Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים!

בשבוע האחרון קרה לי דבר מוזר,פעמיים.

לאחר שהרכב עמד חנה כמה זמן ניגשתי אליו,התחלתי להתניע,ופתאום אני שומע חריקה מצמררת כזו... כאילו שמישהו מנסה להתניע בטעות אע"פ שהרכב מונע?מכירים?-רעש כזה בדיוק!

וזה היה ממש מוזר כי הרכב לא היה מונע! הסתכלתי על לוח השעונים והנורות שלפני ההתנעה דלקו כרגיל (מה שאומר שהרכב לא היה מונע). וזה קרה לי פעמים בשבוע החולף.

 

מישהו שמע על דבר כזה? וממה זה נובע?

 

תודה רבה מראש לכולם!:-)

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

גם אצלי זה לפחות 10 שנים ככה במרצדס זה כנראה משהו בסטרטר.

כשאתה בא להניע בלי קשר חם או קר יש צווחה חזקה כזאת אבל המנוע לא מסתובב? ככה זה אצלי אחת ל50 הנעות בערך.

זה עובר לבד מתי שאני מפסיק רגע ונותן שוב סטרטר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

יכול להיות סטרטר נתפס?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

לי זה נשמע כמו החלקה על גל הארכובה או משהו כי זה צווחה של חיכוך ,מפסיקים וזה מסתדר .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אצלי זה גם קרה כמה פעמים ,רק אחרי זה כשעמדתי ברמזור יצא לי עשן לבן מהמכסה מנוע,במוסך גילינו שנשרף הסטרטר.

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

גל הארכובה לא בתמונה כרגע.

הסטרטר מניע את גלגל התנופה.

אמנם הגלגל מחובר לגל, אבל בוא נהיה מדויקים.

אותו סיפור בג'אסטי שלי. אחת לעשר הנעות בערך.

פורסם

לפי התאור אז הרעש הזה נובע מהחלקת שיניים של שינן (בנדיקס) המתנע (סטרטר) על שיני גלגל התנופה.

זאת בגלל, שאו שינן המתנע שחוק או שהוא תפוס על ציר המתנע בגלל לכלוך.

צריך לפרק המתנע מהרכב ולראות מה הבעיה בו ולתקן בהתאם.

תקן זאת מהר, כי כל רעש כזה גורם גם לשחיקת שיני גלגל התנופה ואם הם ינזקו מאוד, אז צריך יהיה גם להחליף אותו

(עוד כסף).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

כמו רפי אמר הבעיה היא בבנדקס.

היתה לי את הבעיה הזאת והתעלמתי ממנה עד שנישרף הסטארטר, במקום 200 ש"ח שיפוץ הוצאתי 1400 ש"ח על סטארטר.

כך שעדיף לטפל בבעיה כמה שיותר מהר.

פורסם

חובה לתקן מהר כמו שרשם רפי!

אני הזנחתי את זה ואני זוכר שהמוסכניק הראה לי את השיניים האכולות ומה זה עושה .

תיקון יקר בקליאו .

 

הגעתי למצב שהרכב לא הניע לי בכלל, והחלפנו שם כמה מכלולים.

פורסם

זה קורה רק פעם בכמה חודשים ,אחד ל100 הנעות בערך או יותר .

וזה כבר המון זמן ככה .

אתם אומרים שיש בעיה עם הבנדיקס?

יש לי סטאטר ספייר מפירוק וגם גלגל תנופה ..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אז תחליף כי זה מסוג הדברים שאתה יכול להיתקע איתם .

אני נתקעתי ורק אז החלפתי גם גלגל תנופה וגם סטרטר.

עלה לי לפני 4 שנים 3000 שקל כולל עבודה. לרנו קליאו 94, במוסך מורשה.

 

לא נעים גם להתקע בלי אפשרות להניע (אפשר לסובב ידנית את גלגל הרצועה) וגם לשלם כל כך הרבה כסף.

×
×
  • תוכן חדש...