Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו 316 89 נגנבה (עדכון: וגם הוחזרה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לקמור אני צוחק. אבל ביננו למי שמרחיק לכת קילומטר משכם באמצע הלילה בשביל לחלץ תמורת XXXXX בימר 89,מגיע איזה אות הגבורה והעוז של b.m.w.

אני באמת לא רוצה להיכנס ליותר מדי פרטים בפורום, אבל אפשר להגיע לגנבים דרך אנשים מהשטחים שעובדים פה (מסעדות, מוסכים, שוארמה...) החברה האלה בהרבה מקרים יודעים מי אחראי על הגניבות באזור הקרוב ויכולים להיות גורם מתווך.

 

בבקשה המלצות על אזעקה

הגנות נוספות

 

נ.ב הכל נוקה מהרכב, אפילו ג'אק לא נשאר, אני לא מדבר על נעליים, מערכת, מסמכים... כלום האוטו כאילו יצא מהחברה.

יש גם כימות קל על אחת הדלתות, מעבר לזה כמעט ולא נסעו על האוטו, רוב הזמן הוא בילה על הגרר.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממליץ על אזעקת גארד 625. מדובר על אזעקת ביפר לא יקרה יחסית, אבל מאוד פונקציונלית. יש לך שלט, ברגע שיש אזעקה הוא מצפצף ועל צג שלו מופיע איזור ברכב ש"מתעסקים" איתו. טווח קליטה עד קילומטר. אזעקה יודעת להבדיל בים מכות קלות, ציפציף בודד ומכות חזקות שהיא מתחילה בעצמה להשמיע צליל של סירנה.

בנוסף, שים מצלמה, כך לפחות תדע מי בדיוק מתעסק לך על הרכב, שים גם כיסוי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הרכב נפתח על ידי מפתח מאסטר, גם מנעול ההגה נפרץ כנראה באותה צורה (לא היה על ההגה סימני מאבק). את הסוויץ לא היה צורך לפרק, שוב פשוט הניעו עם המפתח שהיה להם. לאחר כמה מאות מטרים הרכב עלה על גרר ומשם מזרחה...

פורסם

יכול להיות שההודעה תימחק אבל הייתי חייב.

תסלח לי על הבוטות אבל אתה אדיוט! .

שכם? אמצע הלילה? מה חשבת שקמור ישלחו נציג לבית חולים או יותר גרוע ללוויה שלך?

ועצה קטנה שכבר נתנו פה קנה לך איזה פיז'ו או סיטרואן מפנקת וחסרת ביקוש ופתרת את בעיית הגניבות.

גם המקיף של הצרפתייה לא יהיה יקר כי זה רכב לא גניב וגם תהנה מרכב מפנק ממודל גבוה במחיר נמוך.

פורסם

תן לי להבין משהו. הגעת עד לשכם ושילמת סכום של 5 ספרות כדי להחזיר את הרכב? סלח לי אבל אני לא יודע מה אתה יותר, בעל נטיות התאבדות או הפראייר הכי גדול שאי פעם נולד? למה לאזעזל?

פורסם

לא צריך להיסחף. לא שילמתי חמש ספרות, לא מחירון ואפילו לא חצי מחירון. כל הכבוד לכל המפרגנים האמיצים. ואני יודע שאם תראה לתל אביבי מצוי את מיקומו של צומת תפוח, זה כאילו נכנסת ללבנון. אבל מה לעשות שבצומת הזה שנמצא מספר דקות נסיעה משכם כל הזמן יש נוכחות של חברה יהודים שתופסים טרמפים. וממש חיים במקומות האלה. במקרה יש לי מכרים ויצא לי לא פעם להגיע לאזור.

לבי איתכם, אני יודע שקשה לעכל שיש חיים מעבר לרצועת החוף. ממליץ בחום על טיול לגוש עציון בקיץ, שחייה במעינות, קציר דובדבנים...

פורסם
לא צריך להיסחף...בחום על טיול לגוש עציון בקיץ, שחייה במעינות, קציר דובדבנים...

תשמע

בתור ערבי ישראלי אני אומר לך שאני לא תמיד מרגיש רגוע להיות שם

אפילו כשאנחנו נוסעים לבית לחם בחג המולד (ויש אישורים והכל) זה לא תמיד מרגיע

 

אל תעשה את זה שוב או לפחות המינימום זה לערב את המשטרה בזה

אני גם מקווה שלא באת לבד

 

גוש עציון זה כבר משהו אחר כי אני זוכר שאין שם כפרים של פלסטינים

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

שמע, אני מניח שלא חשבת על הסיטואציה הזאת לעומק כשעשית את זה ועל כל מה שעלול לקרות תוך כדי

אבל אני ממש שמח בשבילך שזה נגמר בטוב.

נקווה שיותר לא תמצא את עצמך בשטחים כאלה באמצע הלילה.

פורסם

מזל טוב-פתחת שרשרת חדשה של גניבות רכב.

הראית להם שהפשע משתלם-עובדה באת ושילמת.

 

אגב רוב העסקאות האלו נגמרות במפח נפש שאין אוטו ואין כסף והיית גם מקבל מכות ויוצא במקרה הטוב חבול.

צריך לנהוג כמו שעשה אחד התושבים אצלנו שהתפרסם בעיתון לפניי כחצי שנה-קם ב6 בבוקר ורואה בן דוד יושב במרצדס שלו שכבר מונעת-ישר לקח את האקדח דפק בו כמה יריות.הגנב המנוול יצא צולע ומדמם לרכב מילוט מהמרצדס וברח מהמקום.

זה לעמוד על שלך ולא לצאת פראייר.יש לו כסף לקנות עוד 4 מרצדס חדשות וגם ביטוח אבל הוא עמד על שלו.ככה אתה מונע את הגניבה הבאה ומלמד את המנוולים לקח.

בימים שיש התרעות על חטיפת אזרחים בכל מקום במקומות עויינים אתה הולך ומסתובב באמצע הלילה בשטח עויין בשביל חתיכת פח מסריחה.

מה היה קורה אם היית מסתבך? מקפיץ פלוגות מג"ב ומסכן חיילים להציל אותך נכון? זה כולה כסף וכלי תחבורה צא מזה.

חבל שהצבא והמשטרה לא עושים את העבודתם והגבולות נראים כמו מסננת.שיסיימו עם גדר ההפרדה במהרה.אנחנו פה הם שם.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

צומת תפוח זה מחסום גדול, יש שם חיילים וסיורים, אני מאמין שאם הוא קבע להיפגש שם עם הגנבים זה המקום הכי טוב מבחינתו שיכל לעשות את העסקה.

פורסם
צומת תפוח זה מחסום גדול, יש שם חיילים וסיורים, אני מאמין שאם הוא קבע להיפגש שם עם הגנבים זה המקום הכי טוב מבחינתו שיכל לעשות את העסקה.

 

ולחיילים ולסיורים לא ממש אכפת שגנבי רכב נכנסים ויוצאים בלי מפריע?

 

אני אישית, אחרי שהייתי יוצר קשר עם הגנב וקובע איתו הייתי מרים מייד טלפון לאתג"ר.


×
×
  • תוכן חדש...