Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ממש רגע לפני קניית דייהטסו אפלאוז אוטומטית- 1600, שנת 1998, 115 ק"מ בלבד יד 2 שמורה היטב

ההתלבטות שלי הינה השמועות אודות חוסר הסחיבה בעליות. האם יש אמת בשמועות?

אני נוסעת פעם עד פעמיים בשבוע מראשון לציון לירושליים. הסחיבה בעליות עקרונית עבורי.

 

עד היום נהגתי בניסאן סאני ידנית שנת 93

האם יהיה הבדל משמעותי בסחיבה?

פורסם

לדעתי , אחרי ניסן ידני תהיה הרגשה של ירידה בסחיבה.

אבל לא רק באפלאוז.

לכל רכב עם מנוע 1600 שיש לו בסביבות 100 כ"ס אוטומטי תהיה הרגשה כזאת.

זה לא רציני עד כדי כך.

אבל מה שחשוב באפלאוז - זה לוודע שלא השתמשו במי ברז למערכת קירור המנוע.

אם כן, אפילו לתקופה קצרה, יכול להיות שהמנוע ( עשוי מאלומיניאום) ניזוק .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נוסע החוסר סחיבה בעליות הוא קישקוש, האפלאוז שלי נוסעת יפה מאוד בעליות.

 

חשוב מאוד לוודא שתמיד מולאו מים ירוקים ולא מי ברז, ותישאל את המוכר אם הוא סובל מאיבוד מים.

פורסם
נוסע החוסר סחיבה בעליות הוא קישקוש, האפלאוז שלי נוסעת יפה מאוד בעליות.

 

חשוב מאוד לוודא שתמיד מולאו מים ירוקים ולא מי ברז, ותישאל את המוכר אם הוא סובל מאיבוד מים.

 

+1

יש לי אפלאוז 94, עולה את העליות לירושלים לפחות פעם בשבוע, עם מזגן, ללא קושי מיוחד ולא פחות טוב מכל 1,600 אוטומטית ממוצעת אחרת.

חשוב מאוד להקפיד על נוזל קירור ולא מי ברז.

×
×
  • תוכן חדש...