Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנזו היקר, בשביל שלא תשרוף סתם כסף על ההסבה הזו. ממליץ לך קודם כל לארגן אישור מהמחלקה הטכנית של פורד לשינוי הזה. במידה והשגת אחד כזה, אח"כ נדבר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
כי כן מותר אם יש דגם מקביל עם מנוע 2 ליטר, אבל אין דגם מקביל V6

זה למה.

 

מה זה אם לא קביעה וייעוץ מוטעה?

 

 

לא זוכר שיעצתי פה משהו

שמע, יש לך עבודה כרגע? כי הבחירות עוד כמה ימים ונראה לי העבודה הזאת תפורה עליך בול!:shock:

 

אבל אחד מהתנאים (ככל הידוע לי) הוא שיש דגם מקביל בעל הנפח החדש שמיובא לישראל.

 

אם יעבור כבודו על השירשור יראה שלא המלצתי / יעצתי. יש דינמיקה של דברים, אבל מילא.

באמא שלי, תפור עליך בול להיות פוליטיקאי, באותה הודעה אתה מיעץ טעות, מתכחש לזה ושוב מיעץ טעות! :shock:

 

בכל מקרה לסיירה 88' שלי כבר בדקתי היטב וניתן להגדיל נפח מנוע, עפ"י הבחור שעושה את זה עבורי - בגלל שיש דגם מקביל (וקוסוורת' נחשב דגם מקביל במקרה הזה). כמובן שיש עמדה מס' 1 וכל הבלאגן.

.

 

אם נתת דוגמא פרטנית אז אני אזרום איתך, לסיירה יש גם דגם V6 2700, אתה יכול לאשר אותו באוטו שלך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה זה אם לא קביעה וייעוץ מוטעה?

אם נתת דוגמא פרטנית אז אני אזרום איתך, לסיירה יש גם דגם V6 2700, אתה יכול לאשר אותו באוטו שלך?

 

אם כבר פוליטיקאי - אתה זה שהוציא דברים מהקשרם. ביקשתי פרשנות ל"מדוע זה לא חוקי", קיבלתי תשובה לא ברורה, ולכן כתבתי את ה"קביעה" שהיא המשך לשאלה/דיון.

 

בחרת לראות בזה מה שבחרת. הרי לא נמשיך את זה הלאה (מה לעשות אנחנו כבר לא ילדים). מה שכן - לסגנון בתגובה האחרונה שלך - לא ארד.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

×
×
  • תוכן חדש...