Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות רמאות של חברת אלדן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק לא מבין למה אתה מאשים את אלדן כל כך מהר...

 

אם כל החוסר כבוד לחברות הליסינג (ויש הרבה חוסר כבוד), אני בספק אם הם יזייפו תיקונים בכל פגיעה חסרת משמעות.

 

אני חושב שהגיוני יותר שאולי הנהג קיבל עוד מכה, או שאולי הנהג אירגן החלפה\קומבינה עם רכב של חבר.

 

קצת קשה לי להאמין שחברת ליסינג מסודרך תזייף ראיות, תארגן פנסים שבורים, וכל זה רק בשביל לסחוט מאזרח קטן מסויים לשלם 2000 ש"ח...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דני, אני לא יודע לאיזה חברה אתה מתכוון אבל הנסיון שלי עם חברת SIXT בכל רחבי אירופה שונה לחלוטין.

עם קבלת הרכב אתה מקבל מפה אשר מתארת בדיוק את מצב הרכב , ואם יש פגיעות ברכב הם אמורות להיות מסומנות.

 

אני נוהג בכל פעם שאני מקבל רכב לעשות סיבוב ולוודא את תקינות הרכב לפני יציאה לדרך.

את האמת במסירת הרכב חזרה אני פשוט משאיר את המפתח לנציג החברה, ועד כה מעולם לא חויבתי על דבר , ניתן להגיד ש SIXT באירופה בהחלט אמינים..

 

אכן לא מדובר בחברה ברמה של SIX או AVIS ודמייהן. הן דווקא יותר מבסדר.

 

והסר דאגה מליבך, הרכב אכן נבדק עם זכוכית מגדלת, הכל נרשם.

ייתכן אפילו שזו מזימה שתוכננה מראש, אבל לך תנהל משפט במדינה אחרת. משתלם זה בטוח לא.

 

דני G.

פורסם

כשוכר רכבים רבים בתדירות גבוהה אני יכול להעיד כי ארעו לי מספר מקרים בהם קיבלתי חיובים הזויים מחברת אלדן, לעיתים חודשים אחרי החזרת הרכב.

באירוע האחרון, שכרתי רכב בנתב"ג. מנסיון העבר דרשתי כי יירשמו כל הנזקים. הפנתי ת תשומת ליבו של הבחור על שריטה בבקלית אחורית. הוא אמר לי "זה בסדר, לא מתייחסים לכאלו דברים" כשהחזרתי את הרכב לא היה כבר עם צי לדבר ונאלצתי לשלם. יש לי דוגמאות רבות מאוד על כמה שהם נוכלים ערמומיים.

אנחנו עוד ישראלים. אבל מה תיירים חושבים עלינו שזה הרושם האחרון שהם מקבלים בארץ?

פורסם

כאחד שיש לו 10 שנות ותק בהייטק ועשרות מכוניות ליסינג תחת ידיו,

אין מצב בעולם שאני מקבל או מחזיר רכב ללא הטופס המדובר -היו כמה נהגים "מבינים" שאפילו לא הגיעו עם הטופס ונשלחו כלאחר שבאו להביא אחד.

לגבי עניין התמונות , לא יודע את מה צילמת מבחינת איכות או מקרה - אבל היה יותר חשוב לצלם את האוטו שלך לאחר המקרה ולהזדרז להתקשר לסוכן הביטוח שלך או לחברת ההשכרה ולהודיע להם על התאונה ועל התמונות ולהעביר להם את המקרה לטיפולם.

דבר זה היה מונע כל פיברוק והיה נותן לך קייס בבית משפט מבחינת תוצאות התאונה לשני הצדדים.

 

כל תאונה אפילו אם היא קטנה ביותר צריך להעביר את הפרטים המלאים לחברת הביטוח - אחרת תקבל הפתעות בדואר.

ללא קשר לליסינג או לא המקרה הזה יכל לקרות מול כל אדם מן השורה -לא חסרים טמבלים שדופקים ברקס כדי לשפץ חלקים נרחבים מהרכבים שלהם על חשבון אחרים.

פורסם

ללא קשר לליסינג או לא המקרה הזה יכל לקרות מול כל אדם מן השורה -לא חסרים טמבלים שדופקים ברקס כדי לשפץ חלקים נרחבים מהרכבים שלהם על חשבון אחרים.

 

מי שדופק ברקס הוא לא טמבל אלא נוכל, הטמבלים נוסעים אחריו ולא שומרים על מרחק.


×
×
  • תוכן חדש...