Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו 316 89 נגנבה (עדכון: וגם הוחזרה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה יישמע לך מוזר, אבל זה לא תפקידם של החיילים לבדוק אם המכוניות גנובות ודבר שני זה לא מעניין כנראה אף אחד במדינה.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. אין מתפקידי להלחם בפשע. אם למישהו היה אכפת אז היו שםים מחסום גם ביציע מישראל ולא רק בכניסה, לפחות היו בודקים כמה גררים בצורה אקראית וזה כבר היה מרתיע.

2. תפקידי למזער נזקים וזה מה שעשיתי

3. מי שחושב שהייתי נפגש עם גנבים בשטח כזה עוין הינו כסיל, מי שחושב שהייתי נותן למישהו כסף לפני שבדקתי שהרכב תקין ושלם נאיבי.

4. מטרת השרשור הייתה להשכיל את האנשים בנושא שכשאתה נתקל בו לראשונה אתה בהלם. אכן צריך להיות מאוד זעירים, לדאוג שיהיה גורם מתווך שמוכר ומכובד על ידי שני הצדדים.

פורסם

כמה שאלות:

1. הודעת למשטרה שהרכב נגנב? אם כן, איך בדיוק הסברת להם ש"מצאת" אותו? (כי מה שעשית הוא עבירה על החוק ונחשב לשת"פ עם הגנבים)

2. אם לא הודעת, נניח שהרכב היה מעורב בביצוע פשע אחר (שוד,פריצה,תאונת פגע וברח,סתם צולם במצלמת רמזור מהירות וכו') ומישהו רשם/צילם מספר, איך תסביר למשטרה שאינך מעורב?

3. אם הודעת שנגנב ולא הודעת שנמצא, אתה הרי נוהג עכשיו ברכב גנוב. מה יהיה עם טסט? (לא ישלח לך רשיון) מה יקרה בבדיקת רשיונות אקראית?

 

נשמע לי קצת הזוי הסיפור.

סליחה

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
מי שחושב שהייתי נפגש עם גנבים בשטח כזה עוין הינו כסיל, מי שחושב שהייתי נותן למישהו כסף לפני שבדקתי שהרכב תקין ושלם נאיבי.

 

אבל מקודם רשמת שלרכב היה קימוט והוא נוקה מכל מה שהיה בפנים. זה בשבילך אומר שהרכב תקין ושלם? מי פה הנאיבי בדיוק?

פורסם

אני לא מבין מה נשמע לך הזוי בסיפור הזה, חברות השכרה מחזירות

 

רכבים בשיטה הזאת באופן קבוע והמשטרה שמחה לשפר את הסטטיסטיקות

 

שלה בלי לעשות כלום.

Peugeot 208GTI

פורסם

ואני לא מבין איך לא באת לשם עם הרבה חברים ופוצצת אותם מכות והלכת עם האוטו שלך שלהם ועוד כמה צ'ופרים, חלאס לפחד מכמה פלסטינים גנבים מ**יינים - יש לך חברים בצבא? חבל שלא הבאת אותם.

לא מאמין ששילמת לגנב בשביל להחזיר רכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני לא מבין מה נשמע לך הזוי בסיפור הזה, חברות השכרה מחזירות

 

רכבים בשיטה הזאת באופן קבוע והמשטרה שמחה לשפר את הסטטיסטיקות

 

שלה בלי לעשות כלום.

לא שמעתי על כך. אולם אם זה נכון , הרי שזו שערוריה בקנ"מ שיכול לפרנס בכבוד תכנית תחקירים של פריים-טיים בערוץ מסחרי.

 

לא יותר זול לטמבלים האלה לעשות ביטוח (קיבוצי,זה לא שהם מבטחים כל רכב בנפרד במחיר שאתה משלם) לרכבים שלהם?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שלום, אני יכול לבקש בקשה מכל מי שלא נגנב לו פעם הרכב והוחזר בצורה המדוברת:

אי אפשר להתחכם איתם במשטרות/חברים בריונים.

אני קצת מכיר את האנשים האלו והכנופיות, אז אל תבלבלו את המוח.

מי שמקבל מכות ולקוחים לו גם את הכסף וגם את הרכב, זה בדיוק אותם החכמים שמנסים לקחת את האוטו בחזרה בלי הכסף או כל דבר אחר.

כשהמתווך של העסקה הוא בסדר, אז האוטו חוזר, אם הם עשו נזק גדול מידי לרכב הם גם יתקנו אותו.

אני יודע מה אני מדבר, ככל הנראה יותר טוב מכל אחד אחר כן בפורום, כי גנבו לנו אוטו במשפחה, רכב שלא שווה אפילו 3000 ש"ח, למחרת האוטו היה חונה בבית בחזרה, כאילו שלא נגנב, רק צריך לדעת דרך מי לתווך.

אגב, גם לא שילמנו להם כופר, בגלל שהמתווך זה מכר של המשפחה.

 

ודבר אחרון: לא כ"כ נעים לי לכתוב את הדברים האלו, הייתי מעדיף גם אני לחיות בעולם יותר ירוק, אבל אני אתן לכם סיפור קטן:

הייתה בחורה שהאופנוע שלה נגנב מאיזור המרכז, הוא היה מבוטח בביטוח מקיף, חברת הביטוח נתנה לבחורה תשלום הכופר שדרשו גנבי הכלי + תיקנה לה את כל נזקי האופנוע, במקרה שלה היה הרבה נזק לאופנוע, ככה שאם חברת הביטוח נותנת להם יד, למה כבר אתם מצפים ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ני לא מבין מה נשמע לך הזוי בסיפור הזה, חברות השכרה מחזירות

 

רכבים בשיטה הזאת באופן קבוע והמשטרה שמחה לשפר את הסטטיסטיקות

 

שלה בלי לעשות כלום.

 

אל תשכח שאחרי זה הם יודעים מאיפה הרכב, של מי הרכב, וסיכוי גדול מאוד שהם ידעו איפה בעל הרכב גר.

עכשיו תחשוב אם שווה ללכת ולהרביץ להם.

או אם שווה לערב את המשטרה שבין כה וכה לא תעשה כלום, וגם אם תעשה משהו בית המשפט בארץ הוא בדיחה אחת גדולה ( זוכרים את התוכנית שהייתה לא מזמן? "מי גנב את הרכב שלי"? מי שעוד לא ראה, מוזמן לראות ולהבין טיפה על מה אני מדבר )

 

אנחנו בעבר החזרנו רכב באותה שיטה, גם כן BMW, בסכום של 5 ספרות ( שנתון קצת יותר חדש ממה שיש כאן, 97 או 98 ).

ממה שאני זוכר, לא נגנב שום דבר מהרכב, הוא נשאר כמו שהוא היה, פרט לעובדה שהוא היה מסריח בטירוף מסיגריות וגם מלא מלוכלך מאוד.

פורסם
לא שמעתי על כך. אולם אם זה נכון , הרי שזו שערוריה בקנ"מ שיכול לפרנס בכבוד תכנית תחקירים של פריים-טיים בערוץ מסחרי.

 

לא יותר זול לטמבלים האלה לעשות ביטוח (קיבוצי,זה לא שהם מבטחים כל רכב בנפרד במחיר שאתה משלם) לרכבים שלהם?

 

זה שיקול כלכלי נטו, לבטח אלפי רכבים יקר בהרבה מלהחזיר כמה עשרות.

 

למה לעשות תחקיר אלו חברות פרטיות וזכותם לעשות בשלהם כרצונם.

Peugeot 208GTI

פורסם

מאיפה אתה יודע שהם לא יגנבו לך עוד פעם את הרכב?

הם הרי יודעים שאתה משלם ולא עושה בעיות מיוחדות.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

שמח לשמוע שרכבך חזר אליך בשלום, אומנם דברים רבים הוצאו אך לפחות השגת אותו.

עניין התשלום לגנבים הוא אכן בעייתי אך לכל חבריי הפורומים שאומרים שזה מעשה אידוטי ושהוא פראיר.

 

יש כאלה שיעדיפו שככה זה יסתים והם ימצאו רכב אחר בעלי הביטוחים זה כלל לא מעניין אותם כי יוכלו לקבל את כספם בחזרה למרות, שהדבר הכי מעצבן זה שפוגעים/גונבים לך את רכושך הפרטי.

 

אכן ישנה הסכנה בליסוע לאיזור צומת תפוח אך באיזור זה עוברים יום יום מאות ואלפי דתיים שגרים בהתנחלויות, או סתם אנשים שרוצים ליסוע לאיזורים שונים בארץ על כבישים שתנועתם זורמת ולרוב ריקה (אם כי חשוב להדגיש מסוכנת מאוד בחלקים מסויימים בכביש.

 

סתם לידע כללי, כן יש חסמים במחסומים לכיווני היציאה לשטחים, והרבה, שבודקים רישיונות ורישיונות רכב, ורכבים גנובים רבים נמצאים, ואני אישית הייתי עד לתפיסה של רכב גנוב לפני כארבעיה ימים אומנם, זה היה שמישהו ניסה להיכנס איתו לארץ אבל עדייין.

 

בתפקידי בצה"ל אני עומד במחסומים ורכבים רבים שעוברים במחסומים כמעט כ-70-80 אחוז נבדקים גם מבחינת עם הרכב גנוב או לא.

 

ושוב תתפלא רכבים רבים נמצאו אצלנו ויש פה בפורום אחד החברים שהוא חייל מהפלוגה שלי שהוא בעצמו תפס כמה וכמה רכבים גנובים . וזה רק בלהבחין את השוני בין המספר רישוי של הרכב לבין הדגם עצמו.

 

לדוגמא אם תחילה 92 וסיומת 06 (06-***-92) שייכת לדגמי הונדה סיוויק מודל 90- 91 או שבכלל ידוע לי שהסיומת של 06 שיכת לדגמי הונדה וולוו מתחילת שנות ה-90. הגיע רכב סתם לדוגמא במוו עם אותם ספרות או רק סיומת.

 

שוב זו הייתה דוגמא אך אני מקווה שהבנתם את הכוונה, בכלל כאשר רכב נגנב ומדווח למששטרה מדווחים לכל הכוחות בשטח שיש רכב שנגנב,דגם ול"ז וכן לאיזה כיוון הוא נסע (במידה וראו) ועוד פרטים שנמסרים בו במקום.

ושוב אני יודע כי אני עובד עם הכוחות האלה במסגרת שירותי ככה שלפחות באיזור שאני נמצא בו (מזרח ירושלים פסגת זאב, ועוד כמה מחסומים שבקרבת מקום כן שמים לב לדברים האלה) ..

 

(נ.ב : מי שהיה במפגש של מועדון 5 לפני שבועיים כאשר הייתה ההונדה האצ'באק הצהובה ,סיוויק סדאן הכתומה, בימר 326, וויאר 6 , ועוד כמה רכבים של בני דודינו, אז הם נבדקים יום יום חלקם לפחות במחסומי הכניסה לירושליים מהשטחים ושוב תמיד יש חשד ..)

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual


×
×
  • תוכן חדש...