Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה חברה, קדם כול תודה על ההתייחסויות הענייניות. לא ציפיתי לכזה דיון סוער. בכל מקרה דיברתי עם המוסכניק שלי איש ישר מאוד ומקצועי (אחד פרטי כזה שעובד בחצר האחורית) אמר לי לא להתעסק בכלל עם רכבים צרפתיים בדיוק מסיבות של אמינות בעיות חשמל וכו'. בכל מקרה אני מחכה עם זה,,הרכב שלי נוסע ממש טוב הוא מושקע מכנית וחסכוני מאוד בדלק. כנראה שאני אצטרך להתגעגע עוד קצת לנוחות רכב ובטיחות..

אם יש לכם רעיונות לרכבים חסכונים אמינים ונוחים באזור ה-20K שקל אני אשמח לדעת.

פורסם

לגבי המוסכניק שלך - לטפל ברכב צרפתי בחצר לפעמים לא נוח, אבל לא כולם מטפלים ברכבים שלהם מחוץ למוסך.

לא צריך לפסול בגלל נוחות גישה ללא מעלית וכו.. רכבים צרפתיים, במיוחד בגלל הנוחות והבטיחות של הרכבים האלה.

גם לא צריך להכליל בקשר לאמינות שלהם. כל מיקרה לגופו, יש הרבה אנשים שאין להם בעיות אמינות עם רכבים צרפתיים.

הרבה בזכות הטיפול הנכון ובזמן.

בתקציב שלך (20 אלף ש"ח) לכל רכב שתקנה (גם לא צרפתי) צריך לעשות יישור קו (מה שכבר עשית לאפלאוז שלך) ולכן יהיו הוצאות נוספות מעבר לקניה.

כמו שכבר נאמר, כאשר תחליט להתקדם לרכב יותר חדש, אל תחפש רכב כמה שיותר זול (עד לא מתקבל על הדעת).

תחפש רכב שמור ומטופל, רצוי מפרטי, עם תיעוד של הטיפולים, ללא תאונות שפוגעות בבטיחות של הרכב.

מכונית כזאת לא יכולה לעלות שני שליש מהמחירון (אפילו אם היא תוצרת צרפת).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ברור שמי שאומר שצרפתיות חרא או כל האירופיות לא אמינות או שיפניות זה 0 תקלות זה אותם אנשים שיגידו שמרוקאים זה סכין וכל האשכנזים קרים.מי שיוצא בהצהרות צריך לבסס אותם על האמת המדוייקת ולא על הכללות טיפשיות ולא על חבר של אח שקנה לפני שנתיים פיגו 205 מודל92 עם 190000 ק"מ ומצפה שלא יהיו אף פעם תקלות.

פורסם
וואלה חברה, קדם כול תודה על ההתייחסויות הענייניות. לא ציפיתי לכזה דיון סוער. בכל מקרה דיברתי עם המוסכניק שלי איש ישר מאוד ומקצועי (אחד פרטי כזה שעובד בחצר האחורית) אמר לי לא להתעסק בכלל עם רכבים צרפתיים בדיוק מסיבות של אמינות בעיות חשמל וכו'. בכל מקרה אני מחכה עם זה,,הרכב שלי נוסע ממש טוב הוא מושקע מכנית וחסכוני מאוד בדלק. כנראה שאני אצטרך להתגעגע עוד קצת לנוחות רכב ובטיחות..

אם יש לכם רעיונות לרכבים חסכונים אמינים ונוחים באזור ה-20K שקל אני אשמח לדעת.

 

אני לא אתפלא אם אותו מוסכניק ישים לך מי ברז ברדיאטור, ככה זה אנשים שחיים בסטיגמות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

איכות עבודה תלויה לא רק ממקצועיות של בן אדם, אלא גם מכלים. בלי כלים מתאימים, כמה שמכונאי הזה מקצועי לא היה, הוא יתחיל לאלתר. אילתורים הם קומבינות ועבודה לא מקצועית.

כדי לעבוד טוב על מכלולים שנמצאים בתחתית הרכב דרוש ליפט. ג'ק לא מספיק. לצורך החלפת שמן דרוש מיכל סילוק שמן.

לדוגמא רע מאוד לשפוך שמן על הכביש/אדמה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...