

הטאצ'ים הקטנים של העיצוב שהיה יותר נוח (בפנים), הרעש שהיה יותר נעים (בואו לא נשווה מנוע 6 צילינדרים ישן של שברולט למנוע 6 צילינדרים של קאיה קרניבל) והתחושה המיוחד שהייתה לרכבים.

 

כיום ישנם המון שיקולים מעל הנוחות של הלקוח, כמו בטיחות, חיסכון בדלק ואחרים.

 

אני מעדיף את הרכבים הישנים יותר ושמחתי היום בבוקר לחזור לטמפרה שלי, אחרי שנסעתי שבוע שלם בפולו 2008 ובקרניבל 2006.

 

עריכה:

 

פותח השרשור צודק, אי אפשר להשוות בין מרצדסים חדשים לישנים. אני מעדיף את הישנים.

W126 היה הרכב השני שלי. הראשון היה W116.

יצא לי גם לנהוג בW140 ובשיקוץ הזה הנקרא E-CLASS משנת 98. אחרי שהיה לנו אחד למשך שבועיים, הוחלט להישאר עם הW126 והW116.

פורסם
מה היה כל כך טוב פעם?

מכונית שלא מניעה בחורף היתה תופעה נפוצה, הבטיחות הפסיבית היתה על הפנים , וברוב המכוניות גם הבטיחות האקטיבית היתה ירודה, לא היה מיזוג וקצת קודם גם לא היה חימום בחורף במכוניות העממיות, מבחר המכוניות האמינות היה הרבה יותר קטן, הרעש בנסיעה היה מתיש, חלודה היתה בעיה נפוצה, אורך החיים של מנוע היה יותר קטן ועוד.

 

יש לנו נוסטלגיה למכוניות של פעם אבל עובדתית מכוניות היום הם הרבה יותר טובות.

 

יהודה

 

לגבי הבטיחות,ורעש מנוע אין ספק אני מסכים איתך אבל דווקה האמינות,המכוניות שיוצרו אז היו הרבה יותר אמינות מסיבה פשוטה שהן היו יותר פשוטות ולא היה כול כך למה להתקלקל.

אבל אולי אני טועה וכול אחד ישאר בדעתו אבל במכוניות של שנות ה60 במיוחד באמריקאיות יש משהוא,יש משהוא מעבר לכלי שאמור להעביר אותי מנק' A-B.

בהחלט יש כאן אלמנט של נוסטלגיה וזכרון בהיסטוריה אך עדיין יש כאן משהוא מעבר לזה,כמו הכנפיים המפורסמות של קאדילק.

נ.ב-נכון שאפשר לשמר מכוניות מודרניות לטווח ארוך,אך הרבה יותר קשה לשמר את כול המערכות האלקטרוניות שמטבען עם הזמן מפסיקות לעבוד.ותהליך ההחלפה שלהם הרבה יותר מסובך מאשר במרכיב מכני.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

ניתן לראות את המגמה הזאת גם ברכבי 4*4,אפילו נפתחה קבוצה חדשה SUV,כמובן השוק מציב דרישות היצרנים ממלאים אותם זה נראה לי הגיוני ביותר אבל דווקה ברכבי שטח ניתן לראות שאלה שבאמת בעלי יכולת עבירות גבוה מאוד בשטח הם נתולי כול האלקטרוניקה,גם כי הרבה יותרל תקן לבד מרכיב מכני וגם כי זה פשוט לא אמין.

רכבים כמו דיפנדר, לנד קרוזר 90 ,פטרול,CJ ורבים כמוהם ישרתו את חובבי ג'יפים עוד שנים רבות.כמובן עם טיפול הולם.קשה לי להאמין שלנד רובר דיסקברי 3 יאריך ימים בתנאים שדיפנדר עובד(הוא גם לא אמור כי לא לשם כך הוא בנוי).

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

בכול מקרה הייתי רוצה בעתיד הרחוק מכונית שתספק לי לי את הצורך להגיע מנק'A-B בבטיחות ונוחות מירבית,ומכונית בשביל הנשמה שתעמוד בחניה ותגרום לי הנאה אמיתית.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
המכוניות של היום מוגבלות מאוד על ידי דרישות שונות מגופים שונים כמו משרדי תחבורה, משווקים ויבואנים, ארגונים סביבתיים ואחרים.

זה גורם למעצבים להיות פחות יצירתיים ויותר מקובעים לנוסחאות שעובדות טוב בשביל למכור ולא בשביל לעשות את הרכב הכי טוב שאפשר עם הטכנולוגיה הקיימת.

רוב המכוניות כיום נראות כמעט אותו דבר.

קחו למשל את מאזדה 3, קורולה וכל האחרות בקבוצה.

אין לאף אחת מהן ייחוד אמיתי וכולן דומות מאוד, ולא ממש כיף לנהוג בהן. הרבה יותר כיף לנהוג על מכוניות משנות ה70 באותה קטגוריה.

אז נכון, לרכבים אין באמת נשמה, אבל רואים במכוניות מסוימות שמי שעיצב את הרכב נתן את הנשמה בשביל לעשות את זה.

הטאצ'ים הקטנים של העיצוב שהיה יותר נוח (בפנים), הרעש שהיה יותר נעים (בואו לא נשווה מנוע 6 צילינדרים ישן של שברולט למנוע 6 צילינדרים של קאיה קרניבל) והתחושה המיוחד שהייתה לרכבים.

כיום ישנם המון שיקולים מעל הנוחות של הלקוח, כמו בטיחות, חיסכון בדלק ואחרים.

אני מעדיף את הרכבים הישנים יותר ושמחתי היום בבוקר לחזור לטמפרה שלי, אחרי שנסעתי שבוע שלם בפולו 2008 ובקרניבל 2006.

 

צודק, המוגבלות של המכוניות היום, היא זו שגורמת להן להיות בטוחות יותר, נעימות יותר, מאובזרות יותר, מרווחות יותר, איכותיות יותר ומהנות יותר לנהיגה.

וזה באמת גורם למעצבים לחוסר יצירתיות. לכן הם מעצבים מכוניות חסרות כל ייחוד ואופי כמו אודי A3, אלפא מיטו, ב.מ.וו Z4, הונדה סיוויק האצ'בק, וולוו C30, מאזדה 2, מיני קופר, מרצדס SLK, ניסאן מיקרה, סוזוקי סוויפט, סיטרואן C6, פולקסווגן שירוקו, פיאט גרנדה פונטו, פיג'ו 207CC, קאדילק CTS... להמשיך?

ואתה עוד יותר צודק, המהנדסים והמעצבים לא מנסים לעשות את הרכב הכי טוב שאפשר עם הטכנולוגיה הקיימת. לכן הם מייצרים מכוניות שנראות כמו אלו שציינתי למעלה, לכן הם לא משקיעים במנועים חזקים ומלאי טכנולוגיה, בתיבות הילוכים מסובכות, במערכות בטיחות מתוחכמות, בפריטי איבזור מיוחדים... להמשיך?

בנוגע לטענה שרוב המכוניות היום נראות אותו דבר - אתה בהיי? או שאתה לא רואה שום דבר אם הוא לא נראה כמו מרצדס משנות ה-70 וה-80 (שכולן נראו אותו הדבר).

בנוגע ללא ממש כיף לנהוג במכוניות חדשות - שוב, אתה צודק. מה-זה הרבה יותר כיף לנהוג על מכונית מאותה קטגוריה רק משנות ה-70. נניח קאדילק CTS מול כל אחת ממכוניות הספורט שקאדילק עשתה בשנות ה-70. או מאזדה 3 נגד טויוטה קורולה דור ראשון. איך בא לי לנהוג על מכונית כזו, אתה יודע, מהסוג שהיית צריך לחמם אותה 10 דקות בבוקר בשביל להניע אותה, לנסוע בשיא החום בלי מזגן, לשבור את היד בשביל להעביר הילוכים ואת הרגל על הקלאץ', להזיע מסיבוב ההגה ולהגיע באיחור כי היא נתקעה בדרך פעמיים (וממילא היא לא עוברת 90 קמ"ש, וזה פחד אלוהים לנסוע בה במהירות הזו). להמשיך?

 

על הטאצ'ים של העיצוב "שהיה נוח בפנים" בכלל קשה לי שלא לצחוק. בכמה מכוניות משנות ה-70 ישבת? רובן נראות כמו אוסף גרוטאות מבפנים ביחס למכוניות מודרניות. איזה נוח ואיזה נעליים. ותעשה לי טובה, תפסיק להשוות מנוע V6 בנזין מיושן ומטרטר למנוע דיזל מודרני (ומטרטר).

 

ושוב, אתה צודק - שיקולי הבטיחות מה-זה מפריעים לנוחות של הלקוח. ת'כלס, אני מעדיף למות מאשר לסבול בכסא נהג מאלקנטרה. והלוואי, הלוואי שהמכונית שלי תצרוך 8 ק"מ לליטר ותספק חצי מהביצועים.

 

בעע...

 

ניתן לראות את המגמה הזאת גם ברכבי 4*4,אפילו נפתחה קבוצה חדשה SUV,כמובן השוק מציב דרישות היצרנים ממלאים אותם זה נראה לי הגיוני ביותר אבל דווקה ברכבי שטח ניתן לראות שאלה שבאמת בעלי יכולת עבירות גבוה מאוד בשטח הם נתולי כול האלקטרוניקה,גם כי הרבה יותרל תקן לבד מרכיב מכני וגם כי זה פשוט לא אמין.

רכבים כמו דיפנדר, לנד קרוזר 90 ,פטרול,CJ ורבים כמוהם ישרתו את חובבי ג'יפים עוד שנים רבות.כמובן עם טיפול הולם.קשה לי להאמין שלנד רובר דיסקברי 3 יאריך ימים בתנאים שדיפנדר עובד(הוא גם לא אמור כי לא לשם כך הוא בנוי).

 

בוא נתחיל בזה שמי שבאמת חושב שכלי רכב ישנים הם יותר אמינים חי בסרט - המנועים היו פחות עמידים ודרשו כיוון כל זמן קצר, הצמיגים נגמרו מהר יותר והטיפולים היו תכופים יותר. מערכות אלקטרוניות רבות הן עמידות הרבה יותר ממערכות מכניות מקבילות, וזה עוד לפני שדיברנו על כך שמערכות אלקטרוניות מאפשרות לנו הרבה יותר איכות חיים מבעבר.

 

בנוגע לרכבי שטח - אין שום בעיה ליצור רכב שטח מעולה עם המון אלקטרוניקה. להפך - זה אפילו יותר קל. לכרישי השטח זה יהיה אמנם פחות כיף, אבל זה ממילא לא בשבילם. השורה התחתונה היא שנהג של ריינג'רובר חדש יכול לעשות כמעט כל מה שנהג של רנגלר או דיפנדר בסיסי יכול לעשות - רק עם הרבה פחות מאמץ. אמרת בעצמך שדיסקברי לא בנוי לעשות את הדברים הללו וזה נכון, זו גם הסיבה שממשיכים לייצר כלים כמו הדיפנדר והרנגלר.

 

 

בכול מקרה הייתי רוצה בעתיד הרחוק מכונית שתספק לי לי את הצורך להגיע מנק'A-B בבטיחות ונוחות מירבית,ומכונית בשביל הנשמה שתעמוד בחניה ותגרום לי הנאה אמיתית.

 

מזל שיש את המכוניות המודרניות, שיכולות לספק לך את שניהם בחבילה אחת!

 

ועל זה אני אומר שכל אחד והתפיסה שלו וכל אחד באמונתו יחיה

אני מאמין שלדברים יש נשמה ויש אנרגיות

ועל זה אי אפשר להתווכח כי לכל אחד יש את הדרך שבה הוא רואה את העולם

 

נכון, אי אפשר להתווכח. ועכשיו ברשותך אני צריך ללכת לנחם את הסלולרי שלי, הוא מה-זה נפגע שאני שוקל להחליף אותו בדגם חדש יותר, הוא לא מפסיק לבכות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...