Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

יש לי פונוטו שנת 97, ולאחרונה שמתי לב לנזילת מים מאזור הצינור שעובר במנוע.

הגעתי למצב שאני צריך למלא את מיכל העיבוי אחת ליומיים-שלושה.

היות ואני קצר במזומנים (בכל זאת חייל בן 20.. ) שמעתי על חומר ששמים בתוך מיכל העיבוי והוא "סותם" את כל החורים.

 

האם שמעתם על זה או שעבדו עלי?

במידה וכן היכן קונים אותו ועד כמה הוא אפקטיבי?

 

תודה מראש,

אבי.

פורסם

אכן קיימים בשוק מספר חומרים המיועדים לסתימת חורים ברדיאטור וגם בצנרת והמלצתי היא לא להשתמש איתם.

 

החומרים לא זולים במיוחד ובדרך כלל לא פותרים את הבעיה לטווח הארוך לכן החלף את הצינור.

איזה כייף לי :)

פורסם

האם אינך חושב שלהחליף את הצינור שעובר בתוך המנוע (מהאיזור הזה יש טיפטופים) משתלם יותר כלכלית מלקנות את החומר?

כי במידה והחומר יעשה את העובדה הבעיה תפתר, לא?

פורסם
האם להחליף את הצינור שעובר בתוך המנוע משתלם יותר כלכלית מלקנות את החומר?

החלפת צינור זה עיניין לא יקר. צינורות עולים החל מכמה עשרות שקלים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש איזשהו חומר ששכחתי את שמו כרגע..

צריך לערבב בין שני חומרים כמו פלסטלינה כזאת, ונוצר מזה חומר אחד אפור שמתקשה

תוך כמה דקות לרמה של סגירת נזילות כאלו בחום של עד 150 מעלות.

תברר בטמבוריידה הקרובה לביתך, זה לא חומר יקר.. עד 20 ש"ח.

אני השתמשתי בזה גם לאותה מטרה וגם באותה תקופה בחיים, וזה פשוט חסך לי כסף וזמן!

פורסם

החומר הזה נקרא פלסטלינה אפוקסית,אך זה לא יתפוס על צינור גומי

פורסם

אל תשמש בתרופת קסם, תחליף את הצינור הנוזל ואל תבזבז את כספך על החומרים האלה.

 

החומרים האלו עלולים ליגרום לנזק למערכת הקירור, וכשמערכת הקירור נפגמת המנוע פשוט הולך והנזק עולה יקר מאוד לתיקון.

 

אם הצינור הוא צינור ברזל למשל ואתה מדבר על דבק כלשהו שהשימוש הוא חיצוני זה אפשרי לתקן אבל זה לא מחזיק הרבה זמן.

פורסם

יש מוסך טוב ואמין וגם לא קורע לך את הצורה במחירים קוראים לו מוסך אדמונד הוא נמצא באזור תעשיה חולון ברחוב הסתת 10 זה באזור של אווזי עם אתה מכיר

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

למיטב ידיעתי הבעייה היא בחומר שמכניסים בתוך הצנרת, ולא בפרופוקסי 20 שסותם מבחוץ את הצינור. מה דעתכם?

 

הרי הבחור התכוון לסתום את החור מבחוץ!

×
×
  • תוכן חדש...