Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מבטלים child lock בטלויזיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי טלויזיה מחבר , הטלויזיה ללא שלט ונעולה על child lock

 

הטלויזיה מחוברת לרסיבר שלי ולממיר של יס כך שאני יכול לצפות ולשמוע בה.

 

הבעיה היא שלא תמיד אני רוצה לשמוע את הסאונד דרך הרסיבר , ובגלל הchild-lock אין לי אפשרות להרים את הווליום מהטלויזיה.

 

בדקתי כל מיני תגובות בפורומים אחרים בנושא ורובם מציינים שניתן לבטל את הנעילה דרך השלט (שאין לי) בלבד.

 

האם מישהו מכיר דרך אחרת?

 

 

אם זה עוזר מדובר בטלויזיה של "tensai"

GOT סחוג?

פורסם

ללא שלט מקורי לא תצליח לשחרר את הנעילה.

אבל ,

אני משער שאתה מדליק את הטלויזיה עם שלט הממיר .אז נסה את זה :

 

העבר את השלט למצב TV

לחץ על AV וכיבוי בו זמנית, והדלק שוב.

אם אתה גר באזור ת"א ,קפוץ לשדרות הר ציון (הרחוב הראשי של תחנה המרכזית הישנה) עם דגם מדויק של הטלויזיה ורכוש שלט מקורי - לא תחליפי שדורש קידוד ומתאים לכל סוגי המכשירים.

 

אופציה נוספת :

בדוק אם ניתן להכנס לתפריט דרך הפאנל בחזית הטלויזיה.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

תודה על העזרה

 

אני אבדוק את האופציה של שלט מקורי, כרגע אני מדליק ומכבה את הטלויזיה דרך כפתור הכיבוי של הטלויזיה עצמה...

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...