Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לפני כמה ימים החלה תופעה מוזרה בבלמים:

לאחר כמה שניות של "חצי לחיצה" על הבלם (כמו בהתקרבות לרכב עומד) הדוושה "מתנפחת", ואז כשמגיעים לעצירה הסופית צריך פתאום להפעיל כח רב עם הרגל. עכשיו 'התרגלתי' ואני מגדיל את המרחק ממנו אני עוצר לגמרי, אבל זה ממש מבהיל לגלות פתאום שהרכב 'בורח' דווקא כשאתה קרוב מאד לרכב אחר...

בזמן נסיעה רגילה - האטות ו/או בלימות רצופות - אין בעיה.

אין חוסר של שמן ולא נצפו נזילות.

במוסך בדקו תחילה את משאבת הוואקום (ע"י התחברות לאחת היציאות מצינור הוואקום) וגילו שלוקח לה יותר מדי זמן (כ-10 עד 15 שניות במקום כ-2 עד 3) לבנות את הוואקום, ולכן הציעו לי להחליף משאבה.

לבקשתי, ביצעו עוד בדיקה של פירוק הצינור מהבוסטר וביצוע המדידה ישירות בפיית הצינור, ואז התוצאות כן היו תקינות.

המסקנה שהגענו אליה המוסכניק ואני: המשאבה דווקא תקינה, והבעיה כנראה בבוסטר. התוצאות בבדיקה הראשונה נבעו כנראה מכניסת אוויר לצינור הוואקום דרך הבוסטר, ולא מאי-יצירת וואקום ע"י המשאבה.

 

רציתי לדעת:

1. האם ההצעה הראשונה היתה נכונה לפי הבדיקה הראשונה, כלומר האם משאבת ואקום יכולה לעבוד 'חלקית' או 'חלש'?

2. האם המסקנה הסופית נכונה, או שיכול להיות מקור אחר (מחיבור צינור הוואקום לבוסטר והלאה) שיכול לגרום לבריחת ואקום?

3. אם אכן מדובר בבעיה בבוסטר (המוסכניק משער שיש נקב קטן או סדק בממברנה), איך לבסוף כן נוצר ואקום?

4. הבנתי מבעל המוסך שמדובר בחלק יקר מאוד. האם ניתן להשתמש במשופץ ו/או מפירוק? מה עדיף?

 

תודה לעונים.

______________________________

רנו מגאן

ימאהה מג'סטי 400

פורסם
יש מקומות מקצועיים המשפצים את הבוסטר וברמה גבוהה.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות כאלו.

בברכה - רפי לין :-)

תודה, רפי.

גר קרוב לאריאל, אבל עובד בירושלים (בגבעת שאול).

אשמח גם לדעת איך מוודאים לפני השיפוץ שאכן הבעיה בבוסטר ולא ברכיב אחר.

______________________________

רנו מגאן

ימאהה מג'סטי 400

×
×
  • תוכן חדש...