Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החוטים שראיתי עד עתה מגיעים עם קונקטור שטוח ורחב בקצה השני, מרגיז לאללה ,

אני צריך דווקא חוט עם 2 קונקטורים קטנים .

יש כאלו מוכנים בשני הצדדים?

rj11.jpg

 

רק לא כזה!

bt.jpg

פורסם

התקע הקטן נקרא תקע אמריקאי, ואין שום בעיה להשיג כבלים במגוון רחב של אורכים עם שני תקעים כאלו בקצוות.

חפש בכל טמבורייה מובחרת באזור מגוריך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
התקע הקטן נקרא תקע אמריקאי

 

או, בשפה קצת מובנת יותר: RJ-11, (מגיע עם 2,4, או 6 מגעים, כאשר עבור קו טלפון רגיל צריך 2 חוטים (האמצעיים, 3 ו-4) מחוברים. השאר מיועדים לשימושים אחרים. ברוב המקרים יהיו 4 חוטים.

 

התקע של בזק נקרא תקע בריטי, ותקע למחבר רשת נקרא RJ-45.

פורסם

מובנת למי?

אם אני אכנס לחשמלאי השכונתי שלנו ואבקש תקע RJ-11 סביר להניח שאני אקבל פרצוף כזה: :screwy:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כול החנויות האלקטרוניקה שאני מכיר מוכרים כבלים/קונקטורים אבל הם לא ילחצו לך את הקונקטור על הכבל,אולי תמורת סכום כסף ששוה פי 10 מעלויות החומרים אז יסכימו.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני בטוח שפרו(זא)קסימה קרא כבר את כל ההודעות בפורום, אז הוא יודע שיש לי לוחץ בבית.

 

בשרשור אליו הפניתי מופיע גם שם החנות בה ניתן לקנות כאלה כבלים באורכים שונים, אם רז (הי"ד) היה כאן, הוא היה מציין את שם החנות בפניכם.

פורסם

משום-מה, יש לי בבית את כל הסוגים -

גדול לגדול, גדול לקטן, קטן לקטן.

תמשיך לחפש.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
כול החנויות האלקטרוניקה שאני מכיר מוכרים כבלים/קונקטורים אבל הם לא ילחצו לך את הקונקטור על הכבל,אולי תמורת סכום כסף ששוה פי 10 מעלויות החומרים אז יסכימו.

 

הנסיון שלי אומר אחרת. כבל לפי אורך, קונקטורים שעולים עוד 2-6 ש"ח ליחידה, והלחיצה בחינם.

מקסימום אפשר לקנות לוחץ כזה, ולמנוע שאלות עתידיות באופטופיק (אני כבר רואה את זה מגיע...)

פורסם

אני מוכן לעשות איתך סיבוב בשדרות הר-ציון ונראה מי מוכן ללחוץ לך חינם קונקטור מכול סוג שהוא.

 

בקצרה...

 

סימן-טוב - דוד יזרוק אותך קיבנימאט

 

בלצר - החנות נהפכה לחנות להזמנות דרך האינטרנט של כול מיני שטויות תוצרת סין.

אולי אריה השמנמן ינסה לעזור לך בייעוץ.

 

כהן אלקטרוניקה אותו דבר

 

אבן אלקטרוניקה - אולי תמורת סכום כסף מסויים ואם אישתו של בעל הבית נמצאת בעבודה אז תשלם מחיר משולש.

 

אלקטרוניקה שדרות הר-ציון (הבוכרים) = גנבים לא להתקרב רק אם אתה סוחר בנפש.

 

אריסטושמוק - אולי תמורת סכום כסף

 

כול זה נכתב מניסיון של יותר מ-20 שנים שאני קונה בחנויות האלה רכיבי אלקטרוניקה ולא משמועות/השערות ! אני מכיר אישית כול אחד מהם ומי התחתן או נולדה לו בת.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על המידע הזה, רשמתי לפניי for future reference.

נשמע לי קצת מוזר, אבל כנראה שהם נהיו מניאקים עם הזמן...

 

דווקא במקרה הזה, לא דיברתי על החנויות בהר ציון, משום שאינני מכיר אותם אישית.

אני יכול להפנות לחנות ברעננה שבוודאות כן עושה את זה במחיר הכבל והסופיות בלבד.

 

אני מציע לפותח השרשור לבדוק את האפשרות הזאת במקום מגוריו ולדווח על הממצאים.

פורסם

לא צריך, מצאתי חוט כזה באחת המגירות.

אבל עכשיו יש בעיה אחרת , הטכנאי החמורבי של 012 חיבר את החוט למתאם תקשורת הישר מתוך הקופסא בקיר ללא קונקטור ,ומאחר והוא נקרע,

צריך להחליף אותו עם חיווט תקני מהשקע, כלומר צריך לבצע חיווט בתוך הקופסא עצמה.

פורסם

השם ייקום דמו.

על איזו תשתית מדובר? איזה חיווט אתה רוצה לעשות? הכבל הגמיש לא מיועד לחיבורים (ברגים ו/או קרונה) אלא למחברי לחיצה. אפשר לקמבן חיבור עם בורג, אבל זה להזמין תקלה מראש.

פורסם

זו תשתית של הוט.

הטלפוניה של 012 .

עכשיו הבנתי מה היתה הקומבינה של הטכנאי:

בקיר המשותף לסלון וחדר השינה נקדח חור , משני צידיו הותקנו קופסאות שקעים, בצד של חדר השינה הותקנה קופסה תקנית עם שקעים אמיתיים.

בצד של הסלון,הטכנאי העצלן פשוט חיבר בהלחמה את הכתום והלבן בתוך הקופסא ללא שימוש שקעים אמיתיים

(המכסה החיצוני עם חורים לשקעים למראית עין , בפנים אין כלום, רק חוטים שיוצאים מהחור)

ומשך את חוט הטלפוניה מתחת לקופסה החוצה.

 

בינתיים נאלצתי להלחים את החיווט ויש קו.

×
×
  • תוכן חדש...