Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי מחשב נייד, של חברה לא ידועה כול כך(YAMSAN)

לפני שביצעתי פירמוט למערכת ההפעלה היה סימן של סוללה ליד השעון שהיתה מראה את כמות הסוללה שנשאר.

ניסיתי אין ספור אפשרויות להחזיר את אייקון זה אך ללא הצלחה.

 

אודה לעוזרים.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

תודה על תגובתך.

 

במקום סימן של סוללה מופיע אייקון של תקע חשמלי, סימון עם העכבר רושם " מחובר לחשמל".

מה שמפתיע הוא שגם ניתוק המטען מהמחשב עדיין רשום מחובר לחשמל.

 

עוד רעיונות?

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

לך ל DEVICE MANAGER

יש לך שם קבוצת BATTERIES

תמחק את שני הדברים שם (Microsoft AC adaptor ואת Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery)

תעשה RESTART וזה אמור לתקין אותם מחדש ואולי יפתור את הבעיה.

 

**אני לא לוקח אחריות על התהליך הזה. מומלץ לעשות SYSTEM RESTORE POINT לפני. ובכל מקרה האחריות אליך..

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

הבעיה היא שהוא רושם התקן לא מוכר.

הסרה של ההתקן לא הצליחה,טעינת המתקין עבור הבטריה לא הצליחה פנה לספק החומרה לקבלת סיוע.

 

נואשתי!

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
כפי שנאמר לך : פנה לספק החומרה לקבלת סיוע....

צריך דרייבר ייעודי של יאמסאן או איך שקוראים להם.

 

 

הבעיה היא שחפרתי ברשת ולא מצאתי דריורים לנייד המזוי.... הזה.

זה כניראה איזה מותג זבל סיני/קוראני.

 

רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

YAMSAN היה מותג מדבקה ישראלי.

כדי לדעת עם מה יש לך עסק תצטרך תוכנה כמו CPUZ או EVEREST.

 

לא בטוח שתקבל שם הרבה מידע אבל גם אם תגיע לדגם של הלוח או יצרן זה יעזור לגוגל.

 

בפעם הבאה כדאי מאד לפני פרמוט להתקין תוכנה של גיבוי דרייברים ולשחזר אחרי ההתקנה מחדש.

פותר הרבה בעיות.

 

עריכה:

נסה כאן

http://www.treiberupdate.de/treiber/YamSan.html

פורסם
יש בקניון פתח תקווה מסעדה סינית\תאילנדית שקוראים לה "יאמי סאן" , אולי אפשר לרכוש שם את הדרייברים :D

 

לדעתי הסיכוי למצוא שם דרייבר , גבוה מהסיכוי למצוא מי עומד מאחורי יאם סאן. (אוכל גרוע דרך אגב !)

 

תמשיכו לקטול אותי על זה שאני חוזר ואומר וממליץ לקנות רק מותגים מוכרים גם אם זה עולה קצת יותר.

נראה איפה יהיו מי שקנו היום מחשבים של HAIER ושאר מותגי הזבל הסיני :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
YAMSAN היה מותג מדבקה ישראלי.

כדי לדעת עם מה יש לך עסק תצטרך תוכנה כמו CPUZ או EVEREST.

 

לא בטוח שתקבל שם הרבה מידע אבל גם אם תגיע לדגם של הלוח או יצרן זה יעזור לגוגל.

 

בפעם הבאה כדאי מאד לפני פרמוט להתקין תוכנה של גיבוי דרייברים ולשחזר אחרי ההתקנה מחדש.

פותר הרבה בעיות.

 

עריכה:

נסה כאן

http://www.treiberupdate.de/treiber/YamSan.html

 

הורדתי את התוכנה CPUZ הממצאים של הלוח הם:

 

american megatrends 07.00t

04.02.01

 

האם ניתן לאתר דריור ללוח זה?

 

אודה לעוזרים.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם
לדעתי הסיכוי למצוא שם דרייבר , גבוה מהסיכוי למצוא מי עומד מאחורי יאם סאן. (אוכל גרוע דרך אגב !)

 

תמשיכו לקטול אותי על זה שאני חוזר ואומר וממליץ לקנות רק מותגים מוכרים גם אם זה עולה קצת יותר.

נראה איפה יהיו מי שקנו היום מחשבים של HAIER ושאר מותגי הזבל הסיני :)

 

אף אחד לא קוטל אותך , למעשה אני גם מצודד בזה.

בכל דבר שקונים צריך לקנות מותג ולא זבל.

ככה אפשר להיות שקט ויודעים שיש למי לפנות אם יש בעיה.

אלא, אם מדובר על מוצר לטווח מאוד קצר שלא אכפת ממנו ויודעים שסופו בזבל.(ע"ע MSI)

 

בחיים אני לא אקנה LCD של הייר שמאייר, הייסנס שמייסנס, טובישי וכל הסינים האלה.

בשבילי פנאסוניק, סמסונג וטושיבה.

כמו שאני אקנה לפטופ של טושיבה, לנובו, דל, אפל, וסוני .

 

לגבי "יאמי סאן" יחסית למסעדת קניונים סינית/תאילנדית, היא טובה מאוד אפילו.

אבל שוב משרשורים קודמים , אין כמו הג'ירף :D

מעניין אם יש לפטופ מחברה בשם ג'ירף ? :roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

american megatrends 07.00t

04.02.01

 

האם ניתן לאתר דריור ללוח זה?

 

אודה לעוזרים.

 

זה לא מספיק מידע. AMI הם כותבי ה BIOS וה- firmware.

 

לדעתי, אגב, דיווח "מחובר לחשמל" כשהוא לא, זה חוסר תפקוד של ה embedded controller או חוסר תקשורת

שלו עם מערכת ההפעלה. בטח יש גם חיווי באמצעות לדים על מטען מחובר לחשמל - האם גם הוא שגוי?

:turn-l:
פורסם
זה לא מספיק מידע. AMI הם כותבי ה BIOS וה- firmware.

 

לדעתי, אגב, דיווח "מחובר לחשמל" כשהוא לא, זה חוסר תפקוד של ה embedded controller או חוסר תקשורת

שלו עם מערכת ההפעלה. בטח יש גם חיווי באמצעות לדים על מטען מחובר לחשמל - האם גם הוא שגוי?

 

החיוי בעזרת לדים תקין.

כאשר המטען מחובר לנייד נורת הביקורת מהבהבת,כאשר הטעינה מסתימת הנורה נכבית.

 

אתקין את תוכנת האורסט ונראה מה נקבל שם.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

×
×
  • תוכן חדש...