Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה הייתה לגבי המס הנתונים באתר למנוע ה180 אבל תודה בכל מקרה, - אני מנסה להשוות בין החברות ולקבל החלטה.

אמנם אני הדיוט בתחום אבל עד כמה שאני יודע גם בFR הטורבו הוא K03s.

 

בכל מקרה השתלטתי פה על השרשור :twisted:.

שוב הרחבתי את אופקיי, תודה על העזרה אנשים.

אברה קדברה

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז לא הבנתי מה שאלת אותי בדיוק..

 

הנתונים מופיעים באתר. בדלק 98 ההספק המירבי הוא 215 סוסים ו 34 קג"מ

בהצלחה בבחירה והעיקר שתהנה.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

נכון

החדשות כבר באות עם ה S

זה בעיקר תוכנה שונה ובכל מקרה, תקרת השיפור שלהם דיי דומה.

טורבו קטן, חביב וזמין.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

תרשו לי לתקן:

1.לא רק החדשות הגיעו עם K-03S ,גם חלק מהישנות הגיעו איתו וזאת למרות שהוציאו הספק נחות של 150 כ"ס בלבד.לדוגמא תוכלו למצוא את האודיA-3 משנתוני ייצור 2002 ואילך שהגיעו במנועי ה 150 כ"ס עם K-03S כסטנדרט.

דבר נוסף:תקרות השיפור של שני הטורבויים אינן "דומות" :

2.תקרת השיפור בK-03 עומדת על 220 כ"ס ואילו של ה K-03S עוברת את ה 250 כ"ס!

פורסם

אממ שאלה לי, בתור המתקינים של אפסולוט, ובהמשך לשרשור, היכן ניתן למצוא דוגמה לעקומת דיינו ברכב סטייג' 1 עם התוכנה, שכן לעומת שאר החברות לא מצאתי אף דוגמה פרט למכוניות ישנות (2000-2001) כאמור שם דובר על K03,

לפי הנתונים באתר של אפסולוט נדמה כי עקומת המומנט (משמעותית?) נמוכה יותר לעומת שאר החברות.

אברה קדברה

פורסם

יש לי בבית פלט דיינו של 253כ"ס של צי'פ אפסולוט+טורבו K03S על האיביזה שלי,שבוצע בדיינו של יובל בפיתוח.

אני יעביר לסדנא את זה,ואז יוכלו לעלות אותו לפה.

בין 3800ל5600סל'ד,עקומת המומנט לא יורד מ30קג'מ,שיא המומנט ב4750 סל'ד עם37קג'מ!

 

מקווה שזה עזר לך קצת לראות תפוטנציאל של הצי'פ.

פורסם
תרשו לי לתקן:

דבר נוסף:תקרות השיפור של שני הטורבויים אינן "דומות" :

2.תקרת השיפור בK-03 עומדת על 220 כ"ס ואילו של ה K-03S עוברת את ה 250 כ"ס!

 

 

 

בתוכנת מדף של אפסולוט STAGE I? בלי שום תוספות או שינויים אחרים?

לשפר בלי להתפשר

פורסם

כל המספרים יפים ומרשימים על הנייר אבל מכוניות נוסעות על הכביש ולא על הדיינו

הדרך הפשוטה ביותר היא לנסות כל אחד מהציפים שזאת אפשרות שלא עולה שקל ותאפשר לך להרגיש את השינוי האמיתי ברכב שלך

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
יש לי בבית פלט דיינו של 253כ"ס של צי'פ אפסולוט+טורבו K03S על האיביזה שלי,שבוצע בדיינו של יובל בפיתוח.

אני יעביר לסדנא את זה,ואז יוכלו לעלות אותו לפה.

בין 3800ל5600סל'ד,עקומת המומנט לא יורד מ30קג'מ,שיא המומנט ב4750 סל'ד עם37קג'מ!

 

מקווה שזה עזר לך קצת לראות תפוטנציאל של הצי'פ.

 

כמה גודש הרכב שלך???

 

לא מצאתי כלום באתר של אבסולוט לגבי ההספקים האלו.

מה זה הם לא יודעים מה הם מוכרים??

 

יש שינויים ברכב??

פורסם

העניין הוא שלצערי, אין לי זמן להסתובב בין 3 החברות ולעשות ניסיון עם כל תוכנה (בקושי יש לי זמן לבוא להתקנה 1), מה גם שאני מעדיף להתעסק בזה כמה שפחות. אני רוצה לשים תוכנה פעם אחת ורק פעם אחת, לפחות עד הרכב הבא.

ככה שהכוונה לעשות החלטה מושכלת כאשר כל שנשאר הוא ההבדלים במומנט ולכן אני מציק פה בפורום.

אברה קדברה


×
×
  • תוכן חדש...