Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצויין למטה.

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

http://www.systransoft.com

תבחר ב-webpage, תכניס את הכתובת, שנה את שפת המקור ואת היעד - וזהו.

התרגום בד"כ מצחיק, אבל קריא - וניתן להבין בקלות את רובו.

 

אגב, אם אתה לא יודע גרמנית, לא יהיה לך קצת קשה ללמוד בגרמניה?

פורסם
http://www.systransoft.com

תבחר ב-webpage, תכניס את הכתובת, שנה את שפת המקור ואת היעד - וזהו.

התרגום בד"כ מצחיק, אבל קריא - וניתן להבין בקלות את רובו.

 

אגב, אם אתה לא יודע גרמנית, לא יהיה לך קצת קשה ללמוד בגרמניה?

 

יהיה קשה אבל אני מתכנן ללמוד לפני זה את השפה.

 

אני פשוט מנסה לחפש מקום לימוד איכותי שכן אני יודע שיש שם מוסדות שבהם אפשר ללמוד "בחינם"

 

בכל מקרה אני אנסה את האתר שהבאת לי.

 

עומר, תודה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
http://www.systransoft.com

תבחר ב-webpage, תכניס את הכתובת, שנה את שפת המקור ואת היעד - וזהו.

התרגום בד"כ מצחיק, אבל קריא - וניתן להבין בקלות את רובו.

 

אגב, אם אתה לא יודע גרמנית, לא יהיה לך קצת קשה ללמוד בגרמניה?

 

יהיה קשה אבל אני מתכנן ללמוד לפני זה את השפה.

 

אני פשוט מנסה לחפש מקום לימוד איכותי שכן אני יודע שיש שם מוסדות שבהם אפשר ללמוד "בחינם"

 

בכל מקרה אני אנסה את האתר שהבאת לי.

 

עומר, תודה.

 

אתה מתכנן ללמוד גרמנית?

 

אוקיי, אחי התאום בדק את האופציה הנל' אחרי שהיינו בביקור אצל קרובים בגרמניה והם הסבירות לנו ש11 סמסטרים ראשונים בגרמניה - חינם. בכל מוסדות האקדמיה.

 

אוקיי אז נחזור לתיכנון שלך, כדאי מאד שהוא יהפוך למציאות כי כדי ללמוד בגרמניה אתה חייב להציג תעודות שעברת קורס בגרמנית בהיקף של לפחות 150 שעות (או 150 או 250, אני אשאל אותו).

 

אחי למד ב"גוטה", וכיום הוא קורא המון המון ספרים בגרמנית, בעיקר הרמן הסה.

 

 

הוא מתכנן לטוס אחרי הצבא לשם.

 

בהצלחה יא בחורצ'יק!

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

×
×
  • תוכן חדש...