Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מי שמתקין את הצי'פ הנ"ל אין לו שום אחריות לפי מה שאתה אומר.

 

אביחי חס וחלילה לא אמרתי שהצי'פ יוצר איזה שהיא תקלה באוטו.

 

אבל לא הבנתי מה הצי'פ הזה עושה חוץ מהאפשרות של הבוסט קונטרול.

 

 

אגב אני לא מוצא את האפשרות הזאת באבסולוט באתר שלהם תוכל להפנות אותי אליהם??

ואיפה רשום באתר באיזה סוג דלק הם משתמשים??

 

תודה

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניתן לקבוע דרך הציפ הגבלת גדישה של 1.5 BAR

מעבר לזה אין אפשרות להגביל את הגדישה, אלה אם מחליפים לMAP 3 BAR

בכל בוסט קונטרולר מצוי ,קיימת האופציה להגבלת הגדישה כך שאין כל בעיה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

בלינק מופיעים כל פרטי ההתקשרות אתה מוזמן לשאול את UPSOLUTE אני לא יכול לענות בשמם

http://www.upsolute.com/content/blogcategory/20/30/lang,en/

 

יריב רשם לך שהוא נסע , ונסע חזק עם הציפ הזה 3 שנים ללא בעיות והיה ה1.8T עם טורבו מקורי הכי חזק בארץ!!!

 

ב8 שנים שאנחנו מוכרים אפסולוט לא ניתקלתי בתלונה של נזק למנוע

מנוע ב1.8T הוא אחד המנועים העמידים שאני מכיר ויכול להתמודד עם 350 כ"ס באמינות ללא החלפת מיכלולים פנימיים. נקודת הכשל שלו היא הטלטלים ועל ידי החלפתם בלבד המנוע יעמוד באמינות ב600כ"ס

מה שכן גדישות גבוהות מידי יכולות לגרום לבלאי מואץ של מגדש הטורבו

וכאן הבוסט קונטרולר עוזר,ומאפשר לך להעלות לגדישה גבוה רק כשאתה באמת צריך אותה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
הנהלת קארס פורום תודה לך אם לא תצטט את ההודעה מעליך בזמן שאתה עונה, די ברור למי אתה עונה!

 

כמה שזה נכון מה שאביחי אומר אני אומר לך מנסיון

פורסם

אביחי- התקנתי בזמנו אפסולוט על איביזה והייתי מרוצה מאוד מהתוצאה.

מה לגבי התקנה של הצ'יפ על מנוע TFSI 2.0?

האם האמינות זהה?

הספקו המקורי של הרכב 200 כ"ס, מה השיפור הצפוי?

תודה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

האמינות זהה

יש עשרות מכוניות 2.0T FSI שנוסעות עם תוכנה של אפסולוט

לא ניתקלנו בבעית אמינות כל שהיא

השיפור מורגש ואת הנתונים אתה יכול לראות באתר החברה

יש אפשרות להגיע להספק של 270-280 כס בשילוב מערכת פליטה ויניקה

אתה מוזמן להגיע ןלנסות ללא התחייבות מצידך

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

מה לגבי שיפור של צ'יפ בלבד ללא מערכת פליטה ויניקה, מה העלייה של כח הסוס, למי שאטינו רוצה שינויים מכאנים כלשהם?

בהנחה ש א ישונה דבר מלבד הוספת הצ'יפ, עדיין השינוי ייתן את התועלת המבוקשת? והאם זה בסדר לבצע זאת ללא החלפת חלקים אחרים, או שבTFSI חייב לבחליף יחד עם הצ'יפ חלקים נוספים?

 

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם תסתכל בדיינו המצורף של APR תראה שההספק במקורי שהרכב הוציא על הדיינו היה 212כ"ס ואחרי שידרוג התוכנה 252 כלומר תוספת של 40כ"ס

גם המומנט המקורי יצא בדיינו של APR גבוה יותר 224 במקום 207

מה שהייתי ממליץ לך פחות להתייחס למספרים ויותר להתיחס איך האוטו על הכביש

יש לך את האפשרות להתנסות בחינם גם APR וגם ב UPSOLUTE כך תוכל להיתרשם ואולי גם לשתף את חברי הפורום בתוצאות

Stage 1 Dyno Performance

 

20tfsi_trans_stage1_93_engine.gif

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

אם תסתכל בדיינו של SUPERCHIPS למשל למנוע 1.8TFSI שהספקו המוצהר ע"י היצרן הוא 160 כ"ס. תראה שבבדיקה שלהם הוא הוציא 171 כ"ס....(לינק כאן)

REVO למשל מדדו את ה 2.0TFSI ויצא להם 213 כ"ס ו 227 מומנט... (לינק כאן) כמה מוזר.. או שלא.. תוכל למצוא דוגמאות רבות במיוחד במנועים החדשים בכל חברות התוכנה הגדולות והרציניות שמפרסמות נתונים מלאים ולא חלקיים (פלט דיינו, הספק בבדיקת מקורי, סוג הדלק וכו') אלא אם כולם טועים....

אפסולוט למשל, מסיבותיהם שלהם לא מפרסמים דיינו, רק מספרים יבשים ולכן אין באמת בסיס להשוואה.

 

כבר ידוע לכולם שמנועי ה TFSI חזקים קצת יותר מהמוצהר, בעיקר (אבל לא רק) לאחר עדכון התוכנה האחרון של VW למנועים האלו.. והטיעון שכנגד איך לומר.. קצת שחוק..

 

יש הבדל בין BHP INCREASE (תוספת הספק) שמדבר על תוספת כ"ס בנק' סל"ד ספציפית (הפער הגדול ביותר שנמדד מול ההספק המקורי) בניגוד ל MAX BHP (הספק מירבי) שנותן את המספר האבסולוטי הגבוה ביותר של הסוסים שנמדדו.

בצורה כזו, ניתן להציג "תוספת" של 30 סוסים לדוגמה גם אם בסוף, ההספק המקסימלי היה רק 20 סוסים יותר מהמקורי..

(ראה דוגמה בשאלה קודמת בנושא הספק וצ'יפ איביזה 180 כ"ס)

 

ולענייננו, ההספק המירבי של ה APR ל 2.0TFSI מגיע ל 252 כ"ס והמומנט המירבי עומד על 41.8 קג"מ. אלו הם מספרים אבסולוטים ולא יחסיים למקורי..

 

לגיל,

פיתוח התוכנה של APR ל S3 8P הסתיים לא מזמן (אני יודע זאת כי חיכינו לו כמה שבועות..)

בזמן הקרוב יועלה לאתר APR פלט הדיינו וכל הנתונים הרלוונטיים האחרים.

כל מה שאוכל לתת לך כרגע זה נתוני הספק מירבי של 320 כ"ס ומומנט מירבי של 44 קג"מ

 

אגב, אם APR היו נוקטים בשיטה השנייה להצגת הנתונים, הייתי צריך לכתוב לך "תוספת הספק של 61 כ"ס ולא "רק" 55 כ"ס כמשתמע מהנתונים המירביים שציינתי לעיל וזאת כיוון שההבדל המירבי מול המקורי בנק סל"ד מסויים היא 61 כ"ס... מפחיד...

 

 

 

http://www.goapreu.com/products/ecu_upgrade_audis3-20t.html

 

 

זה נכון, ההתנסות היא הדרך הטובה ביותר. שהאספלט והצמיגים ידברו.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

איך זה יכול להיות שרק עכשיו הסתיים פיתוח לתוכנה למנוע בן כמעט 4 שנים?

נשמע מרשים למדי. וכל זה לרכב בלי שום תוספת אפטרמרקט?


×
×
  • תוכן חדש...