Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת התראה פזו 205 89


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום וצהרים טובים....

לאחרונה נוספה צרפתיה נוספת למשפחה מסוג פזו 205 שנת 89 :evil:

אתמול נדלקה נורית שלאחר ברור הבנתי כי מדובר בנורת התראה על חוסר מים ברדיאטור

(מתחת לשעון דלק מצד ימין)

בדקתי מים במיכל והמים מעל המקס', ברדיאטור לא הצלחתי לבדוק והבנתי שלא מומלץ!

הנורה נדלקת ונכבית לסרוגין.

אני צריך את הרכב לנסיעה ארוכה לצפון , מה עלי לעשות ? לגשת למוסך?

תודה מראש

פורסם

שלום רב, וברוך בואך לפורום!

ראשית מה צבע הנורה, והאם קיים ציור לצידה?

מיכל עבוי מלא עד למקסימום, מעיד על בעייה, במערכת הקירור, שגורמת לעליית המפלס המיכל העבוי, אך למחסור מים ברדיאטור, אשר גורם להדלקת נורת מד גובה מים, ולא דווקא על בעיית התחממות.

חובה לבדוק מפלס מי קירור ברדיאטור במנוע קר, ולוודא באם חסר, במידה וחסר, מיכל העבוי יתרוקן, ישלים את החסר,

ואז יש להתמיע, ולבדוק, ראשית האם הנורה כבית, והאם המים לא גולשים מהרדיאטור חזרה למיכל העבוי, דבר המעיד על בריחת דחיסה למים.

האם קיים שעון חום ברכב?

האם המאוור החשמלי, עובד, ושמעת אותו לאחרונה?

האם נדלקה לך נורת סטופ לאחרונה?

פרט יותר. והמנע משימוש במי ברז, ורק במי קירור איכותיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה על התגובה המהירה.

1. הנורה הינה בצבע אדום ועליה ציור של מכסה מיכל עיבוי עם שלושה גלים מתחת

2. המים מעל המקס' בגלל שהוספתי מים כי חשבתי שחסר ולכן נדלקת הנורה (מים ירוקים).:roll:

3. ניסיתי לבדוק מים ברדיאטור אך המכסה אינו נגיש לפתיחה.

4. מבחינת נורות התראה אחרות כגון ה STOP אינן נדלקות ולציין כי הנורה הנוכחית נדלקת לסרוגין.

5. אין מד חום ברכב , האם שווה להתקין?

 

אם לדעתך צריך לגשת למוסך , זקוק להמלצה באזור ראשל"צ, השאלה האם מדובר במגעים או חיישן דפוק?

פורסם

שלום רב!

חובה לפתוח את מכסה הרדיאטור כדי לבדוק את המפלס, לפרות שהגישה קשה.

 

האם הנורה כבתה כעת , או מהבהבת לסרוגין, יתכן והקונקטרים בחיבור רופפים.

בראש"לצ יש לך את חבר הפורום בני.ל, פנה אליו בהודעה פרטית. אכןו תמיד מומלץ בפזו, להרכיב שעון חום.

קרא כאן בקישור הבא:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=109923&highlight=%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA+205

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה , בהסתכלי על הרדיאטור ישנו מכסה מצד שמאל למעלה, עליו מחוברים מס' חוטים , האם זה המכסה?

אם אכן זה , חציו נמצא מתחת ל "גריל" ובגלל זה הגישה אליו בעייתית.

פורסם

שלום רב!

זהו המכסה, של מפלס מי קירור.

יש לנתק זמנית את הקונקטרים, המחוברים אליו, ויש להבריג החוצה את המכסה הפלסטיק המתברג לרדיאטור בזהירות.

לשולפו החוצה מידה וניתן, ולשלוף צינור פלסטיק, המשמש כמדיד וכמד גובה מים, לבדוק את מפחס המים, ולהשלים בהתאם, לסגור הכל חזרה בסדר הפוך,

כמדומני שקיים פקק נוסף, ממתכת בצד ימין של הרדיאטור, הנפתח על ידי סיבוב, במפתח המשמש לחיזוק ברגי הגלגל, אן בעזרת בוקסה, או שבדי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...