Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לחבר טוב במרצדס פאנל 2DIN עם מסך גדול, מסך מגע, יש GPS עובד ומכוייל לארץ, יש BT, מכשיר ממש מגניב.

עכשיו ראיתי אצל ידידה במאזדה 3 מכשיר דומה לזה.

החבר עם המרצדס סיפר שזה עולה 12K, הידידה אמרה שעלה לה 7K

ומנגד:

אני כל היום מטייל בלוח יד2 על לוחותיו השונים.

יש לא מעט פרסומים על מכשירים בסגנון הזה, בין 1300-4000 ש"ח.

 

כאן אני מכניס אתכם לתמונה, האם במכשיר של 1600 ש"ח שמופיע שם יש GPS מובנה ומכוייל ? האם יש BT ?

האם המכשירים האלו טובים ? למה זה כ"כ זול ? מה ההבדל בין זה למכשיר ב4000 ש"ח ?

אני מאד רוצה לקנות מכשיר כזה, בהנחה שלא יעבור את ה1500-2000 ש"ח.

 

תודה, אור.

 

עריכה:

חיפוש בזאפ מביא אותי אל המכשיר הבא:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=DV2066btA&Cat2Cat1ID=109&Cat2ID=525&aff=Zap&lang=HE

ע"פ הכתוב יש BT מובנה, הכנה לGPS, מישהו יודע מזה אומר ? צריך להוסיף אנטנה ? מה טווח המחירים כדי להפוך את ההכנה הזו למצב פעיל ? עכשיו לשאלה היותר מעניינת שלי:

המכשיר הולך להיות מותקן בג'יפ שלי, האם אני יכול להתקין בו תכנת ניוט שטח שמשמשת אותי יותר מאשר ניוט בעיר ?

 

שוב תודה, אור :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ההבדלים זה כמו מאזדה ומרצדס שניהם נוסעים. יש מכשירים באיכויות גבוהות יותר מבחינת סאונד איכות בניה של מכשיר איכות מסך וכו". היום יותר ויותר מכשירים תומכים בGPS וBT כך שנשאר לך לקנות רק את התוכנה המתאימה תוכל גם למצוא תוכנת שטח או את שניהם יחד.

פורסם

היי יוסי תודה

מהמשך שיטוט ראיתי

1600 ש"ח מכשיר ללא GPS ללא BT

GPS עוד 2000 ש"ח כולל תכנה

BT עוד 500 ש"ח

BT אני לא צריך יש לי דיבורית חיצונית

GPS זה תמיד טוב, בעיקר אם מתקינים תכנת שטח.

השאלה הנשאלת: יש לי IGO מקורי מהמחשב כף יד שלי, האם הוא ניתן להשתלה שם ואז אני אצטרך רק אנטנה ומוזיל עלויות ?

 

תודה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לפי דעתי לא. לגבי מכשירים בטווח המחירים הזה קח בחשבון שאיכותם ירודה ואם אתה חובב אודיו או סתם רגיל למכשיר של החברות היותר מוכרות בשוק אזיי צפויה לך אכזבה גדולה.

פורסם

היי, אני חובב אודיו אבל מכיון שקניתי סוזוקי ג'ימני אז נגמרה החגיגה, עכשיו אני בכיון של רמקולים 4" ומגבר 2 ערוצים.

לגבי המכשירים, בדר"כ היו לי פיונירים למינהם (כרגע יש 5000 שמוצע למכירה).

מבחינת איכות הסאונד אני לא מאמין שזה ממש חשוב בהתייחס לעובדה שאני הולך לעבוד עם 2 רמקולים ומגבר, השאלה מבחינת המכשיר איכות שלו לאורך זמן ותקלות.

אני אדבר עם אנשים שמשווקים מכשירים כאלו ביום ראשון ע"מ לדעת את האופציה עם הGPS.

 

תודה, אור :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שלום אני הבטחתי לעדכן בנושא:

אתמול הוסבר לי שלא ניתן לעבוד עם התכנת ניוט של מחשבי כף יד מכיון שזה ממשק שונה.

ככה שמי רוצה מכשיר עם GPS ישלם עוד 2000 ש"ח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני לא מזמן הרכבתי ברכב משהו בסגנון רק של חברה אחרת חברת האודיו טיק למי שמיכר דגם NR7000.

לפני זה היה לי פינור 6850 וזה בהרבה יותר שימושי

יש לי בלוטוס בלי להוסיף שום דבר, מסך נגיעה כמובן, מסך שמתכונן לכמה מצבים, קורא דיוקס,כניסת USB

אני ממש מרוצה מהמכשיר

** החסרון ** אין אקוליזר יש רק אקוליזר מובנה של פופ רוק וכו'.רמקולים קידמים,אחורים באס וזהו

פורסם

יש לי עוד שאלה, מעבר לסאונד:

המכשיר צריך להיות מותקן בג'יפ סוזוקי ג'ימני.

מה שאומר שאני חייב מכשיר עם אנטי שוק איכותי.

היום נסעתי עם הג'ימני בשטח, מורכב כרגע פיוניר 5000 ברכב, נכנסתי לשטח די בעייתי מבחינת קפיצות (נסיעה על חלוקי נחל), יש לציין לזכות הפיוניר כי לאורך כל הנסיעה הזו (כ6 שעות ו60 ק"מ בערך), לא הייתה קפיצה אחת בניגון הדיסק.

הדבר מאוד חשוב לי והייתי שמח לשמוע מבעלי נסיון עם מכשירים כמו שמדובר.

 

תודה, אור :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש לי עוד שאלה, מעבר לסאונד:

המכשיר צריך להיות מותקן בג'יפ סוזוקי ג'ימני.

מה שאומר שאני חייב מכשיר עם אנטי שוק איכותי.

 

אתה צריך גם אנטי שוק לנוסעים ....:-)

 

גם לי היה חלום לשים בגימיני DOUBLE-DIN עם ניווט. המכשירים הזולים גרועים בכל פרמטר וחבל על הכסף. אני ניווטתי עם המיו 550, אומנם לא מושלם אבל מספק, עדיף להשקיע ב HU טוב ורמקולים (סיפור לא קטן בגימיני) מאשר להתעסק עם DOUBLE din.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...