Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זלמן - ברק ולא ברד (למרות שגם זו תופעת לוואי של מזג סוער).

 

אני, בתור מתחרה בקארטינג, אשמח אם יהיו מירוצים גם בימי שישי וגם בימי שבת.

באופן אישי אני מעדיף את יום שישי, כי אז לפחות יש לי יום להתאושש מכל ההמולה לקראת השבוע הבא. עם זאת, גם יום שישי יכול להיות בשבילי יום מנוחה ולכן שבת גם אופציונלית.

שבת מהווה יום טוב כי כך גם חלק מהמתמודדים שהם ילדים ובני נוער לא יפסידו ימי לימודים.

השאלה היא מתי יבוא יום בו מסלולים ירוויחו כסף מאירועי ספורט מוטורי ולא מהשכרת קארטינג לאירועים?

אגב, אם יהיו מירוצים באמצע השבוע, זה יקשה על חלק מהמתמודדים שהספורט מהווה עבורם תחביב ולא קריירה, ובמצבנו אנו אני חושב שהרוב המכריע של המתחרים הם כאלה.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

אכן ברק ולא ברד (למרות שבחום הזה דווקא ברד בא טוב:wink:).

אנסה להבהיר את מה שאני חושב -

מסלול צריך להרוויח מקהל. זו עובדה. איך עושים זאת זו כבר שאלה קשה יותר.

אני מאמין כי יום המרוצים צריך להציע חוויה מוטורית אם זה מרוצים או ארועי ראווה אחרים. בראש ובראשונה צריך להקפיד על לוח זמנים ולהציע אקשן כל הזמן לצופים כי אם הם יצטרכו להמתין 30 דקות בין מקצה למקצה אז הם ילכו הביתה ולא יחזרו.

אז איך עושים זאת? צריך ריבוי ענפים או קטגוריות. כבר השנה באופנועים הצלחתי להכניס 3 ענפים שונים ביום אחד וכך נוצר (פחות או יותר) שטף פעילות על המסלול, אבל מה... זה לא קל בכלל וכל דבר קטן (כמו תאונה) יכול ליצור עיכוב ופיגור בזמנים.

ריבוי ענפים גם יוצר בעיה של זמן ואז אין ברירה אלא לעשות אימונים ומדידות זמנים ביום שישי ומרוצים נטו ביום שבת.

לפני 10-12 שנים זה מה שעשינו בקרטינג: אימון ומדידות זמנים בשישי ומרוץ בשבת. כך גם בעל המסלול "קיבל בחזרה" את המסלול עד הצהריים ביום שבת. פשרה לא רעה.לא קלה למתחרים אבל אז לא היינו מפונקים.

הדיון פה הוא מעניין מאוד אבל אני מבקש מהמגיבים לצאת קצת מעצמם ולראות את התמונה הגדולה. גם לי יש 3 ילדים ואין לי בעיה "להקריב" את יום שבת לטובת המרוצים. ביניינו להיות עם הילדים זו עבודה לא פחות קשה ומזמן יום שבת הוא לא יום מנוחה (ואני אומר זאת מתוך אהבה עזה לילדי).

 

ברק

פורסם

אוקי.

אני חושב שזה רעיון מעולה . לעשות מפגשים ביום שישי עד עכשיו לא הגעתי לשום מפגש

רק בגלל שאני שומר שבת .

ואני אוהב ספורט מוטורי! מאוד .

וחבל להפסיד יריבים אולי טובים בכלל שהם חובשים כיפה(אולי אלו שמתנגדים זה מהפחד ?:twisted:)

זה היה בהומור.

בכל אופן אני מעוד תומך

יום שישי יום למוטוריקה.

 

נתי.א

פורסם

והנה שוב יום שישי

הייתי מעדיף להיות בשטח ולא מול המחשב...

כי כפי שאמרתי, בורח מההמולה בחוץ... (רק יוצא לקנות מה שצריך...)

בין אם אנו שומרי מצוות יותר או פחות, אל לנו לזלזל... מדינת ישראל היא קטנה, והספורט המוטורי אף יותר...

כל אדם שאנו מפסידים, זה פחות רכב וצוות, מכאן פחות קהל (חברים כמובן), פחות ספונסרים ופחות אהדה באופן כללי...

סה"כ שמתי לב שרבים הם התומכים, והשיקול של ברק, לגבי הכלכליות, לכשנגיע לשם, נתמודד גם עם זה...

אם יהיה ספורט מוטורי ענף, נותן חסות יתמודד עם זה בכל מקרה, כי אם לא הוא ייתן אז אחד אחד יקפוץ על המציאה...

תחרות, תרתי משמע, תיווצר בכל מקרה...

אז מה אומרים? מעבירים הכל לשישי??? מעדיף לצלם ולשדר בשישי...

 

בברכת שבת שלום...

 

אודי isramotor.tv

 

אגב בנושא אחר... למה דובי צריך לעזוב את הפורום הזה??? זה ממש לא ברור ומקומם

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

פורסם

שלום רב ידידי עטורי התהילה !

הדיון לגבי יום מועדף לביצוע ארועים בארץ הקודש לא התחיל היום ולא יגמר מחר.

חוברים יחדיו גורמים רבים וכבדי משקל.

יש להביא בחשבון את כולם ולהתיחס בכבוד רב לשיקולים של שבת של אוכלוסיות שונות ועוד.

אין לי אישית תשובה חד משמעית בעינין, יחד עם זאת אני סבור שיש להביא בחשבון גם נימוקים שונים שלא הועלו כאן כמו : נוכחות של מטילים בשטח משטרה מפרסמים עבודה של אנשי צוות וכו'.

נקודת מבט אישית , כל ארוע שיערך ביום שישי תובע מהמארגן עוד יום עבודה על חשבון עבודה (פרנסה).

יש עוד נימוקים רבים אחרים שקצרה היריעה מלהכיל אך החשוב מכל הוא שיהיה כבר "חוק" ושנוכל לערוך ארועים מסודרים ללא חשש ומורא למצוא מימון מתאים ובא לציון גואל.

 

בכבוד רב

עמרם לימון (רמי)

פורסם

ומה עם הצוות הטכני של הקבוצות? הרי זה מכונאים שעובדימ במיקצוע לא? או מוסכים שהם ספונסרים לא?

בשישי המוסכים עובדים ואם הם בתמונה זה די בעייתי יום שישי

 

 

לאון

×
×
  • תוכן חדש...