Jump to content

jhonson2010

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

הנקודות של jhonson2010

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ברצוני לקנות ויטארה 91 - 3 שנים בלי טסט , בשנתיים הראשונות שולמה האגרה. הוחלף לה המנוע - חדש מיבוא (ישנם טפסים מתאימים). האם עלי לעבור בדיקה במכון התקנים? האם מדובר בסיפור ארוך ומתיש? תודה....
  2. טוב הבנתי ... מחיר אחרון 3500 ש"ח !!!
  3. שבת שלום ! בשביל להעביר אופנוע טסט (ללא חודשיים) יש צורך בביטוח תקף? האם ניתן לבטח לתקופה קצרה של חודש? במידה וכן היכן? תודה וסופ"ש שקט.
  4. עדיין אקטאולי - המחיר טיפל'ה גמיש...
  5. בוקר טוב! המזגן עבד - עכשיו כבר לא! תאור הארוע: עד כלפני חודשיים המזן עבד היטב , החלה נסיגה בקרור , ויום אחד... ניסתי להפעילו - ללא הצלחה! מבדיקה קלה הוברר כי כפתור ההפעלה אינו מאיר עם הדלקת האורות - משמע לא מגיע חשמל.(נבדקה תיבת הפיוזים הכל תקין). האם יש בדיקה רצינית יותר שאני אוכל לעשות לבד? האם התקלה מוכרת ? במידה ויש לפנות לתיקון המזגן - מקום מומלץ באזור ראשל"צ. הקיץ חם - וזה הופך את הנסיעה לקשה ועצבנית :twisted: בתודה מראש
  6. למכירה בצער רב , פזו 205 שנת 89 1.4 יד 3 144K! בלבד! טסט 11/09 תוספות : מד חום מנוע , גלגלי מגנזיום 14'. טיפול 10K לפני כחודש, הוחלפו ברקסים קדמיים. האוטו שמור מאוד , מטופל ומטופח. מחיר נדרש 5000 ש"ח לפרטים : עמית 0507350697
  7. ערב שלום ! התקנתי שעון חום ברכב השעון מראה במצב עמידה 78 מעלות. האם מדובר בחום נמוך? מה הסיבה לכך? לציין כי לאחרונה אני ממלא טיפל'ה מים בכל מס' ימים. תודה מראש.
  8. בוקר טוב צביקה וחברי בפורום! בהמשך לשרשור הקיים , ברשותי פזו 205 1.4 שנת 89. עד היום קיבלה 96 והייתה מרוצה , היום מה אני צריך למלא ? ואילו תוספות? מיותר לציין כע היא בררנית בכל הקשור לדברים חדשים תודה מראש
  9. ערב טוב ! שתי בעיות שבהם אצטרך את עזרתכם המכובדת : 1. ברשותי פזו 205 שנת 89 שבה הפלסטיקה שלמה ברובה , אך לאחרונה החלק שבו נמצא הרדיו החל לצאת מהמקום וכרגע יש רווח בין הבוררים השונים (חימום\קרור וכד') לבין הכפתורים של המזגן וכד' , היכן ואיך ניתן להחזיר את הפלסטיקה חמקום ולחזק בכדי שלא תזוז בשנית? 2. הכפתור של המזגן הפסיק לפעול ולהפעיל את המזגן (מדליקים את תאורת הרכב והוא היחידי שלא עובד) , ניסתי לאתר את הפיוז בתקווה שזו התקלה , אך לצערי לא מצאתי! איך ניתן לאתר בראשוני מה מקור הבעיה? ולאן ניתן לקחת את הרכב לטיפול בבעיה? חשמלאי מומלץ באזור ראשל"צ! בתודה מראש
  10. מה מרווח הברגים בגאנט שמתאים לפזו 205 שנת 89 ? מה יש לבדוק בגאנט לפני קניה מיד שניה? תודה מראש
  11. אבקש את עזרתכם - להמליץ היכן באזור ראשלצ ניתן להתקין שעון חום? וכן מוסך מומלץ לפזו?
  12. צביקה , בהסתכלי על הרדיאטור ישנו מכסה מצד שמאל למעלה, עליו מחוברים מס' חוטים , האם זה המכסה? אם אכן זה , חציו נמצא מתחת ל "גריל" ובגלל זה הגישה אליו בעייתית.
  13. צביקה תודה על התגובה המהירה. 1. הנורה הינה בצבע אדום ועליה ציור של מכסה מיכל עיבוי עם שלושה גלים מתחת 2. המים מעל המקס' בגלל שהוספתי מים כי חשבתי שחסר ולכן נדלקת הנורה (מים ירוקים). 3. ניסיתי לבדוק מים ברדיאטור אך המכסה אינו נגיש לפתיחה. 4. מבחינת נורות התראה אחרות כגון ה STOP אינן נדלקות ולציין כי הנורה הנוכחית נדלקת לסרוגין. 5. אין מד חום ברכב , האם שווה להתקין? אם לדעתך צריך לגשת למוסך , זקוק להמלצה באזור ראשל"צ, השאלה האם מדובר במגעים או חיישן דפוק?
  14. שבת שלום וצהרים טובים.... לאחרונה נוספה צרפתיה נוספת למשפחה מסוג פזו 205 שנת 89 אתמול נדלקה נורית שלאחר ברור הבנתי כי מדובר בנורת התראה על חוסר מים ברדיאטור (מתחת לשעון דלק מצד ימין) בדקתי מים במיכל והמים מעל המקס', ברדיאטור לא הצלחתי לבדוק והבנתי שלא מומלץ! הנורה נדלקת ונכבית לסרוגין. אני צריך את הרכב לנסיעה ארוכה לצפון , מה עלי לעשות ? לגשת למוסך? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...