Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב מיועד לחברה שלי. נהגת עם וותק של 4 שנים.

הרכב יהיה אך ורק חדש מהחברה. מסיבות של טיפולים ושקט מהרכב.

 

דרישות מהרכב.

רכב זריז.

אוטומטי.

בטיחותי.

חסכוני בדלק. (נסיעה עירונית בלבד. אבל כמעט וללא פקקים.)

שמירת ערך טובה.

שלא יהיה קשה למכירה אחרי כמה שנים. (בין 3 ל 4 שנים.)

 

חשבו על:

טיוטה קורולה. (לא רנקס)

VW גולף / ג'טה (מנועי ה 1.6L)

רנו קליאו / מגאן 2 (מנועי 1.6L)

סקודה פאביה 1.6L

 

או עם יש לכם אופצית נוספות.

 

הראש פתוח לרעיונות.

 

תודה רבה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני הייתי לוקח את הסוויפט. זה עונה על כל הדרישות שכתבת + עודף של 15K ש"ח.

לדעתי לנסיעה עירונית היא מושלמת.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
אני הייתי לוקח את הסוויפט. זה עונה על כל הדרישות שכתבת + עודף של 15K ש"ח.

לדעתי לנסיעה עירונית היא מושלמת.

 

 

 

אחרי כשלושה חודשים עם הסוויפט החדשה -

מצטרף להמלצה.

 

 

חוו"ד אם בא לך - עשה חיפוש כתבתי אחת.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני ראיתי שנמצא שם גם סעיף בטיחות, ולכן הסוויפט שנטולת מערכת ה-ESP שברכבים כאלו היא

מערכת שהיא בגדר חובה- צריכה לרדת מהפרק.

 

אני אולי לא ריאלי, אבל הקליאו, הפאביה ואפילו הגולף (שבשבילה תצטרך טיפה למתוח את התקציב כדי לקבל את הגירסה האוטומטית) יהיו ראליות יותר.

שוב, גם הפאביה המאובזרת ביותר שתכלול מערכת ESP ו-6 כריות אוויר תחסוך לבחור פה כ-15K ש"ח.

 

אם החברה לא סובלת מהבגיר הרובוטי 'הלא מוצלח' של טויוטה ופיאט אז גם הקורולה והפונטו עדיפות על הסוויפט.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

היום היא נוהגת על טויוטה קורולה של אבא שלה (2008 ) ומסתדרת איתה.

 

הבטיחות הוא אחד הקריטיים ביותר ואין איתם פשרות. רכב ללא 4/6 כריות אוויר לפחות לא בא החשבון.

ועדיפות לרכבים עם מערכות שמצילות חיים כמו ESP וכו.

 

ודבר נוסף בבקשה

התקציב לא העיניין בחיפוש, הוא מקסימום כדי לצמצם אופציות. ולא לחפש רכב שעולה 140K/ 190K .

אז זה לא משנה עם הרכב יהיה 110K ש"ח או 98K ש"ח. ולכן רכבים שעולים מעל ל125K אוטומטית נופלים.

 

הגולף ו הג'טה יחסית בעדיפות אחרונה. וזה בעיקר בגלל המוסך המורשה בירושלים. שהוא בזיון וזוועה ללכת לטפל שם.

לטויוטה המוסך בסדר. והמוסך רנו מכיר אותי כבר 10 שנים. אז אין איתו בעיות בכלל.

המוסך של סקודה גם בסדר. ולכן גם הוא אופציה.

 

רכבים שלא בדקנו. אבל עולים לי בראש. ועם למשהו יש מושג לגבי מחירים ויוכל לכתוב בערך אני ישמח מעוד.

סובארו B-3

סובארו B-4

פיאט גרנדה פונטו

וולוו הקטנה החדשה. (לא מצאתי מחיר עליה)

 

רכבים שנפסלו כבר.

מזדה 2 ו 3 המוניות מדיי. ולא חסכוניות.

היונדאי 30I, גטס והאקסנט. חיסכונית, איבזור. והרגשה בתוך הרכב.

סוזוקי בגלל הבטיחות.

סיאט בגלל שזה סיאט. (הפלסטיקה, ההרגשה בפנים. שזה רכב זול )

סיטרואן בגלל השמירת ערך הנמוכה. (תודה לאיציק .נ. לפי שרשור אחר)

פיז'ו אין אופציות מענייניות.

 

תודה רבה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה לגבי סיביק חדשה?

הגירסה האוטומטית הזולה ביותר עולה 130K.

 

ולגבי הפז'ו, יש את ה 207 שהיא מכונית נחמדה ++, רק ממה שאני הבנתי היא לא הכי חסכונית.

פורסם

נתת רכבים בגדלים שונים, בסופר מיני יש לך את המומלצות זה הסוזוקי סוויפט המצויינת ואת הסקודה פאביה אני אישית הייתי בוחר דווקא בגרנדה פונטו שאחרי שהם איבזרו את הרכב לגמרי ועכשיו הוא גם נימכר בפחות מי 100K אז לפי דעתי זאת קניה מישתלמת מה גם שבסיקרי אמינות באירופה יש על הרכב רק ביקורות טובות(והרכב נימכר שם בכמויות).http://www.fiat.co.il/model.asp?BasicModelID=2

לגבי הרכבים הגדולים יותר אז דווקא היונדאי I30 שלא ציינת לטובה מגיעה מאובזרת לחלוטין וצריכת הדלק בא טובה מה שכן איכות הפלסטיקים נמוכה יחסית את הB3 אני אישית לא אוהב ביגלל הצורה והמנוע 1500 שלא סוחב, פולסווגנים למינהם זה אומר אחזקה יקרה וגם לא ניכנס בתקציב! הוולבו הקטנה מתחילה ב-190K ואל תישכח עלויות אחזקה וביטוח, הרנו מגאן דווקא אחלה אופציה החיסרון היחיד או שאולי לחברה שלך זה יהווה יתרון זה הגודל, אני דווקא הייתי בודק לגבי אחותה התאומה של ה-I30 הקיה סיד,הסיד לטעמי יותר ויפה וגם יותר בטיחותית הדגם המאובזר ביותר יעלה 116K.

http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=HLD&Brn4_vq=FKEM&p7446no=E

פורסם

סובארו B3 מכונית מעולה, איכותית, בטיחותית ואמינה.

בעיה אחת שכנראה דיי נפוצה בסובארו זה הצפיפות:

הרכב מאוד נמוך, צפוף מאוד וזה מהווה בעיה גדולה.

חבר שלי לקח B3 ואחרי שבוע היא חזרה חזרה לחברת הליסינג עקב הצפיפות ברכב והוחלפה בפורד פוקוס.

 

אני חושב שקטגורית המשפחתיות והמשפחתיות הקומפקטיות יירדו מהפרק עקב גודל הרכב והמנועי 1600 שלא מקנים חיסכון.

הקטגוריה המושלמת היא הסופרמיני:

 

אני הייתי בוחר בסקודה פאביה החדשה, שהיא מכונית מושלמת עבורך:

מכונית יפייפיה, מאובזרת (לי אישית מקנה הרגשה יוקרתית מפאת האיבזור העשיר)

בטיחותית וחסכונית.

לגבי סעיף האמינות אין לי כרגע מידע עקב שהותו הלא גבוהה בארץ.

 

ממליץ לך ללכת על גירסת האלגנס הידנית 1.9

מקנה חיסכון אדיר בדלק!!!

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-פרטי/סקודה/פאביה%20/22088

 

במידה ותתענין בגירסה האוטומטית אכן קיים, פחות חסכוני וזה לשיפוטך:

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-פרטי/סקודה/פאביה%20/23021

 

מומלץ.

 

 

שלומי.

פורסם

רכבים שהם לא בטיחותיים. הם לא אופציה. ולכן הסוזוקי סיוופט ירדה.

גיא (שומכר) זה שרכב יש כמו זבל. לא אומר שהוא מצויין. זה אומר שיש לליסנג מחיר טוב עליו! ובשוק המשומשות יהיה קשה למכור כי יש המון.

 

 

הB-3 ירדה. כי אין לה בג'ז נורמאלי. הבג'ז פיצפון.

ה B-4. יקרה.

הונדה מעבר לתקציב. והוא לא ישתנה בגלל איזו עונדה.

סיריון קטנה מדיי.

פונטו ירדה.

 

ולכן האופציות הנוכחיות הן.

רנו מגאן 2

רנו קליאו החדשה

קורולה

גולף / ג'טה (עדיפות אחרונה)

סקודה פאביה 1.6L או 1.9D

 

אגב לאיזה רכב יהיה קסנון מקורי?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני נוהג כיום בסיריון והיא ממש לא קטנה!!!

הגובה שלי הוא 1.87 ואני מסתדר איתה מצוין, ואני כל שבוע מסיע בה עוד ארבעה ילדים בני 8-15.

הוא מכונית בהרבה יותר מרווחת ממה שאתה חושב אך מצוידת רק בשתי כריות אויר שזה דיי מאכזב

וזה מה שכביכול יוריד אותה מהתמונה.

 

בנוסף אני מציע לך לא לקפוץ מעל הפופיק כדי לא להתאכזב.

בשום רכב שתקנה ולא משנה מאיזו קטגוריה, בתקציב כזה אין רכב עם קסנון מקורי.

הרכב הזול ביותר המגיע עם קסנון הוא המאזדה 6 פרמיום שעולה ב 180 אלף ש''ח.

 

הסקודה תהיה הביחרה הטובה ביותר, חיסכון, אבזור, בטיחות ואולי אמינות, לא צריך יותר מזה.

שלומי.

פורסם

מימה שנישאר אני הייתי מיתלבט בין המגאן לפאביה וזה בהתאם לצרכים אם היא צריכה רכב יותר גדול הייתי הולך על המגאן ואם רכב יותר קטן אז על הפאביה.

פורסם

ירדו בגלל מחיר וצריכת דלק. ושרות זוועתי. הגולף + הג'טה.

 

אופציות שנשארו

קורולה. אוריס. יאריס

פאביה.

קליאו / מגאן.

207

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אני נוהג כיום בסיריון והיא ממש לא קטנה!!!

הסקודה תהיה הביחרה הטובה ביותר, חיסכון, אבזור, בטיחות ואולי אמינות, לא צריך יותר מזה.

 

הסיריון אומנם לא קטנה ובהחלט מרוווחת באופן יחסי, גם ליושבים בספסל האחורי, אבל היא נחותה משמעותית מכל שאר האופציות שהוצגו כאן.

 

הטעם האישי שלי סוחב לכיוון הפאביה הנהדרת או הגרנד-פונטו (אם אין בעיה עם הגיר הידני/רובוטי).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה לעזעזל בחורה צעירה צריכה רכב בגודל של הקורולה?

 

לדעתי האופציות הכי הגיוניות הן סופרמיני צרפתיה או סופרמיני של ואג (רציתי לכתוב וגינלית משום מה :)).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...