Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש חברה לבניית אתר ברשת , אני מחפש המלצה לחברה איכותית מקצועית ואמינה .

הנושא של האתר עדיין סודי אך הוא יצטרך לעבוד עם כרטיסי אשראי .

 

יש לכם איזה המלצה לחברה כזאת?

עצות איך מתחילים יעזרו בהחלט

פורסם

http://www.hosts.co.il

זהו אתר מומלץ לא רק לגבי אחסון אלא גם חברות של עיצוב אתרים וכו'.

רק שתכיר:

אם אתה זוכר את המשולש של שיפורי הרכב (אמינות,כ"ס,מחיר - אם אתה רוצה הרבה כ"ס בקצת כסף אמינות יורדת וכו') כך זה גם בנושא הזה,

אם אתה רוצה את כל השלוש זה לא יהיה לך זול כלל. אפשר להגיע למאות אלפי שקלים לאתר, כמובן בקנה מידה שאתה מדבר אתה יכול להגיע לאלפי שקלים וזה גם לא קצת.

יש הרבה ילדים שמעצבים אתרים, הם גובים 200-500 ש"ח לעיצוב שזה סביר אבל מקצועיות ואמינות הם לא החלקים החזקים שלהם.

אם אתה צריך עזרה בעיצוב אני אשמח לעזור לך בחינם (להכין לך איזה אתר חמוד לא יפריע לי).

בברכה,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

FunkyP , ראשית כל תודה על העזרה וכן אני מכיר את המשלוש של שיפורי הרכב וזה נכון לכל תחומי החיים איכות עולה כסף . BMW זאת איכות ואתה משלם יותר אין מה לעשות.

אני מטבעי חובב מאוד איכות ולכן אם אני כבר משקיע אז אני משקיע בעיקר בסוג כזה של עסק , לגבי המחירים אני אכן מודע לעליות הגבוהות אני לא מתכוון להגיע למאות אלפי ש"ח אבל כן אני מודע לכך שהשקעה תיהיה כניראה כמה עשרות אלפי ש"ח.

פורסם

האם האתר שאתה מתכנן אמור לתפקד כחנות וירטואלית?

אם כן, אז האם אתה מתכוון לפרסם באתרי השוואות מחירים (נניח זאפ)?

 

אם אתה מתכנן חנות וירטואלית אז ישנם המון חברות שמציעות אתרים מוכנים. הכוונה שישנו פורמט מוכן ואתה בוחר עיצוב מסויים מתוך המון אופציות ואז אתה פשוט יושב ומעלה מוצרים ותוכן לאתר באופן עצמאי.

 

אם הכוונה שלך היא אתר מסוג זה אז מניסיון של קרוב ל 4 שנים אני יכול להמליץ בחום על www.shopy.co.il

 

 

אסף

פורסם

אסף , לא לא מדובר בחנות וירטואלית אם הייה כך הייה קל הרבה יותר.

כמו שציינתי אני לבנתיים מנוע מלדבר בדיוק מה יהיה באתר אבל זה יהיה מאוד מאוד מהנה :-D והרעיון מקורי למדי (לא נתקלתי באתר דומה) .

פורסם

תמיד סקרן אותי מה מסתתר מאחורי "חברה צעירה ודינמית" ?

חברה צעירה יכול להתבטא בחברה שקיימת יומיים וחצי (ואז לך תדע איפה היא תהיה עוד שבוע) או להתבטא בחברה עם צוות עובדים צעיר (חוסר נסיון?).

 

לגבי ה"דינמית", זה כבר ממש מסקרן.. :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

צעירה:חברה שקיימת בשוק בפורמט הנוכחי כחצי שנה. צוות העובדים הוא צוות מנוסה הכולל מתכנתים מעצבים ושאר בעלי המקצוע.

 

מה בדינמית לא מובן? ערך מילוני?

 

שאלות נוספות אשמח לענות בפרטי כדי לא להפריע למהלך האשכול.

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם

שלום לך ,

 

אני אישית מנהל עסק לאירוח אתרים שפועל מאז שנת 2004 .

כתובתו באינטרנט : http://Www.Extreme-Serv.co.il

יש לנו המלצות מלקוחות נוכחיים , שמארחים אצלנו במשך שנים .

כמו כן , אנחנו עובדים עם מספר מעצבים ויש לי מעצב מאוד ספציפי להמליץ לך עליו

 

תוכל לפנות אליי בנייד שמספרו 052-6336532 או בהודעה פרטית בצירוף מספר הנייד שלך ואשמח לחזור אלייך ולעזור לך בנושא .

 

אמינות רצית ? אנו מתחייבים לאמינות ואיכות :)

אם אתה לא מאמין , פשוט תיצור קשר ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

נשמע מעולה אך יש לך המלצה למישהו\חברה שבונה אתרים ?

קיבלתי הצעה מחברת LIVEDNS אך היא חורגת מהתקציב שלי בדיי הרבה , תאמת ? לא מבין על למה ועל מה כזה מחיר מופקע :shock: , להערכתי (והתעסקתי בעבר בבנית אתרים ושפות צד שרת , כיום לא זוכר כלום ולא יודע לעבוד עם כרטיסי אשראי) יש בקושי 30 שעות עבודה .

פורסם

אני מתרשם שמדובר במיזם צעיר ומתפתח, שעדיין לא לגמרי סגור על עצמו.

לדעתי, אתם צריכים מישהו יצירתי ו"זורם", כזה שיכול גם להשתתף בפיתוח המצע השיווקי שלכם

ולא רק לכתוב שורות קוד. במקרה כזה, חברות לבניית אתרים הן לא בהכרח פלטפורמה מתאימה.

 

בתחום הזה אני יכול להמליץ על דביר מעוז - גרפיקאי ותיק, בעל ניסיון רב בבניה וניהול אתרים,

ואדם נחמד והגון שלא יחפש "לעשות קופה" על אנשים חסרי ניסיון בתחום. בלי קשר לדרך בה

תבחרו ללכת עם המיזם שלכם, מומלץ ליצור איתו קשר ולהתייעץ בנושא. התשוקה שלו לחדשנות

טכנולוגית ולפרוייקטים מעניינים דומה מאד ליחס שלנו למכוניות. אני בטוח שהוא ישמח לסייע, בין

אם תיכנסו איתו לעסקים או לא.

 

בהצלחה.

פורסם

חברה נחמדה שאני עובד איתה שניקראת פראגון קריאשן.

אמינים, נחמדים, מקצוענים והכי חשוב, בני אדם.

צור קשר עם אורן - 054-4421476

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

דווקא בקטע הזה אני הייתי מחלק את העבודה,

וכל חלק היה נעשה ע"י גורם אחר,

 

 

את העיצוב[ה-PSD], הייתי קונה מהמעצב, אחרי ששניכם מבינים מי רוצה מה.

את החיתוך, הייתי קונה מאדם הבונה אתרים.

ואת התיכנות, במידה ויש צורך, הייתי קונה ממתכנת.

 

 

זה אומנם כאב ראש גדול יותר אבל בסופו של דבר איכות העבודה טובה יותר.

----

פורסם
חברה נחמדה שאני עובד איתה שניקראת פראגון קריאשן.

אמינים, נחמדים, מקצוענים והכי חשוב, בני אדם.

צור קשר עם אורן - 054-4421476

 

גילי

 

דווקא בקטע הזה אני הייתי מחלק את העבודה,

וכל חלק היה נעשה ע"י גורם אחר,

 

 

את העיצוב[ה-PSD], הייתי קונה מהמעצב, אחרי ששניכם מבינים מי רוצה מה.

את החיתוך, הייתי קונה מאדם הבונה אתרים.

ואת התיכנות, במידה ויש צורך, הייתי קונה ממתכנת.

 

 

זה אומנם כאב ראש גדול יותר אבל בסופו של דבר איכות העבודה טובה יותר.

גם זה מה שאני הייתי עושה... בגלל זה המלצתי על פראגון. יש להם מעצבים גראפים, מתכנתים ושרות מעולה ואישי עם יחס מעולה.

כאחד שעובד בתחום וראה חברה או שתיים הם באמת משהו מיוחד.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...