Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להקשיח את הבולמים כי בפניות הרכב נוטה כל כך שאני עף מהכיסא.

בישביל להקשיח אני צריך רק בולמים או גם מתלים? וכמה עולה להחליף לבולמים קשיחים יותר? ו

 

תודה לעוזרים.

פורסם

בדקתי בחיפוש בקשר לנושא אבל אני לא יודע מה יתאים לרכב שלי ועליות או מאיפה לקנות ?

אני רוצה לשים בולמים קשיחים יותר שהאוטו לא יתהפך לא עוד שנייה בכל פנייה אפילו עם אני פונה על 30 40 הבוללמים מאוד רכים.

אז תוכלו בבקשה להמליץ לי על בולמים קשיחים בתקציב של 2000 שקל ואפשר לחרוג קצת תודה לעוזרים

פורסם

אני לא חושב שתוכל למצוא בולמים משופרים בתקציב של 2000 - אולי ביבוא אישי דרך EBAY...

 

אני לא מבין למה לך להשקיע הרבה כסף בהחלפת הבולמים ברכב שמלכתחילה לא בנוי להיות ספורטיבי.

 

אם תרכיב בולמים משופרים אז הבעיה הבאה שלך תהיה הצמיגים הדקים ואח"כ ההגה המעפן ואחר כך.... אתה מבין למה אני מתכוון ?

 

אם מעניינת אותך נהיגה יותר "מעניינת", תמכור את הרכב ככה ותחליף לרכב ספורטיבי יותר - אפילו באותו התקציב...

 

אם בכל זאת אתה מעוננית בהקשחה - תפנה ל E&A הם מביאים את הקיטים הזולים בארץ (בינתיים)

 

חגי

...CASKA for life

פורסם

יכול להיות שהבולמים המקוריים שלו פשוט גמורים, סט תחליפי של "מונרו" או KYB בשילוב עם תושבות חדשות וקפיצים יפתור לו את כל הבעיות.

להגדיל את עובי הצמיגים יכול להוסיף המון אבל לא חובה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

סט של בולמים מהחברות שציינתי עולה בסביבות 1000-1400 ש"ח תלוי היכן, 4 תושבות זה סיפור של עוד 400 ש"ח, קפיצים אני לא יודע לומר. לא כולל עבודה.

את ההבדל בהתנהגות הכביש תרגיש מיד (וגם בכיס..:wink:)

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
סט של בולמים מהחברות שציינתי עולה בסביבות 1000-1400 ש"

 

1400 לבולם 1? או לכל ה 4?

 

תקרא בעיון את התשובות.

 

רצית פתרון ב 2000 ש"ח, קיבלת.

פנה למספר מוסכים באזור שלך ובדוק האם הם יכולים להשיג בולמים של מונרו או KYB ובקש מהם הצעת מחיר להחלפה של 4 כולל תושבות, מעמ, עבודה.

קפיצים קשיחים יותר אין לי מושג איפה משיגים לרכב הזה, מקןריים חדשים אני לא בטוח שיעזרו במשהוא.

 

יאללה, תתקין, תתחדש ותחזור לדווח על השינוי/ שיפור בהתנהגות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...