Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי דהיטטסו שרייד שנת 99 1300 ידני.

לפני שבועיים החלפתי קלאץ באוטו כי הקודם היה מחליק לי.

הכל היה בסדר עד שהשבוע שוב אני רואה שהטורים עלים מדי פעם ולפעמים כשאני עומד ברמזור ומתחיל בנסיעה השילוב להילוך טיפה מחליק בהתחלה.

 

מה יכלוה להיות הבעיה ? הרי הקלאץ חדש ולא נראה לי ששרפתי אותו כלכך מהר במיוחד שאני נוהג במישור ולא בעליות.

 

עזרו לי לעלות על הבעיה.

פורסם

נסה לחדד יותר את התחושה שיש לך שאתה מתחיל בנסיעה, הסל"ד מנוע עולה והרכב אינו מזנק בהתאמה לעליית הסל"ד או משהו אחר?

פורסם

כן,אם ברגיל אני ב3000 סל"ד נמצא על מהירות 90 אז כשיש את ההחלקה אני כבר במהירות 80 קמ"ש בסל"ד זה .

כאילו משהו מחליק שם והמנוע לא מעביר את כל הכח..

פורסם

נסעתי למוסך איפה שהתקינו לי את הקלאץ והקלאץ נמצא תקין,מה שכן התופעה הזאת קוראת פתאום היא לא קבועה.

אם הקלאץ תקין מה עוד יכול לגרום למנוע לנסוע לפעמים בטורים גבוהים יותר מהרגיל?

פורסם

מה שיכול לגרום למנוע לנסוע לפעמים בטורים גבוהים יותר מהרגיל, הוא כבל הקלאץ שלא חוזר בכל לחיצה.

במקרה של קלאץ הידרולי גומיות במשאבה מנופחות, הבוכנה לא חוזרת לסרוגין.

קשה לבדוק את זה, משום שבזמן הבדיקה הכבל או המשאבה עשויים לחזור. יש לבדוק את זה בעת שהתופעה קוראת.

בדוק ועדכן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כן אך לא נראה לי שיש בעיה עם הכבל קלאטץ'. אני חושב שהקלאטץ' עצמו לא תקין וזה עקב נזילת שמן גיר מההילוך הישיר. בדוק בתחתית הרכב האם יש סימני נזילות שמן?

×
×
  • תוכן חדש...