Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח שיש לי סאב שיכול לעבוד בהתנגדות של 0.5 אוהם (טוב, לא נניח :-) )

ונניח שיש לי מגבר שמסוגל להגביר בהתנגדות הזו.

אילו תנאים אחרים אני צריך (מבחינת חשמל לדוגמא) כדי להגביר את הסאב שלי ב- 0.5 אוהם בבטחה ובאמינות ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מערכת חשמל לא מהעולם הזה

ככל שההתנגדות יורדת, כך גם הנצילות יורדת.

 

למשל עם המונו שלי, אם אני ארצה להפעיל אותו בחצי אום בבטחה, אני אצטרך לשדרג גם את האלטרנטור ל 140 לפחות וגם את המצברים ליותר חזקים.

 

חצי אוהם זה לא בדיחה:)

 

קח בחשבון, ככל שאתה יורד בהתנגדות, אתה יותר מתקרב למעגל סגור.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נגיד ותהיה לי מערכת חשמל תומכת, עדיף לי להגביר האבוק ב- 2 אוהם עם 1000 RMS או ב- 0.5 אוהם עם 1500-1700 RMS ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

המונו שלך יציב בחצי אוהם בכלל?

 

אם מערכת החשמל תומכת ויציבה, אין סיבה שמגבר שיציב בחצי אוהם לא יעמוד בזה.

 

ההאבוק גם יעמוד בזה.

 

צריך רק להיות אחראיים עם הווליום:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

srool,

 

המגבר שיש לך לא יודע לעבוד ב0.5 אוהם, אני הייתי נזהר מאוד זאת התנגדות ממש לא סטנדרטית והיא מאוד קרובה לקצר.

 

לדעתי אתה פשוט תיגרום נזק למגבר שקרוב לוודאי גם יעשה לאחר מכן נזק לסאב, רק חסר שהוא יתחיל לפרוק DC ולהתראות לסלילים.

 

אני במקומך הייתי חושב על שדרוג לסאן-דאון SAZ-1500, גם 1500 וואט RMS(מינימלי זה הרי רק מוצהר) וגם יציב ב0.5 אוהם.

under construction..

פורסם

לא יציב, אני פוזל לעבר SAZ1500 חח ***חחח על הטיותיה השונות היא לא מילה תקנית, קרא את כללי הפורום***

אני מרגיש שהסאב לא מנוצל כיאות, ושאני יכול להפיק ממנו הרבה יותר

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז למה שלא תעבור לתיבה פתוחה?

 

גם יהיה יותר קל על מערכת החשמל שלך, וגם תקבל תוצאה חזקה בהרבה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זה 15", ברגע שאני אעביר אותו לפתוחה (ב- 3CF) אני לא חושב שהוא ישמור על רמת דיוק סבירה (למרות שאנשים נתנו איתו 146DB ב- 34 HZ בתיבה פתוחה :-D )

 

אולי אני אעשה את זה אם יהיו לי בנוסף שתי שמיניות במערכת שיתנו לי מידבאס טוב

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

חשבתי על L8 (למרות שאני עדיין רחוק מזה שנות אור, גם תקציבית וגם אין לי עדיין איטום בדלתות)

השאלה שלי היא האם ה- L8 יכולים לתפקד בסט שני חלקים ביחד עם הטוויטרים לגאטיה פרו, או שאני אהיה חייב מיד ?

(שוב, השאלות קצת תיאורטיות, אני לא הולך לקנות את זה מחר)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא הבנתי משהו, אם החיתוך יהיה ב- 2K וייתן תוצאה מצויינת, וידגיש את התחום של 4-6K, למה הם ממליצים לחתוך סטים ב- 5K ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא הבנתי את השאלה שלך

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

I'd use the L1 Pro, and safely cross it at 2,000 Hz

 

The lower you cross over a tweeter, the more accentuated its presence is in the 3-4khz range, thus the harsher a system is.

 

ואז הוא אומר:

I'd like to see you take up the challenge of starting a new line that features 2 way setups that cross around 4-6khz

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

זה לא סקוט אמר.

ועל השאלה האחרונה שלו, היא כבר פאסה, יש לו את ה CLARUS , שעונה בדיוק על השאלה הזו.

 

בקשר לחיתוך הנמוך של הטוויטר, זה בא לידי ביטוי בכל התקנה בעלת 2 WAY שהטוויטר נחתך נמוך,

 

גם אדי lanosforce הזכיר את זה, שאחת הבעיות העיקריות בנקודת חיתוך נמוכה של הטוויטר, שבתדרים 3\4 קה"ץ הוא נהיה מאוד אגרסיבי ודומיננטי.

 

יש כאלה שאוהבים את הסאונד, יש כאלה שלא.

 

ב L8 הוא לא מיועד לעבוד בסט 2 חלקים, אבל הוא מציין, שאם מישהו ירצה, אז יש את האפשרות הזו.

 

ה L6 מנגן יפה עד ל 6 קה"ץ ומאפשר נקודת חיתוך גבוהה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...