Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות רמאות של חברת אלדן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטרף לדעתו של DANYG.

 

ברגע ששילמת אז נתת את הראיה התומכת לכך ש'אלדן' צודקים.

האקט הזה העביר את חובת ההוכחה מהם אליך, כי עכשיו אתה תובע את השבת הכסף.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיטת מצליח ... הצליחה .

תאמין לי הם מוכיחים כל פעם לעולם שתמיד אפשר למצוא פראייר !!

 

תאמין לי שלא הלחצת אותם עם המכתב שלך , אני בספק אם מישהו מאלדן קרא אותו בכלל,

הם לקחו את הצ'ק כי זה מה שעיניין אותם וזרקו את המכתב לפח .

אני לא מבין מה נלחצת ?! יש לך צילומים ? החתמת את הנהג שאין כל נזק שניראה לעיין ?

אז מה הסיפור , אני לא הייתי משלם והייתי מחכה שיתבעו אותי (למרות שהם לא היו תובעים).

פורסם

כאזרח בעל תפקיד בכיר בחברתנו, אתה אמור לדעת יותר טוב כיצד הדברים מתנהלים כאן, מילא אזרח קטן ופשוט שאין לו סיכוי מראש מו תאגיד ענק אבל ממך הייתי מצפה ליותר.

יכול להיות שסכום של 2000ש"ח בא לך בקלות, מה שבטוח אתה לא הראשון שזה קורה לו וההענות הזאת לדרישותיהם הלא חוקיות היא זאת שמעודדת אותם ואחרים שפועלים בדרכים דומות:evil:

פורסם

יש אפרות לבטל את השיק?

 

אם כן אז הייתי ממליץ לעשות זאת.

 

אגב - לשלם במצב הזה זה ממש מעשה חלם...

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

לצערי התמונות נמחקו ללא יכולת שחזור.

קיבלתי דו"ח שמאי מתאריך של יום לאחר התאונה

כולל תמונות של פנסים מנופצים

התיעצתי עם 2 סוכני ביטוח ועו"ד ואמרו לי שאין לי סיכוי מול העו"ד שלהם וחבל על הזמן וכאב הלב.

הדבר היחייד שלא עשיתי ואולי הייתי צריך לעשות זה לדובב את הנהג ולהקליט אותו.

 

בכל מקרה תשימו לב

פורסם
יש אפרות לבטל את השיק?

 

אם כן אז הייתי ממליץ לעשות זאת.

 

אגב - לשלם במצב הזה זה ממש מעשה חלם...

 

 

קרא את התגובה שלי ואם יש לך רעיון מה לעשות בפועל אשמח

(דו"ח השמאי נבדק ע"י כמה אנשים

פורסם
יש אפרות לבטל את השיק?

 

אם כן אז הייתי ממליץ לעשות זאת.

 

אתה עו"ד?

אם לא, למה אתה ממליץ לבטל צ'ק, פעולה שיכולות להיות לה השלכות מאוד לא נעימות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לצערי התמונות נמחקו ללא יכולת שחזור.

קיבלתי דו"ח שמאי מתאריך של יום לאחר התאונה

כולל תמונות של פנסים מנופצים

התיעצתי עם 2 סוכני ביטוח ועו"ד ואמרו לי שאין לי סיכוי מול העו"ד שלהם וחבל על הזמן וכאב הלב.

הדבר היחייד שלא עשיתי ואולי הייתי צריך לעשות זה לדובב את הנהג ולהקליט אותו.

 

בכל מקרה תשימו לב

 

טוב, אלו כבר עובדות שמשנות את תמונת המקרה. נכון, לאלדן בטח יש מחלקה משפטית מוכנה ומשומנת. מצד שני, גם להם יש כמות מסויימת של התעסקות/עלות שמעבר לה לא שווה להם לריב איתך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לצערי התמונות נמחקו ללא יכולת שחזור.

קיבלתי דו"ח שמאי מתאריך של יום לאחר התאונה

כולל תמונות של פנסים מנופצים

התיעצתי עם 2 סוכני ביטוח ועו"ד ואמרו לי שאין לי סיכוי מול העו"ד שלהם וחבל על הזמן וכאב הלב.

הדבר היחייד שלא עשיתי ואולי הייתי צריך לעשות זה לדובב את הנהג ולהקליט אותו.

 

בכל מקרה תשימו לב

 

אין לדברים הללו שום משמעות,

מצידי שגם שר האוצר ושר הביטחון יעמדו לצידם...

 

מה שקובע הוא הראיות, ואלו צריכות להיות מוצגות בבית משפט ושם בלבד.

יתר על כן, בבית משפט היית יכול לבקש לזמן את הנהג שהיה ברכב הנפגע להעיד (בשבועה) ויתכן מאד ששלל הראיות של אלדן היה עומד בעוכרן, מפני שכל שופט בר דעת היה בודק כיצד "נוצרו" הראיות המפוברקות.

 

היות ואמת יש רק אחת, אני משוכנע שאילו היית עומד על שלך וגורר אותם לבית משפט, הם היו מוותרים ולא לוקחים את הסיכון שהרמאות תתגלה לאור היום מפני שאז התקשורת כבר היתה עושה להם "פרסומת" מהסוג שהם אינם אוהבים.

 

אבל, למרבה הצער כמו שחכמינו היו אומרים (ואני מתכוון ללהקת כוורת כמובן) : לא בוכים על חלב שנשפך. :wink:

 

דני G.

פורסם

שאלה.

שכן לא יצא להשכיר רכב.

 

כאשר אתה מחזיר רכב. הוא לא נבדק? אין אישור שהוא חוזר תקין?

או אישור שהוא קיבל מכה / שבר / תאונה?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בחברות ההשכרה עובדים על פי הנוהל " בקבלך ובמוסרך את הנשק בדוק ונצור אותו".

 

במעמד המסירה יש טופס עם ציור של ברכב ובו מסומנות כל הפגיעות, אם ישנן.

בהחזרה עוברים על כל פרט ומוודאים שלא הוספת קישוטים משלך. חשוב לסמן כל שריטה במעמד קבלת הרכב.

פורסם

אני מכיר חברת השכרת רכב בחו"ל שמחזיקה טופס מסוג א' עובר הבדיקה בלקיחה (טופס שיטחי וכללי ביותר), ואילו טופס מסוג ב' עבור החזרת הרכב (טופס ספציפי לאוטו, מפורט ומדוקדק).

 

הבעיה היא שכשאתה לוקח את האוטו, אתה לא יודע עם איזה טופס יבדקו אותך כשתחזיר אותו.

 

למזלנו בארץ הדבר לא קיים.

 

דני G.

פורסם

דני, אני לא יודע לאיזה חברה אתה מתכוון אבל הנסיון שלי עם חברת SIXT בכל רחבי אירופה שונה לחלוטין.

עם קבלת הרכב אתה מקבל מפה אשר מתארת בדיוק את מצב הרכב , ואם יש פגיעות ברכב הם אמורות להיות מסומנות.

 

אני נוהג בכל פעם שאני מקבל רכב לעשות סיבוב ולוודא את תקינות הרכב לפני יציאה לדרך.

את האמת במסירת הרכב חזרה אני פשוט משאיר את המפתח לנציג החברה, ועד כה מעולם לא חויבתי על דבר , ניתן להגיד ש SIXT באירופה בהחלט אמינים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

התמונה המסכנה הזו שהייתה:? לך בפלא פון הייתה יכולה לשנות פלאים בכל המצב הזה,

 

אני פשוט מתעצבן לראות ולשמוע שזה מה שעושים לאזרחים תמימים פשוט ביזיון!!:x:evil:

 

אם זה היה תלוי בי לא הייתי מוותר להם כל כך בקלות ונכנע על דבר מרמה שכזה.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1


×
×
  • תוכן חדש...