Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כמו טריומף! העבודה נראית יפה ! שתהיה לך הנאה בהנעה!

לענין חגורות הבטיחות. לי יש טריומף ספיטפייר (כרע מחכה להרכבה) ובה למדתי שקל מאוד לעוף מרכב פתוח. ממולץ בחום להתקין חגורות וגם להשתמש בהן.

גיבוי 26.12.2008 1000.jpg

גיבוי 26.12.2008 609.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

הריפוד באמת מדליק, אבל הערה קטנה, למה עשית חורים הריפוד החדש ?

יש אפשרות של קליפסים כמו ברכב מודרני או אם כבר אז ברגים עם מכסה פלסטי שמטשטש את הבורג.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הריפוד יפה מאד, ממש מקסים, הן צבעו והן הטקסטורה

ממתינים לראות את הנגרות עם הפוליטורה ולוח השעונים - עכשוו הציפיה היא לפיניש ברמה גבוהה.

בהצלחה בהמשך.

מצא משה

פורסם

שוב תודה לכולם,

 

כמה תשובות:

 

- לרפד קוראים מני והוא עובד ברח' המסגר בתל-אביב. המחיר היה סביר בהחלט אבל טפח קצת גם בגלל שאני ביקשתי כמה תוספות, וגם בגלל כמות העבודה הבלתי צפויה שהיתה דרושה במושבים הקדמיים.

 

- יש לי חגורות בטיחות אבל אין לי נקודות עגינה. אני אצטרך לחזור לפחח בהזדמנות כדי שיתקין.

 

- גם אני לא ממש אוהב שהרפד חיבר את הדפנות של הדלתות באמצעות ברגים. אני הבאתי את הקליפסים המיוחדים מאנגליה אבל הרפד טען שהם לא מתאימים והשתמש בברגים בלי לשאול אותי. נכון מצד אחד שזה פחות יפה מהמקור, אבל לדעתי לא משהו שכדאי להכנס בגללו לסכסוך, כאשר שאר העבודה בהחלט ברמה גבוהה מאוד. לחיוב אפשר להגיד שזה מקל על הורדת הדפנות והתקנתן מחדש. אני אחפש מכסי פלסטיק לברגים כמו שהוצע כאן.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

×
×
  • תוכן חדש...