Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברווז, מה הקטע שלך? אתה מחפש צומי או מה? לא אוהב פורשה, בעיה שלך. אל תתחיל להפיץ פה שטויות כמו 'פורשה זה גיי' או 'אני בחיים לא אגע בפורשה. יאק, איכסה פורשה' .

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
י:evil:

ונכון. זה ידוע שגייז אוהבים דברים שחורים(מסביר את עצמו) גדולים(מסביר את עצמו) ונוצצים(כנראה יש פה שגיאת כתיב פרוידיאנית).

וכמובן...

 

תן לי פורשה ואני חותם שאני גיי...

 

נ.ב. פוק-איט - אני חותם שאני משגל ברווזים בזמני החופשי!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מכירות של רכבי יוקרה הן בעיקר בגלל תחושת אי-נעימות של אנשים לנסוע באוטו של מליון שקל (או קרוב לזה) בזמן שאנשים רבים מסביב מתבשרים על פיטורים.

 

במקרה פורסמה היום כתבה בנושא -

http://www.calcalist.co.il/consumer/articles/0,7340,L-3152559,00.html

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מעניין מאוד שאתה מכיר את כל האתרים האלה ובקיא כ"כ במה שגייז אוהבים (דברים שחורים וגדולים). דביל.

נחש מה? יש לי גוגל באינטרנט. הוא מוצא דברים, אתה יודע, זה מדהים!!! תן לו לחפש את צירוף המילים "פורשה" ו"גיי" (באנגלית) וגם אתה תמצא את זה.

אדיוט.

 

אז אתה מעדיף קרייזלר 300C ואפילו לא אכפת לך אם המנוע המי או לא.

ואתה אומר ש911 זה אוטו פוזה, על זה נאמר הפוסל במומו פוסל.

זה לא שאני ממעריצי ה911, אבל קצת הגזמת.

האמת היא שאני מעדיף מנוע לא המי, כי פה בארץ אף אחד לא ידע לטפל בו כמו שצריך.

ואני מאוהב בצורה החיצונית של האוטו.

ואני משוכנע שהוא נוח גם לאנשים גדולים.

ואני ראיתי כמה מרווח הוא בתמונות ומידע מהרשת.

ואני מתאר לעצמי שיש לו תא מטען ענק.

ואני לא הומו מזדקן שרוצה להראות שיש לו כסף ואיזה זיכרון של מהם הנעורים, ע"י קניית מכונית ספורט שאפילו לאגו בלבד קשה להיכנס אליה, בלי מכה בראש.

והוא עולה הרבה הרבה פחות מהפאקינג זבל הזה.

אני אישית במחיר של קאררה 2 מעדיף ZR1, גם יותר יפה לדעתי וגם אחלה value for money.

אין דעה. לא מדבר אליי.

 

באמת מוזר מאיפה הבאת את כל התמונות גייז האלה שמשולבת בהן פורשה... אף פעם לא ראיתי כאלה זוועות.

מגוגל...כבר אמרתי.

אולי באמת תסביר איך אתה שונא מותג שבאמת אף פעם לא היה לך,ואם אתה נוסע במזדה 3, אז כנראה שגם לא יהיה לך...

כבר תיארתי למעלה. רכב שלא עונה על שום צורך מעשי, חוץ מ"תראו אותי, אני יודע לכייף, באוטו שאני לא נכנס אליו, שכדי לקנות אותו הייתי צריך למכור את אישתי ל(ההערה על עדות מסויימות צונזרה ע"י הכותב) ג'ינג'ים עם כובע טמבל".

גם במצעד שפרסמת רכב החלומות שלך ה 300C מדורג כאחד הרכבים החביבים על גייז.

לא המשכתי לקרוא האמת. אני הגעתי דרך גוגל, ועזבתי כלאומת שבאתי.

קריאת אתרי גייז לא בראש מעייני.

דרך פורטל הבית שלך (של הגייז) הגעתי לכמה אתרי גייז שעוסקים ברכב החביב עליך

דוגמא קטנה:

http://www.gaywheels.com/2006_chrysler_300.htm

 

למען הסדר הטוב והמשך הדיון נכנסתי לקישור הנ"ל.

חוץ מהסברים על הרכב ומורשתו, אין שם שום דבר "עליז".

בקיצור: אין לך ממש הסבר,והטיעונים שלך דיי קלושים: תגיד שפשוט הרכב לא עושה לך את זה ותמשיך הלאה... למה להסתבך סתם.

הרכב ממש לא עושה לי את זה.

להיפך.

הוא מעורר בי רגשות שנאה וגועל.

אני למשל לא מתלהב ממרצדס, אבל אני לא מחפש סיבות מתחת לאדמה לכך.

גם אני לא. אבל אני נייטרלי. פשוט לא מגיב אליהם וזהו. פורשות מביאות לי את הסעיף.

לא נעים לי לומר לך אבל מי שחושב שפורשה היא גיי וחושב שקרייזלר זה יותר טוב , יש לו בעיה גדולה מאוד .

גם אם תשלם לי אני לא אקנה רכב אמריקאי

לא אמרתי שקרייזלר זה יותר טוב. אמרתי שזה הכי טוב. (סתם...)

ראה הערותיי למעלה בנוגע לזה.

את אותה רמת כיף שאתה יכול לעשות עם הפורש אתה תוכל לקבל מהקרייזלר, ועוד עם מקום לקניות לידך, ובלי לחטוף מכות בראש מהגג.

אה, והדריפטים יותר סבבה.

ברווז, מה הקטע שלך? אתה מחפש צומי או מה? לא אוהב פורשה, בעיה שלך. אל תתחיל להפיץ פה שטויות כמו 'פורשה זה גיי'

אני? אני רק מראה את העדויות...

תן לי פורשה ואני חותם שאני גיי...

כבר היה לנו אחד שאמר שאם מיאטה זה רכב לבחורות הוא חותך.

הוא נעלם מהדיון מהר אחרי שהגבתי...

ראו הודעה 15.

נ.ב. פוק-איט - אני חותם שאני משגל ברווזים בזמני החופשי!

רק את בינתם. רק את בינתם. אני מאחל לך ולתנשמת של שמר חיים יפים יחד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

 

 

לא אמרתי שקרייזלר זה יותר טוב. אמרתי שזה הכי טוב. (סתם...)

ראה הערותיי למעלה בנוגע לזה.

את אותה רמת כיף שאתה יכול לעשות עם הפורש אתה תוכל לקבל מהקרייזלר, ועוד עם מקום לקניות לידך, ובלי לחטוף מכות בראש מהגג. בשביל זה עדיפה מרצדס ישנה והיא תהיה יותר מכונית מהקרייזלר שמרצדס ניסו להפוך למכונית ונאלצו לזרוק בנזיד עדשים :lol:

אה, והדריפטים יותר סבבה.

סליחה. אבל אתה בהחלט יצאת מדעתך לחלוטין , דריפטים עם רכב אמריקאי ?!!!! WTF ? מה יש מי מת ? אתה נהנה להסתובב רק כי הרכב לא יכול להתיישר וזה נקרא אצלך דריפט ?!!!!!

אני? אני רק מראה את העדויות...

 

רק את בינתם. רק את בינתם. אני מאחל לך ולתנשמת של שמר חיים יפים יחד.

ראה תגובותי באדום

בברכה יהודה

פורסם

נחזור רגע לנושא המקורי של השרשור שתפס כיוון תמוה.

אייל - אנחנו מדברים על אותו מקום. יתכן באמת שהרכבים מוצעים למכירה ע"י סוחרים. אם זה באמת כך, אז אין שינוי.

פעם הבאה שאעבור, אני אתקשר.

לפני כשנתיים חיפשתי בשביל בן משפחה מרצדס בת שנה-שנתיים.

כמעט כל ההיצע בשוק היה דרך אוטודיל שהוא הטריידאין של מרצדס.

זה גם מובן. יבואן מרצדס מבטיח לרוכשים טריידאין במחיר מחירון כשירצו להחליף למרצדס חדשה - אז למה למכור בשוק החופשי?

אני לא יודע איך זה אצל יבואני היוקרה האחרים, אבל גם אם היבואן לא מציע מחירון, זה חוסך הרבה כאב ראש, אפילו אם מגלחים כמה אלפי שקלים מהמחירון.

אם מכוניות כאלה יוצאות למכירה עצמית ע"י הבעלים, זה אומר שאולי הם לא מחליפים שוב למכונית יוקרה.

 

לגבי ירידה במכירת SUV, שמתי לב לתופעה שמאז קפיצת מחירי הדלק התחלתי לראות פתאום הרבה SUV למכירה.

בצומת הפיל בלבד עומדים לפחות 10 SUV עם שלטים למכירה, כולל האמר וטוארג.

יחד עם זאת העצירה של מכירות האמר לא מעידות על כלום, חוץ ממחשבה של הרוכשים הפוטנציאלים על זה שלא כדאי לרכוש מותג ש GM רוצה להיפטר ממנו.

פורסם

ואני נכנסתי לשרשור כי באמת חשבתי שנפתח דיון מעניין של שלושה עמודים... בסוף אני מקבל ברווז טמבל אחד שאשכרה שונא פורשה וחושב שהיא זבל - בוודאות מוחלטת מהסיבה שהוא פשוט לא נהג על אחת מעולם, ומאוהב ב-300C - מאותה הסיבה בדיוק...

 

ואני, שיצא לי לנהוג על שתיהן, נותר לי להנהן בראשי בהכרה - יש אנשים מוזרים בעולם :-P

 

רוני

 

נ.ב. הסיכוי היחיד שתוכל לקבל את אותה רמת כיף שיש בפורשה מה-300C הוא אם אתה משגל את אווה גרין במושב האחורי, וגם זה רק כי אין ממש מושב אחורי בפורשה.

 

נ.ב.2. למי שלא יודע מי זאת אווה גרין - שימשיך לחלום.

 

נ.ב.3. מצטער איתן, האמת שאין לי ממש איך להוסיף לנושא ההתחלתי של השרשור...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תן לי פורשה ואני חותם שאני גיי...

כבר היה לנו אחד שאמר שאם מיאטה זה רכב לבחורות הוא חותך.

הוא נעלם מהדיון מהר אחרי שהגבתי...

ראו הודעה 15.

נ.ב. פוק-איט - אני חותם שאני משגל ברווזים בזמני החופשי!.

 

אני לא אעלם, אני חוזר עם תמונות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תמונות של ברווזים משוגלים ? :shock: אני מקווה שזה לא יהיה ע"ח המפקדת אקא. יש גבול לכל נעלול.

 

אפרופו פרנדלי וכו' - שמתם לב שב-YES פתחו עכשיו ערוץ חדש לטובת מועדון הרודסטר הישראלי (ערוץ 27) ? :roll:.

פורסם
ואני נכנסתי לשרשור כי באמת חשבתי שנפתח דיון מעניין של שלושה עמודים... בסוף אני מקבל ברווז טמבל אחד שאשכרה שונא פורשה וחושב שהיא זבל - בוודאות מוחלטת מהסיבה שהוא פשוט לא נהג על אחת מעולם, ומאוהב ב-300C - מאותה הסיבה בדיוק...

SRONIS, בתור מנהל, אולי כדאי שתשקול מילים קצת יותר בזהירות.

אם הייתי קורא לך טמבל, הייתי מקבל התראה, אני מאמין.

אני אשמח מאד לנהוג על 300C לנסיעת מבחן לפני שאקנה, כדי לוודא שזה באמת רכב שמתאים לי. אני לא "נעול" עליו, אם החסרונות יהיו גדולים מהיתרונות, לא אגע בו.

רק אאנח כשהוא יעבור לידי.

 

ואני, שיצא לי לנהוג על שתיהן, נותר לי להנהן בראשי בהכרה - יש אנשים מוזרים בעולם :-P

טעם וריח, כנראה.

רוני

 

נ.ב. הסיכוי היחיד שתוכל לקבל את אותה רמת כיף שיש בפורשה מה-300C הוא אם אתה משגל את אווה גרין במושב האחורי, וגם זה רק כי אין ממש מושב אחורי בפורשה.

ואתה עדיין היית רוצה רכב בלי מושב אחורי, בלי מקום לראש ובלי יכולת להזיז את האגן בתנועות שיגול נמרץ?

וזה בלי לציין את שאר הדברים שאני שונא בפורשות.

 

אני לא אעלם, אני חוזר עם תמונות.

לא היה לי ספק בכך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא היה לי ספק בכך.

 

ברווז, שלא תבין אותי לא נכון, אני יכול לקבל את זה שאתה מאוד אוהב איך 300C נראית. אני אפילו יכול לקבל את זה שאתה לא מת על העיצוב של פורשה (אלוהים יודע שיש מכוניות ספורט-על יפות הרבה יותר). אבל לומר שיש המון דברים שאתה שונא בפורשות מבלי שאפילו ישבת באחת - זו כבר באמת טפשות לשמה... (סליחה, ההפך מחוכמה לשמה).

 

רוני

 

נ.ב. מדהים, חיפשתי. באמת חיפשתי משהו שאני שונא בפורשה. אפילו לא אוהב. אפילו לא ממש מחבב. אפילו משהו שיש לי כלפיו הסתייגות קטנטנה. לא מצאתי.

 

נ.ב.2. מצאתי - הייתי שמח לתא כפפות קצת יותר גדול. אתם יודעים, מהסוג שאי אפשר להכניס לתוכו רק כפפות?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דווקא לי יש משהו

המנוע במקום הלא נכון :lol:

 

וברווז, יש מושבים אחוריים (לילדים קטועי רגליים, אבל יש)

חוץ מזה, אם ג'רמי מצליח להכנס אליה גם אני אצליח.

 

אם כבר מדברים על חלומות, אני אתרום כליה בשביל M3 E46 CSL.


×
×
  • תוכן חדש...