Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול אם יש חברות שמייצרות סאבים,מגברים וקומפוננטים בסין ואם כן מה הם

כאילו שהמפעלים שלהם בסין או משהו או שהחברה עצמה היא סינית...

אני יודע שמוצרים סינים הם לא איכות אבל בכל זאת אני צריך תשובה בשביל איזה משהו

קצת דחוף..

 

תודה רבה לעוזרים =]

בן.

פורסם

מי אמר שמוצרים המיוצרים בסין אינם איכותיים ?

 

נכון להיום, מיוצרים בסין אינספור מוצרים החל מדרגות קקה ועד לדרגות HIGH-END.

 

יהיה נכון יותר לומר שבסין תוכל למצוא מענה לכל שתבקש, ההבדל יהיה במחיר.

...CASKA for life

פורסם

אפשר לדעת למה אתה בדיוק מתכוון? (אם זה לא מפריע לך).

אם אתה שואל את השאלה הנ"ל בגלל שאתה או מישהו שאתה מכיר נוסע לסין ואתה רוצה לייבא משם פריט מסויים אז כך בחשבון שמשהו נחות הוא זול שם אבל פריט איכותי וברמת ייצור והרכבה גבוהה עולה שם כמעט כמו בארץ,לפעמים אפילו יותר יקר.

ההפרש במחירים כל כך זניח לפעמים שלא משתלם להביא משם פריטים מסויימים,כל זה מתוך ניסיון של אנשים קרובים שמביאים שהביאו משם מוצרים ונסעו לשם כמה פעמים טובות.

אישית עם כבר לקנות בחו"ל אז עדיף ארה"ב,המחירים יותר זולים בדר"כ מבישראל והסכנה למוצר מזויף יותר קטן.

פורסם

ice man לגבי מה שרשמת אני יודע אבל המוצרים שמה הם יותר זולים מפה בארץ הם יוצאים יותר יקר בגלל המכס

אני יכול פשוט להביא אותם בלי מכס..

ואני לא זילזלתי בכלל בדברים שהם תוצרת סין..

אם מישהו יוכל פשוט לתת לי שמות של חברות שמייצרות בסין או שהם סיניות בפני עצמם

ואני לא מדבר על כל דבר שאנשים אומרים שהוא זבל סיני..אני מתכוון לזה שאם הוא באמת נוצר בסין..

תודה לעוזרים

פורסם

כן אני יודע..

בגלל זה אני רוצה שמות של חברות סיניות לראות בערך מה טווח המחירים שלהם שמה..

פשוט אבא שלי יבואן אז אמרתי אולי אני ידחוף כמה דברים בשבילי בקונטנר..

אבל אני לא יודע איזה חברות יש להם שמה בכלל..

פורסם

יש חברה די גדולה שבעיקרון הוקמה בקנדה והיום המטה שלה הוא בקליפורניה אבל היא נורא נפוצה בסין ואולי אפילו מייצרים שם את המוצרים שלהם.

בעיקרון החברה השתלבה עם חברת רמקולים איכותית וגדולה בשם swens,החברה עצמה נקראת hi-vi אתה יכול לראות כאן את המוצרים שלהם:

http://www.madisound.com/catalog/index.php?manufacturers_id=136

מקווה שעזרתי.

פורסם

תודה רבה לך...עזרת מאוד =]

 

מישהו אולי מכיר עוד חברות כאלה?

×
×
  • תוכן חדש...