Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו 316 89 נגנבה (עדכון: וגם הוחזרה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אומר שאזעקה מורידה את הסבירות לגניבה? אזעקה שאפשר להתקין תמורת כמה מאות שקלים?

הרי בסופו של דבר במרבית הרכבים שנגנבים יש אזעקה. לא שמתי אזעקה כי חשבתי שאם יחליטו לגנוב אז יגנבו עם האזעקה, המנעול הגה נועד למנוע ניסיון גניבה אקראי.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חושב שאזעקה זמ מה שירתיע. לי לא היתה אזעקה, לא מנעול הגה, לא מנעול הילוכים, כלום.

אני פשוט לא חשבתי שמישהו ירצה לגנוב אוטו בן 16 אבל ליתר בטחון עשיתי מקיף.

 

אגב, כדי להבהיר כמה קל לפרוץ למכוניות האלה, היו פעמיים שגנבו לי את הרדיו דיסק בלי לפרוץ את המנעול,

בלי לשבור חלון, ועוד כשסיימו, יצאו ונעלו חזרה את הדלת החמודים... (בטח חשבו מסוכן לא לנעול, יש גנבים...) :roll:

פורסם

דווקא חברות הביטוח ישמחו לבטח רכבים ישנים כי הפרמייה השנתית יותר גבוהה (באחוזים) ממחיר האוטו.

אוטו ששוה 15K ושילמת עליו מקיף 3K יוצא 20% ממחיר האוטו, לעומת 4K על אוטו ששוה 100K שזה 4% בלבד.

 

החשש היחיד שלהם יהיה מתרגילי עוקץ של אנשים שרוצים להיפתר מהאוטו.

 

אף פעם לא סירבו לתת לי הצעת מחיר על מקיף גם היום שהאוטו בת 13

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

מציע לקחת רכב שבני דודים לא אוהבים.

 

אני מניח שסיטרואן ZX או קסארה ישנה יעשו את העבודה.

 

אני ישן בשקט מאז שהחלפתי את הליאונה בקסארה. את הליאונה ניסו לגנוב מספר פעמים ולא הצליחו, על הקסארה אפילו לא מסתכלים.

פורסם

הכל תלוי ברשימת הקניות של גונב הרכב, אם זה מופיע ברשימה, אז יגנבו את זה, אפילו דלתא 88 ..שנהייתה רכב נדיר:wink:.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

פרדס קץ איזור בעייתי...גנבו באיזור התעשייה של בני ברק רכב מחבר (ויטארה 92), באמצע היום, ובסוף הוא שילם כסף לגנבים כדי להחזיר את הרכב.

פורסם

תגידו למי לשלם, אני אשלם. זה רכב שעלה לארץ ב 97. יד שלישית ללא תאונות. שני הבעלים הקודמים אנשים בוגרים וסולידיים. קשה למצוא רכב כזה.

פורסם
או קי. בטח סקודה FAVORITE יהיה פתרון מצוין.

מה לגבי רובר 214/216?

רובר קשה מאוד לגנוב :) האימבוליזר המקורי שלה זה צרה צרורה לגנב צריך לפרק חצי אוטו בשביל לפרק אותו - זה מחשב מנוע ועוד יחידה שיושבת בתוך הדשבורד וברובר כשמרימים מכסה מנוע כשהאזעקה עובדת האוטו מתחיל לצפצף כמו משוגע.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

היה לפני שנתיים אם אני לא טועה פרסום ששלושת המכוניות הנגנבות בישראל הם סובארו מאזדה וטויוטה.

הכי פחות נגנבות הם אופל ודייהו.

אז תתחיל לחפש בכיוון...

חבר,אתה חופר

פורסם

תודה לפורום, ועוד יותר לחבר ספציפי בו, שמצא את הזמן והכוח להגיב ולסייע לאדם זר בנושא די רגיש, מה שרבים מסביבתי הקרובה לא עשו.

 

אם בקמור היו יודעים מה עברתי הלילה אלמנת להחזיר את הרכב מהצד האפל... עם זאת אני עדיין מפסוט

פורסם

אני מאוד שמח שהעניין הזה נסגר בצורה כזאת.

מאוד מסקרן לדעת איך מצאת את הרכב. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...