Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדה על קסנון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מקרה ממש זהה לשלך ברכב הקודם שלי, רק שאותי תפסו בצומת גלילות. היה לי ברכב קסנון 8k, קיט יניקה בולט לעין!,

 

אגזוז כפול של רימוס דגם T.DESIGN. ניידת שיטור משולב עצרה אותי וזה היה בוחן תנועה, הורה לי לעמעם אורות וראה שאין לי

 

אור גבוה(נורת שני מגעים), בדק צמיגים, בדק את האגזוז וכמעט הוריד אותי מהכביש אבל מה.. רק בגלל שיש לי קסנון! אמר לי

 

שב48 השעות הקרובות עליי להגיע למשטרת בית דגן ולהראות שהנורות האורגנליות חזרו לקדמותם ואני גר בכלל בנתניה לעזאזל

 

:wink:! ובסוף העניין הסתדר, החזרתי את הנורות והלכתי להראות תקינות במשטרת נתניה:-) ולא אמרו כלום לגביי שאר התוספות.

 

אמרו לי שמתחילת שנת 2008 התחילו לאכוף בחומרה את עניין הקסנון שהוא לא חוקי לגבי רכבים שלא הגיעו עם הנורות ישירות

 

מהיצרן. ואין מה לעשות לגבי זה עדיף שתישאר עם הנורות הרגילות מאשר שיקרעו אותך כספית בפעם הבאה שיתפסו אותך.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא לכל רכב קיים רפלקטור מתאים, לגבי המתזים זה מצריך התאמה מרכב קיים זול זה בטח לא .

לדוגמא לרובר 600 אפשר להרכיב מתזים של הונדה אבל זה מצריך חיתוך של הטמבון ושל התושבות לצורך התאמה

וחיווט לתוך הרכב.

Peugeot 208GTI

פורסם

אמיל - שנתיים נסעתי מול ניידות עם קסנון ולא סתם ניידות ניידות שמחכות לעצור אנשים אבל אף פעם לא העירו לי ולא דיברו כלום מסיבה אחת, זה לא מסנוור!!!

סתם נפלתי על שוטר כלב ויש עוד כאלה אין מה לעשות זה מזל

דכאון לחזור לנורות הלוגן עכשיו אני מרגיש כאילו הורידו לי 50 כ"ס בשקט 8)

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

צריך להכניס לחוק את הקסנון ולהוריד מהכביש מי שאין לו קסנון - משפר את הראיית כביש בהרבה

צודק!

בואו גם נוריד מהכביש את מי שאין לו קוני/בילשטיין כי אז הרכב פחות אוחז בסיבובים.

בואו גם נוריד מהכביש רכבים שאין להם מוט גישור, צמיגי UHP (כי הם אוחזים יותר טוב בכביש), קליפר 9 בוכנות בבלמים (כי זה בולם טוב יותר), מגבים של בוש (כי הם הרבה יותר מנגבים מאמריקן איגל), כסאות ריקרו וחגורות 4 נקודת לפחות.

כל זה לא לפני שנוריד מהכביש רכבים בלי ABS ואם כבר אז גם DCS, EPS וכו'.

 

צאו כבר מהסרט הזה של הקסנון! ראבאק, הפכו את הקסנון הזה לעניין של חיים ומוות..

 

אף ממכם לא מהנדס רכב (או אם בכלל) ואף אחד לא מינה פה את כל אחד ממכם להתקין מה שבז*ן שלו ולקבוע שאם לא העירו לכם אז אתם בסדר.

90% מהאנשים שאני מכיר שהתקינו קסנון לא בדקו וגם אין להם מושג מה צריך לבדוק, איך לבדוק וגם לא בזי%ין שלהם לברר מה נדרש.

אותם אנשים גם לא ממש נזדקקו לקסנון רק כי הם לא ראו את הכביש היטב בחשיכה.

כולם מנצלים פירצה מטומטמת במשרד הביזיוני הזה שקוראים משרד התחבורה ומתפללים שבביקורת הם יפלו על שוטרים שלא מתעסקים בזה.

 

נשבר הז*ן מכל המסנוורים.

פורסם

למה לא תתנדב למשטרת תנועה וזהו?

תראה איך הוצאת דברים מהקשרם (כסאות ספורט, בולמים)

 

שלוש פעמיים הזכרתי שגם אני לא אוהב את אלה שמסנוורים והקסנון אצלי לא מסנוור

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

 

צריך להכניס לחוק את הקסנון ולהוריד מהכביש מי שאין לו קסנון - משפר את הראיית כביש בהרבה

 

סלח לי, אבל אני לא נגדך ובכל זאת - ראיתי קסנון על רפלקטורים מקוריים של פולו / איביזה

ואני מצטער מאוד אבל זה מסנוור ונראה רע ולא משנה איך מכוונים את זה.

 

לדעתי צריך להוריד מהכביש את כל הקסנונים שעובדים בלי פרוג'קטור, כי זה פשוט מסנוור ולא יעזור שומדבר.

הרכב היחיד שקסנון עם רפלקטור נראה בו איכשהו נורמלי , היא הגולף דור 4 שיש לה רפלקטור מצויין וגם מאיכות התאורה הזו אני לא מתלהב.

 

בנוסף לדעתי כן צריך לאשר ברשיון אנשים שמתקינים קסנון לפי הספר, כלומר עם פרוג'קטורים ומתזים ובלבד שזה יהיה בגוונים המקובלים בשוק (לא יותר מ6K).

 

לדעתי עד שתהיה חקיקה הוגנת בנושא הזה, הפתרון הוא דיימונד ויז'ן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין על איך ששוטרי ישראל מוכיחים את בורותם כל פעם מחדש!

אכן גם חבר קיבל הורדה מהכביש על הקסנון וכנ"ל גם לו יש פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם
היה לי מקרה ממש זהה לשלך ברכב הקודם שלי, רק שאותי תפסו בצומת גלילות. היה לי ברכב קסנון 8k, קיט יניקה בולט לעין!,

ניידת שיטור משולב עצרה אותי וזה היה בוחן תנועה, הורה לי לעמעם אורות וראה שאין לי

 

אור גבוה(נורת שני מגעים),

אלעד

 

וברור לך שהתקנת קיט קסנון שממש לא מתאים לרכב שלך כי מה שהתקנת זה קיט שנותן אור גבוה באופן קבוע

 

כבר ראיתי מכוניות שהתקינו בהם קיט שלא מתאים ולכן זה סינוור.

 

יש קיטים של קסנון פשוטים שאם קונים את הקיט שמתאים לנורת הרכב המקורית ולא רק במידה אז הם לא מסנוורים כמו לדוגמא אצלי ברכב שיש נורות H4 שנותנת אור גבוה\רגיל אז קיט שנותן את זה B קסנון אם אני לא טועה זה השם של קסנון לאור גבוה נמוך מחברה טובה ולא משהו סיני זול לא מסנוור, לי אישית אין באוטו קסנון בגלל שממש לא אני לא רוצה ששוטר יעכב אותי אפילו לשנייה שלא לצורך אבל ראיתי מכוניות אחרות שבהם היו כאלה קיטים וזה לא סינוור והיה אור מצויין

פורסם

שלוש פעמיים הזכרתי שגם אני לא אוהב את אלה שמסנוורים

 

גם שלש פעמים הזכרת שאין לך טורבו

ולא שכחת להזכיר שלש פעמים שהשוטר כלב

ואני בטוח שיותר משלש פעמים קראת בפורום הזה שהורידו אנשים מהכביש על קסנון שלא מסנוור ושאין מה לעשות

 

אז מה בעצם ציפית שיקרה ?

שוטר כלב, אין לך טורבו ויש לך קסנון וידעת מראש שעל זה הוא הולך לתת לך דו'ח ושאין לך ברירה אחרת

 

אז מה פשר האשכול - חס וחלילה לא משהו אישי נגדך, אבל זו תהיה שעלתה בי 8)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא רוצה לפגוע בך פותח השירשור,

אבל הלוואי שניראה יותר תרדים כאלה.

אולי זה ירתיע אנשים מלהתקין קסנון ברכבים שלהם.

פורסם
למה לא תתנדב למשטרת תנועה וזהו?

תראה איך הוצאת דברים מהקשרם (כסאות ספורט, בולמים)

 

שלוש פעמיים הזכרתי שגם אני לא אוהב את אלה שמסנוורים והקסנון אצלי לא מסנוור

אני הוצאתי דברים מהקשרם?

בוא נקרא שוב:

צריך להכניס לחוק את הקסנון ולהוריד מהכביש מי שאין לו קסנון - משפר את הראיית כביש בהרבה

3 פעמים הזכרת שהקסנון אצלך לא מסנוור..את מי לא מסנוור? אותך? את החברים שלך? את החתולים בשכונה?

 

אני בעד שיוציאו חוק, אבל כזה שמאפשר התקנת קסנון רק ע"פ תקנים ונהלים מסויימים ורק ע"י מתקינים מורשים שעוברים ביקורת ונותנים אישור רשמי אחרי בדיקה רצינית ורלוונטית.

 

אפשר להגיד הרבה על המשטרה, אבל ריבוי השרשורים האלה על הורדות מהכביש בגלל קסנון אומר דרשני..הגיע הזמן באמת!

פורסם

גם אני נסעתי שנתיים עם קסנון באאודי (6000K) ולאחרונה קיבלתי הורדה מהכביש, מעצבן ומרגיז למרות שבאמת הראייה משתפרת בלילה.

 

אבל זה מה יש במדינתנו העתיקה וככה צריך לחיות.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.


×
×
  • תוכן חדש...