Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע ה1.8T של VAG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ח'ברה עיזרו לי בבקשה,

מה גורם לשינוי בכ"ס בין המנוע 1.8T,

150כ"ס שנמצא בגולף GTI או A3, לבין אותו המנוע בTT שמוציאה 225כ"ס?

 

תודה רבה,

פיטר.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טורבו שונה, ניהול שונה,סעפות שונות וכו'.

עם המנוע הנ"ל אפשר להגיע ללא בעיה לאיזור ה350 כ"ס (גם בגירסת ה150 כ"ס במקור)

פורסם
בוכנות שונות טלטלים חזקים יותר וכל מה שצויין מעלי .

 

אתה טועה. הטלטלים והבוכנות זהים לחלוטין (יש לי סט של S3 ושל גולף GTI).

 

ההבדל בין המנועים הוא טורבו (T03 בגולף לעומת T04 ב TT), ניהול מנוע ו... זהו.

 

כל השאר זהה לחלוטין.

 

ערן

פורסם
טורבו שונה, ניהול שונה,סעפות שונות וכו'.

עם המנוע הנ"ל אפשר להגיע ללא בעיה לאיזור ה350 כ"ס (גם בגירסת ה150 כ"ס במקור)

איך אני מגיע ללא בעיה ל350 כוח סוס יש לי קופרה 2008 עם 180 כוח סוס? מענין לדעת:roll:

סיאט איביזה קופרה 1.8T 20VT

פורסם
איך אני מגיע ללא בעיה ל350 כוח סוס יש לי קופרה 2008 עם 180 כוח סוס? מענין לדעת:roll:

 

יש קיטים להספקים כאלה.

בעיקרון אתה צריך צ'יפ, אינטרקולר חזית גדול יותר (שיתאים להספק),

משאבת דלק חזקה יותר, מזרקים גדולים יותר שיספקו מספיק דלק וכמובן טורבו שיתמוך בהספק הנ"ל.

 

לדוגמא:

טורבו: GT3071R

סעפת פלטה: cast iron exhaust manifold (יציקה ולא טובולארית)

טלטלים: Integrated Engineering (יש להחליף טלטלים להספקים מעל 350 כ"ס)

מזרקים: 630cc

משאבת דלק: walbro

צ'יפ: Unitronics 630cc software

הספק: 423 כ"ס בגלגלים

הם מדגישים שהראש והבוכנות מקוריים לחלוטין ולא נעשה בהם שום שינוי.

הוחלפו טלטלים שיעמדו בעומס (מקוריים מתעקמים בסביבות 400 כ"ס במנוע- בסביבות 370 בגלגלים).

 

קישור לחברה שמספקת את הקיט:

http://www.intengineering.com/Shop/Control/fp/SFV/32093/view_page/423whp_GTI_337

 

ערן

פורסם

אתה מגיע... השאלה היא כמה רחוק... לפני שאתה נכנס בעץ.

 

 

אתה טועה. הטלטלים והבוכנות זהים לחלוטין (יש לי סט של S3 ושל גולף GTI).

 

ההבדל בין המנועים הוא טורבו (T03 בגולף לעומת T04 ב TT), ניהול מנוע ו... זהו.

 

כל השאר זהה לחלוטין.

 

ערן

 

זהו?

גם מבחינת מכלולים מסביב? למשל יניקה\פלטה\אינטרקולרים...?

רק הטורבו וניהול מנוע?

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
אתה מגיע... השאלה היא כמה רחוק... לפני שאתה נכנס בעץ.

 

 

 

 

זהו?

גם מבחינת מכלולים מסביב? למשל יניקה\פלטה\אינטרקולרים...?

רק הטורבו וניהול מנוע?

 

יניקה ופלטה זהים מבחינת נפח של הסעפות

ל TT יש 2 אינטרקולרים קטנים בניגוד לאינטרקולר אחד קטן שיש בגולף GTI.

מזרקים 386CC ב TT לעומת 317CC בגולף GTI

פורסם

אני כמעט בטוח של TTQ ו S3, עם קוד מנוע BAM יש בוכנות יותר חזקות של מאלה.

ויש סיכוי שהקמשפט יותר חם בTTQ S3.

חלק ממנועי 1.8T הגיעו עם פין בוכנה 19מ"מ וחלק עם 20מ"מ.

יש הבדלים בין ראשי המנועים,חלק עם מעברים גדולים יותר,הרוב הגיעו בשנים הראשונות של 1.8T.

פורסם
אני כמעט בטוח של TTQ ו S3, עם קוד מנוע BAM יש בוכנות יותר חזקות של מאלה.

ויש סיכוי שהקמשפט יותר חם בTTQ S3.

חלק ממנועי 1.8T הגיעו עם פין בוכנה 19מ"מ וחלק עם 20מ"מ.

יש הבדלים בין ראשי המנועים,חלק עם מעברים גדולים יותר,הרוב הגיעו בשנים הראשונות של 1.8T.

 

אתה מבלבל בין הרבה דברים...

מנועי 1.8T למיניהם הגיעו עם פין בוכנה 20מ"מ עד שנת 2000. בשנת 2001 VW החליפו את קוטר פין הבוכנה ל 19מ"מ.

בעניין המעברים בראש- דיברתי על מנוע של גולף GTI (קוד מנוע AGU) שהגיע עם מעברים גדולים כמו של TTQ.

המעברים הצרים יותר הגיעו ברכבים אחרים (איביזות, חלק ממנועי אודי, ג'טה, פאסט וכו'... אך הגולפים תמיד הגיעו עם מנוע AGU ולו מעברים גדולים).

בעניין הקאמשפטים אני לא בטוח ולכן אני לא אצא בהצהרות, אבל בעניין הבוכנות- בוודאות מדובר באותן בוכנות בדיוק.

פורסם

colchao

 

אין לי מושג מאיפה אתה מוצא את כל מה שכתבת, אבל יש לך מספר טעויות...

 

ההבדל בין מנועי ה 150 כ"ס (גולף GTI איביזה ועוד) לבין ה 180 כ"ס (לאון, A3 איביזה קופרה ועוד), הוא מגדש מעט שונה, K03 בגירסה החלשה, K03-S בגירסאת ה 180 כ"ס.

 

מנוע ה TT 225 כ"ס , וגם S3, פרט לטורבו אחר (K04) נהנה מבוכנות וטלטלים מחוזקים, יחס דחיסה נמוך יותר, ועוד אי אלו שינויי מזרקים ומשאבות דלק.

 

לגבי שינויים בכל מנוע, תוכל לקרוא במאמר שכתבתי במקבץ המאמרים בראש פורום זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146370

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

את כל הנ"ל אפשר להתאים למנוע של הV5 150 כ"ס?

איזה שינויים צריכים לעשות?

קוד מנוע AGZ.

הגיר מחזיק בכל תוספת הסוסים האלה? באופן כללי בלי קשר ל V5?

יש אפשרות לעשות את זה חוקית ב V5?

סורי על ההתעלקות

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

באיביזות 2001-2002 יש פין בוכנה 20מ"מ,וגם ללאון עד 2004 אני חושב.

באיביזות טורבו החדשות עברו ל 19 מ"מ.

ליאור- הטלטלים בTTQ הם אותם טלטלים כמו השאר.

פורסם
colchao

 

אין לי מושג מאיפה אתה מוצא את כל מה שכתבת, אבל יש לך מספר טעויות...

 

ההבדל בין מנועי ה 150 כ"ס (גולף GTI איביזה ועוד) לבין ה 180 כ"ס (לאון, A3 איביזה קופרה ועוד), הוא מגדש מעט שונה, K03 בגירסה החלשה, K03-S בגירסאת ה 180 כ"ס.

 

מנוע ה TT 225 כ"ס , וגם S3, פרט לטורבו אחר (K04) נהנה מבוכנות וטלטלים מחוזקים, יחס דחיסה נמוך יותר, ועוד אי אלו שינויי מזרקים ומשאבות דלק.

 

לגבי שינויים בכל מנוע, תוכל לקרוא במאמר שכתבתי במקבץ המאמרים בראש פורום זה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146370

 

ליאור

 

ליאור, עם כל הכבוד, במאמר שלך לא כתוב כלום על ההבדלים בין המנועים.

הטעויות הבסיסיות שלך הן:

אתה לא יכול להשוות מנוע של איביזה (שהוא 156 כ"ס) עם מנוע של גולף GTI (שהוא 150 כ"ס) כי הם בעצמם שונים במעברים בראש. המעברים בגולף (קוד מנוע AGU) גדולים יותר מבמנועים שהגיעו באיביזה (AYP או AQX).

דבר נוסף ששונה הוא מערכת הניהול. מחשב שונה לחלוטין שמוציא הספק שונה.

את השוני בהספק ובניהול מנוע תוכל לבדוק ב AUTODATA בבדיקה פשוטה מאוד. אם אין לך ואתה רוצה שאני אעלה פה תמונה רק תבקש.

 

אני לא יודע מאיפה הגעת למנועי 180 כ"ס כשמדובר פה רק על מנועי 150 כ"ס של גולף GTI (דגם AGU) או מנועים עם מעל 200 כ"ס שהגיעו ב S3 או ב TTQ.

 

השינויים שהזכרתי שיש ב TTS או ב S3 זהים לשינויים שאתה הזכרת פרט לעובדה שהבוכנות והטלטלים זהים לחלוטין.

יש לי סטים של בוכנות וטלטלים של שני המנועים אצלי בבית. אתה מוזמן לבוא לראות.

 

במנועים של ה TTQ ו S3 יש את אותו יחס דחיסה בדיוק!!! כמו במנועי 150/180 כ"ס והוא 1:9.5, וגם את זה אתה יכול לבדוק ב AUTODATA.

 

BIG_M, הזכרת פין בוכנה של איביזות ולאון. תקרא מה כתבתי- VW החליפו את הפין בוכנה. לא כל הקונצרן. (ליתר דיוק רק VW ו AUDI החליפו).

 

בקיצור, תעשו שיעורי בית בבקשה. יש לי את שני המנועים מפורקים בבית. אני לא מדבר ממה ששמעתי שאנשים אמרו. יש לי את החלקים בבית.

 

ערב טוב לכולם,

 

ערן

פורסם

עם המנוע הנ"ל אפשר להגיע ללא בעיה לאיזור ה350 כ"ס (גם בגירסת ה150 כ"ס במקור)

 

מחזק, יש כבר אחת או שתיים כאלו... (ככה "שמעתי")... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...