Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש הבנתי. הוא לא שם קופסת שקעים נוספת בחדר השינה? כוונתך שהחוט הקשיח יוצא מהקופסה בסלון ישירות אל הציוד?

 

צלם ושים אבטיח לקנ"מ.

פורסם

בדיוק להיפך, בחדר שינה יש קופסה עם שקעים , ובהם נעשה שימוש.

מהקופסה האמיתית בחדר השינה , הוא משך דרך החור בקיר את החוטים (כתום ולבן ) לצד השני יענו הסלון.

והלחים אותם לחוט טלפוניה רגיל שממשיך עד למתאם התקשורת של 012.

כדי שזה יהיה למראית עין דקורטיבי, הוא הכניס את הכל בקופסה מדומה, כלומר בפנים אין את המעגלים המודפסים הקטנים האלו .

פורסם

כנראה שלא היה לו כבל מתאים. חבר את החוטים הכתום לבן לשקע, וכבל גמיש שטוח מהשקע לציוד (שים לב שאתה מחבר את החוט לבן/כתום למקומות הנכונים. אני לא יודע לאן מתחברים ב-HOT, אבל בבזק אלה רגליים 3 ו-4).

פורסם

כחול לבן זה תוצרת הארץ, כתום לבן זה ברשת אורנג'.

אתה חושב שאני יודע מה כל טכנאי דמיקולו מחליט לעשות ?

 

הסדר המקובל על גבי קרונה הוא:

לבן/ כחול

לבן/ כתום

לבן/ חום

לבן/ ירוק

לבן/ אפור

 

אם יש יותר גידים , הצבע הנלווה משתנה, אבל הצבעים נשארים.

פורסם

סבבה כי יש לי קו אחד עם כחול לבן וקו נוסף עם כתום לבן. אני אמסור לטכנאי שהוא דמיקולו.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...