Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש ייעוץ | Tiguan vs Qashqai עוד פרטים בפנים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני כמעט בטוח שהמגיבים כאן לא נסעו על הטיגואן ...

 

מעבר לזה דווקא המחיר שלו מאוד אבל מאוד אטרקטיבי (אני משוחד ,אבל כתבי הדרכים נותנים את דברם וכנ"ל גם התוצאות) וההשוואה שלו היא בכלל לLIGHT SUV (אאוטלנדר,X3,פרילנדר,CRV וכו'..) ביניהם רכבים שעולים הרבה, הרבה יותר...

 

מבחני הדרכים שאולי לא מעניינים אף אחד כבר קבעו את דעתם ואני בהחלט ממליץ לעבור עליהם...

 

לאותו מתעניין - המלצה מאוד חמה , גש לסוכנויות ותתרשם , בצע נסיעות מבחן קבל אינדיקציה ואז חזור וספר לנו..

 

במידה וההחלטה תהיה קאשקאי - תתחדשו , רכב נחמד מאוד.

 

הבעיה העיקרית נכון להיום היא האספקה , המתנה לטיגואן בנזין אורכת בממוצע 9 חודשים (הכל מכור מראש..).

 

בהצלחה.

 

 

אתה בהחלט מייצג את VW נאמנה ברצון שלהם לשדרג את הרכבים שלהם לקבוצות גבוהות יותר, אבל לשלם על טיגון 100K יותר מעל קאשקאי ??

איפה אתה חיי ?

 

הקאשקאי הינו להיט באירופה זה עתה חזרתי מאנליה והיא מוצפת בקאשקאי, טיגון היא רכב נדיר בהחלט שם יחסית לניסאן.

הקאשקי הינה האופציה העדיפה מבין שני אילו , ובהפרש מחיר של 100K אין כלל על מה לדבר , מלבד הפוזה ??? של הטיגון , הבחירה הנכונה היא הקשקאי ואו הפורסטר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות והעזרה בנושא!!

 

כרגע אני נוטה מאוד לכיוון הקשקאי 4על4 (אגב, הגיוני שהוא צורך פחות דלק? והאם יש חיסרון של הרכב בתצורת 4על4 חוץ מהתוספת בעלות?)

 

דבר נוסף, מה לגבי Dodge Caliber , רכב יפהפה, איך הוא מבחינת מחיר וביצועים? האם הוא 4על4? (או לפחות גבוה?)

אממ אם תוכלו להשוות אותו בגובה למכוניות אחרות?

 

שוב תודה לכל העוזרים!

פורסם
דווקא מחוות דעת שקראתי בחו"ל אנשים רשמו עליו הרבה שבחים.

נכון שהשלדה והמנוע זהים בין האאוטלנדר אבל מערכת המתלים הסיטרואנית לא מופיעה באאוטלנדר.

זה כמו להגיד שה-C5 וה-407 הם בדיוק אותו הדבר רק בגלל שהם חולקים את אותה שלדה ומכלולי הנעה.

 

האאוטלנדר והסיטרואן זו בדיוק אותה מכונית, רק עם חזית שונה. למיטב ידיעתי, אין שום הבדל מכאני, ודאי שלא במתלים - אין לה את המתלים הפניאומטיים שודאי היו עושים אותה לטובה מאוד.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

רק בגלל הפרסומת הגאונית, שווה לקחת את הטיגואן! (לנסיעת מבחן לפחות :-P).

אבל בעצם כבר בפרסומות מודיעים לכם על הבעיה שלה: אח קטן עם שיגעון גדלות.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
של הטיגון , הבחירה הנכונה היא הקשקאי ואו הפורסטר.

 

אין לי אפילו צל של ספק שלא ישבת\נהגת בטיגואן וגם בניסאן וגם בפורסטר..

 

תעשה לעצמך טובה ותעבור בסוכנויות השונות , תתרשם , תנהג ואז תצא בהצהרות .

חבל לזרוק השערות באויר מבלי להבין אפילו על מה מדובר ואני מדבר על כל נתון אפשרי !

לפחות תעבור קצת רק קצת על מבחני הדרכים ותבין על מה מדובר.

 

לאותו מתעניין - אין ספק שהקשקאי רכב טוב , המלצה באמת חמה , צא , תעשה נסיעת מבחן תתרשם בכל אותם מקומות בהם התלבטת ותעשה את השיקולים שלך .. הטיגואן בכל מקרה לא זמין ב9 חודשים הקרובים... (הכל מכור מראש {הרכב פשוט מתומחר בצורה גרועה...} ) :?.

 

 

נ.ב: השוואת הטיגואן לקאשקאי לא נכונה בבסיסה ,אם כבר בניסאן עסקינן אז בX TRAIL יש סממני טיגואן..

 

בהצלחה.

 

 

נ.ב: הנה כמה להשכלה בסיסית:

http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=683

 

http://www.4x4.co.il/articles/printarticle.aspx?articleId=6718

 

http://ifeel.co.il/page/10339

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אין לי אפילו צל של ספק שלא ישבת\נהגת בטיגואן וגם בניסאן וגם בפורסטר..

 

תעשה לעצמך טובה ותעבור בסוכנויות השונות , תתרשם , תנהג ואז תצא בהצהרות .

חבל לזרוק השערות באויר מבלי להבין אפילו על מה מדובר ואני מדבר על כל נתון אפשרי !

לפחות תעבור קצת רק קצת על מבחני הדרכים ותבין על מה מדובר.

 

לאותו מתעניין - אין ספק שהניסאן רכב טוב , המלצה באמת חמה , צא , תעשה נסיעת מבחן תתרשם בכל אותם מקומות בהם התלבטת ותעשה את השיקולים שלך .. הטיגואן בכל מקרה לא זמין ב9 חודשים הקרובים... (הכל מכור מראש {הרכב פשוט מתומחר בצורה גרועה...} ) :?.

 

בהצלחה.

רואים שאתה סוכן מכירות,כל המישלוח של הטיגואן מכור מראש וזה כניראה נכון וזה ביגלל שהיצרן שלח לישראל כמות מצומצמת של רכבים ולא ביגלל שיש כמות גדולה מאוד והיא כולה נימכרה! דבר שני אולי תסביר לנו למה ביגלל סלון קצת יותר איכותי צריך לשלם בסביבות מאה אלף שקל יותר!!!!!

:fadein:
פורסם
רואים שאתה סוכן מכירות,כל המישלוח של הטיגואן מכור מראש וזה כניראה נכון וזה ביגלל שהיצרן שלח לישראל כמות מצומצמת של רכבים ולא ביגלל שיש כמות גדולה מאוד והיא כולה נימכרה! דבר שני אולי תסביר לנו למה ביגלל סלון קצת יותר איכותי צריך לשלם בסביבות מאה אלף שקל יותר!!!!!

 

אני נציג מכירות ואני לא מתחבא מאחורי זה.. ונ.ב: בכל העולם ישנה בעיית אספקה של הטיגואן עקב ביקוש שגדול על ההיצע..

אם היתה לנו לצ'מפיון האפשרות לקבל עוד מהיצרן - אין ספק שהיו עוד!

 

טיגואן עולה בין 205K ל250K מנוע 2.0T.

170 כ"ס

28.6/1700-4200 קג"מ .

9.9 0-100

6 היל' טיפ'.

מצטיין בבטיחות בסגמנט שלו (5 כוכבים , אף רכב בסגמנט לא עבר אותו! ) .

6 כריות וESP סטנדרט בכל הדגמים.

יכולות שטח .

איבזור וכו'....

 

זה בכללי..

שלא לדבר על איכויות בLEVEL אחר לחלוטין (אבל בשביל זה תצטרך לעבור דרך הסניף המרכזי..).

מרווח פנימי.

וחדשנות (דגם 2008 ולא לפני..).

 

עכשיו אין לי שום בעייה שתשווה כל אחד מהמחרים הראויים לטיגואן וכבודם במקומם (ישנם רכבים מצוינים בשוק) ותבין למה מחיר של 205K-250K הוא מחיר שהפתיע!

 

אבל חברים דברו לעיניין ולא עפ"י השערות.. זה לא מקצועי!

אין ספק שאני משוחד ואני יודע שיהיו הרבה שינסו בכל דרך להילחם איתי בפורום בגלל זה.. אבל חברים לפחות דייקו בדברים. אני יודע לכבד את המתחרים שלי ולא תמצאו אותי משמיץ אותם!

 

נ.ב2 : המתחרים היותר מכוונים לטיגואן הם דווקא-

CRV.

אאוטלנדר.

ראב 4 .

גרנד ויטארה.

פרילנדר (לא ממש..)

ניסאן X TRIAL.

וכו'..

 

ככה שבאמת הקאשקאי שהוא באמת רכב מוצלח לא מתחרה מול טיגואן וכך גם התימחור..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות והעזרה בנושא!!

 

כרגע אני נוטה מאוד לכיוון הקשקאי בגירסת 4על4 (אגב, הגיוני שהוא צורך פחות דלק? והאם יש חיסרון של הרכב בתצורת 4על4 חוץ מהתוספת בעלות?)

 

דבר נוסף, מה לגבי Dodge Caliber , רכב יפהפה, איך הוא מבחינת מחיר וביצועים? האם הוא 4על4? (או לפחות גבוה?)

אממ אם תוכלו להשוות אותו בגובה למכוניות אחרות?

 

שוב תודה לכל העוזרים!

 

יש סיכוי שתוכלו לנסות לענות לי על השאלות מבלי לריב על נושאים שלא רלוונטים לשרשור שלי ?

 

ולגביי נסיעת המבחן - אין לי את האפשרות לעשות אותה כעת. אם הייתי יכול לגשת לסוכנות לא הייתי שואל את רוב השאלות ששאלתי כאן.

וכן, אני יודע שרובן טיפשיות - אני לא מתיימר להיות מבין גדול ברכבים - בדיוק בגלל זה נרשמתי לפורום.

 

אז שוב, אם תוכלו לענות לי על השאלות הנ"ל אני אשמח. תודה רבה!

 

נ.ב

מהחומר בשרשור הבנתי שלקנות את הקשקאי שלא בדגם היוקרתי ביותר שלה זו פשוט טעות. מכיוון שרק לו יש את הבקרת יציבות.

 

אשמח לקבל עזרה מכל סוג שהיא...! שוב תודה לכל העוזרים!

פורסם
רואים שאתה סוכן מכירות,כל המישלוח של הטיגואן מכור מראש וזה כניראה נכון וזה ביגלל שהיצרן שלח לישראל כמות מצומצמת של רכבים ולא ביגלל שיש כמות גדולה מאוד והיא כולה נימכרה! דבר שני אולי תסביר לנו למה ביגלל סלון קצת יותר איכותי צריך לשלם בסביבות מאה אלף שקל יותר!!!!!

עזוב לרגע את ההבדלים בין הקשקאי לטיגואן, מה פשר האמירה הזו על "סלון קצת יותר איכותי" וכיו"ב. לפי אותו הגיון מי שנניח קונה ב.מ.וו 735 במקום 535 למשל הוא אויל מושלם, שהרי הוא קונה אותו מנוע, אותה איכות, אותו מותג ובנובע אפילו אותה "פוזה", משלם הרבה יותר מההפרש אליו התייחסת ומה בתמורה? עוד כמה ס"מ באורך וברוחב ומעט יותר גאדג'טים וצורה שונה. שווה? קל וחומר כשהמדובר במכוניות שונות לחלוטין.

יכול להיות שאין סיבה להעדיף טיגואן על קשקאי בהתחשב בהבדלי המחירים (לא לדעתי אגב, אבל זה פחות מענין), אבל כדאי לחפש נימוקים מעט רציניים יותר.

פורסם
יש סיכוי שתוכלו לנסות לענות לי על השאלות מבלי לריב על נושאים שלא רלוונטים לשרשור שלי ?

 

ולגביי נסיעת המבחן - אין לי את האפשרות לעשות אותה כעת. אם הייתי יכול לגשת לסוכנות לא הייתי שואל את רוב השאלות ששאלתי כאן.

וכן, אני יודע שרובן טיפשיות - אני לא מתיימר להיות מבין גדול ברכבים - בדיוק בגלל זה נרשמתי לפורום.

 

אז שוב, אם תוכלו לענות לי על השאלות הנ"ל אני אשמח. תודה רבה!

 

נ.ב

מהחומר בשרשור הבנתי שלקנות את הקשקאי שלא בדגם היוקרתי ביותר שלה זו פשוט טעות. מכיוון שרק לו יש את הבקרת יציבות.

 

אשמח לקבל עזרה מכל סוג שהיא...! שוב תודה לכל העוזרים!

 

חמוד,

כנס לאתר היבואן:

http://www.nissan.co.il/download/pdf/a10561_internet.pdf

תראה שיש בקרת יציבות בדגם הבינוני האסנטה (אותו דגם שהשתתף במבחן)

אם תרצה לקנות בחודשים הקרובים - זה הדגם היחידי שנשאר (עד מרץ 09 לא יהיו עוד משלוחים מפאת חוסר בזמינות)

אנחנו רכשנו לאחר שבדקנו הכל.

בהצלחה

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

עומר - ראשית, אתה עושה עבודה טובה עבור צ'מפיון. זו לא ציניות.

 

אגב, די ברור שאף רכב לא עבר את הטיגואן במבחני הבטיחות, מכיוון שיש לו 5 כוכבים שזה המקסימום ה אפשרי. מצד שני, 5 כוכבים יש לעוד ג'יפונים, כך שהוא לא בודד בפסגה. מבחינת הניקוד הפנימי של המבחן, דווקא הקשקאי הוא שיאן העולם!

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

תודה רבה על כל המידע!

 

לגביי הקשקאי כבר פחות או יותר קיבלתי את התמונה הכוללת...! אני אחכה לנסיעת מבחן עליו.

 

מה לגביי ה Dodge Caliber (אני יודע שהוא לא מאותה המשפחה, אבל בכלליות איך הרכב? בטיחות נוחות אבזור ביצועים וכו' ?)

 

שוב תודה לכולם!

פורסם
תודה רבה על כל המידע!

 

לגביי הקשקאי כבר פחות או יותר קיבלתי את התמונה הכוללת...! אני אחכה לנסיעת מבחן עליו.

 

מה לגביי ה Dodge Caliber (אני יודע שהוא לא מאותה המשפחה, אבל בכלליות איך הרכב? בטיחות נוחות אבזור ביצועים וכו' ?)

 

שוב תודה לכולם!

תיגש לסוכנות ותבקש נסיעת מיבחן ובנוסף תישאל איזה מיבצעים יש להם למי שרוכש את הרכב.

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...