Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכבים שהם לא בטיחותיים. הם לא אופציה. ולכן הסוזוקי סיוופט ירדה.

גיא (שומכר) זה שרכב יש כמו זבל. לא אומר שהוא מצויין. זה אומר שיש לליסנג מחיר טוב עליו! ובשוק המשומשות יהיה קשה למכור כי יש המון.

 

 

הB-3 ירדה. כי אין לה בג'ז נורמאלי. הבג'ז פיצפון.

ה B-4. יקרה.

הונדה מעבר לתקציב. והוא לא ישתנה בגלל איזו עונדה.

סיריון קטנה מדיי.

פונטו ירדה.

 

ולכן האופציות הנוכחיות הן.

רנו מגאן 2

רנו קליאו החדשה

קורולה

גולף / ג'טה (עדיפות אחרונה)

סקודה פאביה 1.6L או 1.9D

 

אגב לאיזה רכב יהיה קסנון מקורי?

בעוד מס' ימים תתחיל להמכר בארץ הB3 סדאן, עם בגאז' בגודל 530 ליטר, אחד מהגדולים בקט', ואותו רכב בדיוק רק עם תחת, באותו מחיר.

תשקול ללכת עליו (תשאל בסוכנות מידע לגביו)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממליץ בחום על הקליאו החדשה.



אחרי 3 שנים של אשתי על יונדאי גטס (ליסינג, דרך העבודה שלי) הייתי צריך להחליף רכב.

הקריטריונים שלי היו:

1. עלות.

2. בטיחות.

3. מרווח פנימי (יש זאטוטה מאחור).

4. נוחות נסיעה.

 

הקליאו היתה יקרה רק במעט מגטס חדשה (כ80 ומשהו שקלים בחודש) אבל איזה הבדל!



נוחות הנסיעה (עבודת מתלים, שקט בתא הנוסעים) משובחת מאוד, לגעתי לא נופלת מרכב משפחתי גדול ויקר בהרבה.

מרחב פנימי גדול מאוד (ובדקתי גם סיריון, פאביה וכאמור היתה לי גטס) – פשוט אין מה להשוות: המון מקום גם מלפנים וגם מאחור (כסא תינוקת + 2 מבוגרים בקלות) וגם בגאז' גדול (עגלת תינוקת וכל הלוגיסטיקה מסביב).

ההגה החשמלי (לדעתי) דווקא מאוד נוח לנסיעה עירונית – רך מאוד ונוח בחניות ובסביבה צפופה.

 

האבזור (בגרסת הליסינג לפחות) מעט מוזר...



מצד אחד יש רק שני חלונות חשמל ואין מע' שמע מקורית. מצד שני יש בקרת שיוט, מחשב דרך ומתגי טיפטרוניק גם מאחורי ההגה (לא יודע איך קוראים לזה).

אמינות עוד אין לי מושג, הרכב גמע אצלינו +/- 1000 ק"מ, כנ"ל גם צריכת דלק. עדיין לא יודע.

 

דרך אגב, הקליאו 'ניצחה' אצלינו את הפאביה, גם בגלל מרווח מאחור, אך בעיקר בגלל תג מחיר נמוך יחסית (כאמור, בליסינג).



כלקוח פרטי לדעתי ההפרש אינו גדול ושתיהן כאמור מכוניות מצויינות.

פורסם

הייתי ממליץ לך על הסוויק החדשה, במיוחד עם המבצע של דלק לשנה חינם..

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם
הייתי ממליץ לך על הסוויק החדשה, במיוחד עם המבצע של דלק לשנה חינם..

 

לדעתי, הדגם הזול ביותר של הסיויק כבר חורג מהתקציב. חוצמיזה, למה צריך 1.8L כשמרבית הנסיעות הן בתוך העיר?

פורסם

פוקוס חדשה חמש דלתות מהממת נראת ספורטיבית במקצת נוחה וחסכונית, או שבאמת תבדוק את הB3 הגיעה היום הדגם הסדאן ,קצת פחות יפה בעיני אבל סובארו,אמינות ,נוחות,ופשטות

וטויוטה אוריס גם כן רכב איכותי חסכוני ויפייפה.

!Blue Subaru Impreza

פורסם

הגולף ו הג'טה יחסית בעדיפות אחרונה. וזה בעיקר בגלל המוסך המורשה בירושלים. שהוא בזיון וזוועה ללכת לטפל שם.

 

אני מניח שאתה מתייחס למוסך המרכזי.

לפני כשנה נסגר המוסך המורשה בגבעת שאול שבו היו מטופלים שני הרכבים שלי.

בעקבות המלצה כאן בפורום, אני לא זוכר ממי, עברתי למוסך מורשה (יבואן) "המכונית" בתלפיות. אני יכול רק להלל ולשבח. הבעלים, שאול, ובנו אורן מפגינים מקצוענות, ידע והגינות.

האווירה בהחלט שונה מהמוסך המרכזי. המחירים אופייניים למורשה, אבל שאול יודע להתחשב היכן שניתן.

פורסם

לאחר חיפושיי הרבים שפורום זה היה עד לכך, בסוף קניתי סיביק הייבריד. את המבצע של דלק המרתי להנחת מזומנים. ולמרות זאת ההנחה הייתה בערך 11% מהמחירון. אילו הייתי קונה כל רכב אחר באותם המימדים (סוברו B3, מאזדה3 , טויוטה קורולה, יונדאי I30 וכו) שמאובזרים כמו הסיביק ההברידי, בטח ובטח הייתי מגיעה לאותם הסכומים (+-130). נעים גם לדעת כי באירופה הרכב נמכר בדיוק באותו מחיר. אבל כמובן יש לקחת בחשבון שהרכב לא נועד לנהיגה ספורטיבית ולא להתפרעויות בכביש.

פורסם

המאזדה 2 רכב המצליח של שנת 2008 אחרי המונדאו אז מאחר ואין לך תקציב של מונדאו לכי על מאזדה 2 תביני את מה ששומאכר אמר

פורסם

OK.

למרות ההתנגדות העיקשת שלי.

בסוף הלכו וקנו סיביק חדשה. (איכס)

אבל!! קבלו את זה.

 

תוספות בתשלום.

קודנית כ 800 שקל (אם אני לא טועה)

חיישן רוורס היחידת צג כ 400 שקל. (החיישן + העיינים עולים כ 300 שקל לא כולל התקנה.!)

העיינים של הרוורס (בטמבון) 1100 שקל

מרימי חלונות 681 שקלים!~ בדיוק. OK. לחבר את החלונות למערכת אזעקה. היחידה עולה כמה עשרות שקלים למתקין.

לחברה כמה? תעלה מאות יחידות כאלו?

שליטה מההגה על הרדיו 2100 שקל. למה? למה בשיל כמה כפתורים מסריחים צריך להוסיף סכום פסיכי כזה?

 

 

תודה לכל העוזרים.

ויום טוב

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...