Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתחלה הסטרטר היה עושה כמה סיבובים עד ההנעה. עכשיו הוא התחיל לעשות לי גם רעש של חניקה, במידה ולא הצלחתי להניע

בפעם הראשונה.

 

שאלותיי הן:

 

א. האם היה בעיה בחיישן 'למבדה' (או איך שלא קוראים לו) ובגלל שלא החלפתי זה דפק את הסטרטר.

ב. האם זה רק להחליף פחמים בסטרטר, או גם גלגל שיניים שמתחבר למנוע.

ג. איפה נמצא הסטרטר בסיטרואן סקסו? (באחד הפורומים באנגלית ראיתי שזה מתחת למנוע באיזור של תיבת ההילוכים, האם

זה נכון? וכמה הסיכוי שאני אפרק את זה ולא אצליח להחזיר?)

 

דרך אגב, קניתי את האוטו ב6 k השקעתי עוד 1500 ואני מרוצה עד הגג. לא שותה דלק, נוח, חבל על הזמן!!!

 

תודה רבה לכל העונים.

פורסם

לחבר שלום,

 

אף אחד כאן לא עובד אצלך ולכן אל תקפיץ הודעות לפני שחלפו לפחות 24 שעות. קרא את השרשור הדביק שבראש הפורום לגבי הנחיות לכתיבת הודעות.

 

לעניינך- יש סטרטר והרכב לא מניע או שאין סטרטר כי הוא נחלש עד שהפסיק לגמרי?

פורסם

אני שמח בינתיים שאתה מרוצה, רק אל תתפתה לתקן אותה יותר מידי כי זה לא יגמר.

אצלי גם היתה אותה בעיה כמו שלך. מדובר בסטרטר, עלות מחיר משופץ כולל הכל עד 700 ש"ח.

 

[הודעה זו נערכה ע"י צוות נאמני השפה העברית של CF.]

[הפורם הוא לא צ'ט, נא לכתוב בשפה ראויה וסימני פיסוק מינימאליים.]

פורסם

מצטער שהקפצתי. פשוט אני לחוץ לסדר את זה ואין לי הרבה כסף נזיל לסדר את זה. לכן חשבתי על האופציה לפרק לבד

ולהחליף פחמים.

 

לעניננו: יש סטרטר, לפעמים הוא מניע אחרי כמה פעמים ולפעמים הוא מתחיל לעשות קולות של חניקה.

 

תודה מראש.

פורסם

קצת קשה להבין מהתיאור שלך את הבעיה. בכל מקרה אם יש סטרטר הבעיה לא בסטרטר...

 

כדאי שתיעזר במישהו מקצועי בכדי להבין מה הכיוון. אגב אני מקווה שלא נגמר לך בטעות הדלק ושכחת מזה.

פורסם

עידכון זמני:

 

הייתי אצל מוסכניק היום.

 

הוא טען שזה לא בעיה של פחמים בסטרטר, כי יש סטרטר.

 

הוא טען, לגבי רעש החניקה, שזה תקיעה של גלגל השיניים של הסטרטר עם הגלגל של המנוע, אך אני יכול לסחוב את זה עוד.

 

לגבי החיישן של החמצן, זה גם לא זה, בגלל שהאוטו היה צריך לקרטע בנסיעה.

 

בקיצור הוא מכר לי תוסף של דלק ב90 שקל. שינקה את המערכות.

 

נראה אם זה יעזור...

×
×
  • תוכן חדש...