Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה זו נמחקה עקב השמצות חסרות בסיס וקשר למציאות.

 

אם יום אחד יהיו לך הוכחות לשטויות שכתבת, תבוא ונפרסם, בינתיים תגיד תודה שהצלתי אותך מתביעת הוצאת דיבה!

אילן

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנס לאתר של חברת הציפים,ותיראה האם יש להם נציגות בישראל זו הדרך הפשוטה והבטוחה לדעת שאתה מקבל מה שקנית ,כמו כן תדאג שעל החשבונית יצויין עבור מה שילמת.

 

ברכב של יריב לא הותכנה תוכנה סטנטרדית של אפסולוט אלה תוכנה המותאמת לעבודה עם בוסט קונטרולר

למרות זאת התוצאה שהרכב הוציא יפה בקנה מידה עולמי 253כס מKO3S לא רואים כל יום

אתה מוזמן להציג את השאלה בפורום VAG לבעלי SEAT-SKODA-AUDI-VW שם תוכל לקבל חוות דעת מאנשים שנוסעים עם ציפים שונים

 

בתור נציג של UPSOLUTE בישראל אשמח לכל מבחן השוואתי בין רכב עם UPSOLUTE לבין רכב זהה עם ציפ מהחברות המתחרות

במשך 8 השנים האחרונות הוכחנו שוב ושוב את השילוב המוצלח של שיפור ההספק והמומנט, ירידה בתיצרוכת הדלק,והכי חשוב אמינות

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
כנס לאתר של חברת הציפים,ותיראה האם יש להם נציגות בישראל זו הדרך הפשוטה והבטוחה לדעת שאתה מקבל מה שקנית ,כמו כן תדאג שעל החשבונית יצויין עבור מה שילמת.

אני לא מבין, הלקוח שלך שהיה בטוח שיש לו אבסולוט עד שאמרתה לו עכשיו? מה הוא לא ידע?

יש לי בבית פלט דיינו של 253כ"ס של צי'פ אפסולוט+טורבו K03S על האיביזה שלי,

 

כמה גודש הרכב הנ"ל ומה יש בו חוץ מבוסט קונטרול, צנרת, אינטרקולר, צנרת

 

כמה גודש צי'פ של אבסולוט?

פורסם

זה צי'פ של אפסולוט עם מפות פתוחות לבוסטקונטרולר.

בגרף של ה253כ"ס הרכב גדש 1.7 באר פיק שנופל ל1.15 באר.

והיה ברכב אינטרקולר חזית,צנרת,אינלט,פלגים קרים,הקיצר כול מה שאפשר לעשות לאיביזות.

בגלל זה רשמתי, הפוטנציאל שאפשר להוציא מהצי'פ,הרכב נסע ככה 3 שנים,בלי לשבור שום טורבו ושום תקלה!וים לחיצות מהמקום, גילגולים.

פורסם

ככה חשבתי. אין מצב שצ'יפ אבסולוט לבד מוציא הספק כזה.

כמה עולה הכל ואם יש לך לינק לצ'יפ הזה באתר של אבסולוט?

פורסם
זה צי'פ של אפסולוט עם מפות פתוחות לבוסטקונטרולר.

 

נשמח לראות גרף של החברה לצ'יפ המדובר...(של החברה לא של הדיינו).

"מפות פתוחות לבוסטקונטרולר" - נו באמת.

 

ההימור שלי - אין דבר כזה.

אילן

פורסם

אף חברה לא תוציא הספק כזה רק מצי'פ.

והיום שיש לי כבר נסיון ובלי להעליב את החברה שמוכרים ציפים,אני לא סומך על הפלט דיינו שהחברות מוציאות.

אני מחפש בדיקות דיינו שאנשים פרטים עשו לרכבים שלהם,וכאלו אפשר למצוא בכמויות בחו'ל,ואז להתחיל לעשות 1+1.

 

 

דוגמא לתר'ד שיכול לעזור לחברה עם VAG 1.8טורבו- http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2698530

פורסם

מסכים איתך שלא צריך לסמוך על כל מה שאומרים אבל בכל מקרה אני סומך על חברה גדולה יותר מאשר סיפורים פה.

דיינו של אנשים זה נכון אבל זה משתנה מאד ותלוי בסטאפ המדוייק של הרכב כמו במקרה שלך.

יש לך לינק לצ'יפ פתוח באתר של אבסולוט? יש בכלל דבר כזה כי לא הצלחתי למצוא כלום באתר שלהם על זה.

פורסם

לא כל כך הבנתי אותך

 

אתה טוען שאנחנו לא מוכרים ציפים של אפסולוט?

אתה מוזמן לשלוח EMAIL לUPSOLUTE ותראה שהEMAIL יועבר אלי

 

Israel

 

UPSOLUTE Israel

E&A AUTOSPORT

11 Baroch Hirsh Beney Barack

51202 Israel

Israel Telephone: (+972) 35 702 345Fax: (+972) 35 797 386E-mail: contactInformation:

Israel

 

 

http://www.upsolute.com/content/blogcategory/29/64/lang,en/

 

 

הנתונים המופיעים באתר של אפסולוט מתיחסים לתוכנות בסיסיות לדלק 95 אוקטן

תמיד יש אפשרות להזמין תוכנה קצת יותר חזקה או מותאמת לשינויים ברכב כמו בוסט קונטרול

 

אתה יכול לקבל אינפורמציה מהאינטרנט ,מפורומים מחול ,או מאתרי חברות הציפים תאמין למה שאתה רוצה.בסוף ההספקים באים לביטוי על הכביש ויש לנו קבלות

בארץ יש מאות ואלפי רכבים בעיקר VAG שנוסעים אם תוכנות ניהול מנוע של UPSOLUTE שהותקנו אצלנו והוכיחו את עצמם

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

הודעה זו נמחקה עקב השמצות חסרות בסיס וקשר למציאות.

 

אם יום אחד יהיו לך הוכחות לשטויות שכתבת, תבוא ונפרסם, בינתיים תגיד תודה שהצלתי אותך מתביעת הוצאת דיבה!

אילן

פורסם
לא כל כך הבנתי אותך

 

1.אתה טוען שאנחנו לא מוכרים ציפים של אפסולוט?

אתה מוזמן לשלוח EMAIL לUPSOLUTE ותראה שהEMAIL יועבר אלי

 

 

2.הנתונים המופיעים באתר של אפסולוט מתיחסים לתוכנות בסיסיות לדלק 95 אוקטן

תמיד יש אפשרות להזמין תוכנה קצת יותר חזקה או מותאמת לשינויים ברכב כמו בוסט קונטרול

 

 

1.חס וחלילה אף אחד לא אמר שאתם לא דילרים של אבסולוט.

 

2. אתה רוצה להגיד שאבסולוט מוכרים צי'פ שלא מופיע באתר שלהם?

הצי'פ פתוח לבוסט קונטרול כמו שאתה אומר, אז איך הם נותנים אחריות על הציפים לא הבנתי.

אתה קונה צי'פ פתוח לבוסט קונטרול גודש מעבר למה שאתה צריך, ואז (חס וחלילה לא עלינו) שובר מנוע, מה עכשיו.

פורסם

אם אתה בוחר להעלות גדישה בצורה בלתי אחראית זאת בעיה שלך

ברכב יש יותר מרק ציפ,וגם רכבים לא משופרים מתקלקלים

לכן אי אפשר להאשים כל תקלה שתהיה ברכב ביגלל שהחליפו את הציפ

ברכבי VAG ישנם הרבה הגנות בתוכנת ניהול המנוע שנועדו לשמור עליו

את ההגנות האלה UPSOLUTE לא משנים.

ההגנות האלה כוללות:

איחור הצתה במיקרה של צילצולים

הוספת דלק במידה והטמפרטורה בפליטה גבוה מידי

ואפילו אפשרות להוריד גדישה{גם עם בוסט קונטרולר}

ןעוד...

לגבי הפירסום באתר

כפי שראית יש מאות מכוניות ואין אפשרות לפרט את כל האופציות הקיימות לכל רכב

לכן מפורסמים רק הנתונים לגבי ציפ ל95 אוקטן

ניתן תמיד להזמין גירסאות חזקות יותר או מותאמות לשינויים נוספים שנעשו ברכב

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

הרעיון בצ'יפ פתוח לבוסטקונטרול הוא שאתה לא גודש קבוע בגדישה גבוהה. יש אנשים שהצ'יפ שלהם גורם להם לגדוש פיקים של 1.5 באר(באוטו סטנדרטי מלבד הצ'יפ) מה שלא תמיד טוב ליום יום.זה יעיל שאפשר להשתמש בגדישה נמוכה או גבוהה.

 

אני מניח שהגדישה מוגבלת לפי הצ'יפ...תקן אותי אם אני טועה אביחי.


×
×
  • תוכן חדש...